Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1396639 φορές)

0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1740 στις: Ιούνιος 20, 2013, 10:54:02 πμ »
περιμενα πως και πως να παρουσιαστει.

φαναρια, ζαντες, τιμονι και καθισματα, αισθητικα τουλαχιστον, απογοητευουν.

δυσκολα να παει στα 90κ, τοσο εχει το cayman
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1741 στις: Ιούνιος 20, 2013, 11:20:02 πμ »
δυσκολα να παει στα 90κ, τοσο εχει το cayman
Δυστυχώς οι τελευταίες πληροφορίες μιλούν για μια τιμή (στην Ελλάδα) κοντά στα 90.000, η οποία τιμή καθορίζεται εν' πολλοίς και από την χρήση εξωτικών υλικών.

Όμως είναι μάλλον άστοχο να τη συγκρίνουμε με την cayman, καθώς ανήκει σε διαφορετική κατηγορία.
Το αυτοκίνητο που είναι πιο κοντά στην φιλοσοφία της 4C είναι η exige, η οποία δεν είναι επ' ουδενί φθηνότερη...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1742 στις: Ιούνιος 20, 2013, 11:29:01 πμ »
Δυστυχώς οι τελευταίες πληροφορίες μιλούν για μια τιμή (στην Ελλάδα) κοντά στα 90.000, η οποία τιμή καθορίζεται εν' πολλοίς και από την χρήση εξωτικών υλικών.

Όμως είναι μάλλον άστοχο να τη συγκρίνουμε με την cayman, καθώς ανήκει σε διαφορετική κατηγορία.
Το αυτοκίνητο που είναι πιο κοντά στην φιλοσοφία της 4C είναι η exige, η οποία δεν είναι επ' ουδενί φθηνότερη...

Παρ ολα αυτα ομως,δεν παυει να ειναι αρκετη υψηλη η τιμη της!!!
Φαντασου στις αρχες του προτζεκτ 4C μιλαγανε για αυτοκινητο που θα εβγαινε στην αγορα με τιμη απο χοντρικα 40-50 κ και θα ανεβαινε αναλογα με την εκδοση.Ετσι θα μπορουσε να κερδισει μεριδιο στην αγορα.
Πολυ φοβαμαι οτι,για μια ακομη φορα,τα τρομερα μυαλα της ALFA εκαναν το θαυμα τους!!!!
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1743 στις: Ιούνιος 20, 2013, 12:00:01 μμ »
Δυστυχώς οι τελευταίες πληροφορίες μιλούν για μια τιμή (στην Ελλάδα) κοντά στα 90.000, η οποία τιμή καθορίζεται εν' πολλοίς και από την χρήση εξωτικών υλικών.


φανταζομαι αναφερεσαι στο πλαισιο?
δηλαδη αν δεν ηταν καρμπον θα εκανε 40κ το αμαξι?...


με το exige δεν συγκρινεται γιατι πλεον δεν βγαινει 1.800κ.εκ και το καινουριο θα κανει πολλα παραπανω απο 90κ...

Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1744 στις: Ιούνιος 20, 2013, 12:01:21 μμ »
Παρ ολα αυτα ομως,δεν παυει να ειναι αρκετη υψηλη η τιμη της!!!
Φαντασου στις αρχες του προτζεκτ 4C μιλαγανε για αυτοκινητο που θα εβγαινε στην αγορα με τιμη απο χοντρικα 40-50 κ και θα ανεβαινε αναλογα με την εκδοση.Ετσι θα μπορουσε να κερδισει μεριδιο στην αγορα.
Πολυ φοβαμαι οτι,για μια ακομη φορα,τα τρομερα μυαλα της ALFA εκαναν το θαυμα τους!!!!


Η τιμή των 90Κ ισχύει για την Ελλάδα (και τις υπόλοιπες αφρικανικές χώρες).  Στην υπόλοιπη ευρώπη θα είναι σημαντικά χαμηλότερη (γίνεται λόγος για τις 60Κ).

Η (ευρωπαϊκή) τιμή θεωρώ πως είναι αναμενόμενη, λαμβάνοντας υπ'όψιν τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και δεδομένης της κατηγορίας και του κοινού στο οποίο απευθύνεται.
Ούτως ή άλλως, μιλάμε για ένα όχι maistream και σχετικά περιορισμένης παραγωγής αυτοκίνητο, το οποίο θα γίνει future classic.

Για όσους θέλουν κάτι φθηνότερο και λιγότερο σπαρτιάτικο, θα παρουσιαστεί η spider, η οποία αναμένεται να βασίζεται (κατά κάποιον τρόπο) στην duettottanta
Περισσότερο πολυτελής, μεγαλύτερη γκάμα κινητήρων, χαμηλότερη τιμή (40-50.000) και όχι περιορισμένη παραγωγή

....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1745 στις: Ιούνιος 20, 2013, 12:02:10 μμ »
Παρ ολα αυτα ομως,δεν παυει να ειναι αρκετη υψηλη η τιμη της!!!
Φαντασου στις αρχες του προτζεκτ 4C μιλαγανε για αυτοκινητο που θα εβγαινε στην αγορα με τιμη απο χοντρικα 40-50 κ και θα ανεβαινε αναλογα με την εκδοση.Ετσι θα μπορουσε να κερδισει μεριδιο στην αγορα.
Πολυ φοβαμαι οτι,για μια ακομη φορα,τα τρομερα μυαλα της ALFA εκαναν το θαυμα τους!!!!


η τιμη δεν ειναι αρκετα υψηλη.

ειναι εξωφρενικη!


το θεμα ειναι να δουμε πως παει και στο δρομο τελικα.
η Αλφα με το 8C δεν ειχε ιδιαιτερη επιτυχια σε αυτο το κομματι.
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1746 στις: Ιούνιος 20, 2013, 12:07:13 μμ »
φανταζομαι αναφερεσαι στο πλαισιο?
δηλαδη αν δεν ηταν καρμπον θα εκανε 40κ το αμαξι?...


με το exige δεν συγκρινεται γιατι πλεον δεν βγαινει 1.800κ.εκ και το καινουριο θα κανει πολλα παραπανω απο 90κ...
Κυρίως αναφέρομαι στο πλαίσιό της και φυσικά κανείς (πέραν των ιθυνόντων) δε μπορεί να γνωρίζει την υποθετική τιμή της στην περίπτωση που χρησιμοποιούσε συμβατικά υλικά.
Φαντάζομαι όμως πως η τιμή της θα ήταν αξιοσημείωτα χαμηλότερη.

Δηλ. ποιό αυτοκίνητο θεωρείς πως είναι κοντινότερα στην 4C ?
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1747 στις: Ιούνιος 20, 2013, 12:10:15 μμ »

η τιμη δεν ειναι αρκετα υψηλη.

ειναι εξωφρενικη!

Έχεις δει την τιμή της exige ?


το θεμα ειναι να δουμε πως παει και στο δρομο τελικα.
η Αλφα με το 8C δεν ειχε ιδιαιτερη επιτυχια σε αυτο το κομματι.

εάν το κρίνουν οι γνωστοί άγνωστοι, τότε ας είναι μάπα.
Αν η 8C είχε άλλο σηματάκι μπροστά, τότε θα μιλούσαν για σταθμό στην αυτοκίνηση...
Προσωπικά δε δίνω πλέον καμία σημασία σε όσα γράφουν κάποιοι...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1748 στις: Ιούνιος 20, 2013, 12:23:13 μμ »
Έχεις δει την τιμή της exige ?


εάν το κρίνουν οι γνωστοί άγνωστοι, τότε ας είναι μάπα.
Αν η 8C είχε άλλο σηματάκι μπροστά, τότε θα μιλούσαν για σταθμό στην αυτοκίνηση...
Προσωπικά δε δίνω πλέον καμία σημασία σε όσα γράφουν κάποιοι...

πιστεψε με, ξερω απο λοτους...
την τιμη της καινουριας exige για Ελλαδα, δεν την γνωριζω αλλα κρινοντας απο την τιμη της στην αγγλια, την υπολογιζω 120-140κ



μιλα μας λιγο γι αυτους τους γνωστους αγνωστους.
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1749 στις: Ιούνιος 20, 2013, 12:27:59 μμ »
Κυρίως αναφέρομαι στο πλαίσιό της και φυσικά κανείς (πέραν των ιθυνόντων) δε μπορεί να γνωρίζει την υποθετική τιμή της στην περίπτωση που χρησιμοποιούσε συμβατικά υλικά.
Φαντάζομαι όμως πως η τιμή της θα ήταν αξιοσημείωτα χαμηλότερη.

Δηλ. ποιό αυτοκίνητο θεωρείς πως είναι κοντινότερα στην 4C ?


σου ειπα ηδη...
εφοσον κοστιζει 90κ.την porsche cayman

πρεπει να συγκρινουμε παρομοια πραγματα.
πισω κινηση, περιπου 90κ και περιπου 300 αλογα. το 4c θα ειναι παρα πολυ ελαφρυ, κατι που δεν υπαρχει στον αμεσο ανταγωνισμο.

cayman, bmw z4 28i και 35i, audi tts νομιζω ειναι τα κοντινοτερα


τη λοτους δεν μπορω να τη θεωρησω ανταγωνιστη γιατι ειναι μια κατηγορια απο μονη της

Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1750 στις: Ιούνιος 20, 2013, 12:36:27 μμ »
πιστεψε με, ξερω απο λοτους...
την τιμη της καινουριας exige για Ελλαδα, δεν την γνωριζω αλλα κρινοντας απο την τιμη της στην αγγλια, την υπολογιζω 120-140κ
Δεν αμφιβάλλω πως μπορεί να γνωρίζεις πάρα πολλά περί των lotus και θα ήταν πολύ χρήσιμο αν μοιραζόσουν τις εμπειρίες σου μαζί μας.
Ωστόσο, αδυνατώ να κατανοήσω γιατί η exige έχει κανονική τιμή, ενώ η 4C έχει εξωφρενική τιμή

μιλα μας λιγο γι αυτους τους γνωστους αγνωστους.
μπαααααα, ίσα ίσα που πιστεύω ακράδαντα πως η (ειδική και μη) δημοσιογραφία είναι "αμερόληπτη"...    ;)
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1751 στις: Ιούνιος 20, 2013, 12:38:18 μμ »

σου ειπα ηδη...
εφοσον κοστιζει 90κ.την porsche cayman

πρεπει να συγκρινουμε παρομοια πραγματα.
πισω κινηση, περιπου 90κ και περιπου 300 αλογα. το 4c θα ειναι παρα πολυ ελαφρυ, κατι που δεν υπαρχει στον αμεσο ανταγωνισμο.

cayman, bmw z4 28i και 35i, audi tts νομιζω ειναι τα κοντινοτερα


τη λοτους δεν μπορω να τη θεωρησω ανταγωνιστη γιατι ειναι μια κατηγορια απο μονη της



Εάν βρίσκεις περισσότερα κοινά μεταξύ των cayman, Z4, TT με την 4C, απ'ότι με την exige τότε μάλλον δεν έχει νόημα η συζήτηση...

Εκτός εάν το μοναδικό στοιχείο που κατατάσσει τα αυτοκίνητα σε κατηγορίες, είναι η τιμή...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1752 στις: Ιούνιος 20, 2013, 01:50:58 μμ »
Εάν βρίσκεις περισσότερα κοινά μεταξύ των cayman, Z4, TT με την 4C, απ'ότι με την exige τότε μάλλον δεν έχει νόημα η συζήτηση...

Εκτός εάν το μοναδικό στοιχείο που κατατάσσει τα αυτοκίνητα σε κατηγορίες, είναι η τιμή...

βρε φιλε μου.

για ν απαντησω και στο παραπανω ποστ σου για την exige
δεν βγαινει πλεον με 1800κεκ και 190 η 220 αλογα.
εχει V6 με 350 αλογα και οπως σου ειπα στην ελλαδα θα κανει περιπου 120-140κ μιας και στην αγγλια κοστιζει παραπανω απο nissan gtr.
για δικη σου πληροφορηση το παλιο exige στοιχιζε τα μισα απο nissan gtr.

αυτο που προσπαθω να σου μεταφερω, ειναι οτι δεν μπορεις να το συγκρινεις με το παλιο γιατι πλεον δεν παραγεται αλλα ουτε και με το καινουριο γιατι ειναι πολυ ακριβο και πολυ πιο γρηγορο.

διαφωνεις??








σου ειπα και προηγουμενως με πιο σκεπτικο συγκρινω αυτα τα μοντελα με το 4c.
αν ειχες διαβασει λιγο τυπο οταν παρουσιαστηκε το πρωτοτυπο 4c, θα θυμασαι οτι η αλφα ηθελε να χτυπησει το Audi ΤΤ.

Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1753 στις: Ιούνιος 20, 2013, 01:55:39 μμ »
Εάν βρίσκεις περισσότερα κοινά μεταξύ των cayman, Z4, TT με την 4C, απ'ότι με την exige τότε μάλλον δεν έχει νόημα η συζήτηση...


το μονο που δεχομαι ειναι οτι η φιλοσοφια που ακολουθησε η Αλφα ηταν παρομοια με τη φιλοσοφια της Λοτους

και μπραβο τους που τολμησαν κατορθωσαν να κανουν ενα τετοιο αυτοκινητο. ελπιζω να ειναι οσο καλο δειχνει και να κοστιζει λιγοτερα απο οσα νομιζουμε
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1754 στις: Ιούνιος 20, 2013, 02:01:31 μμ »
Πάντως αν στοιχίζει 90000 ευρώ μιλάμε για απλώς απερίγραπτα αστεία τιμή (με την κακή έννοια).

Σαν μεταχειρισμένη μπορεί να κάνει καριέρα αλλιώς άπατη θα πάει.
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1755 στις: Ιούνιος 20, 2013, 02:09:26 μμ »
Πάντως αν στοιχίζει 90000 ευρώ μιλάμε για απλώς απερίγραπτα αστεία τιμή (με την κακή έννοια).

Σαν μεταχειρισμένη μπορεί να κάνει καριέρα αλλιώς άπατη θα πάει.

μηπως θα το αγορασει κανεις ωστε να υπαρχουν μεταχειρισμενα?

το αυτοκινητο στην ελλαδα ειναι θεμα τελειωμενο δυστυχως.
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1756 στις: Ιούνιος 20, 2013, 02:12:15 μμ »
Εισαγωγής μόνο. Και με τις Πόρσε κλπ χαμός γίνεται στα εισαγωγής
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος nomikosas

  • 46mm case
  • Μηνύματα: 827
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1757 στις: Ιούνιος 20, 2013, 02:13:02 μμ »

cayman, bmw z4 28i και 35i, audi tts νομιζω ειναι τα κοντινοτερα
σε αυτη την κατηγορια θα παιζει η νεα spider οχι η 4c
τη λοτους δεν μπορω να τη θεωρησω ανταγωνιστη γιατι ειναι μια κατηγορια απο μονη της
το ιδιο θα επρεπε να πιστευες και για την 4c εκτος και αν βρεις κ αλλο αυτοκινητo σε αυτα τα χρηματα κτλ με μονοκοκ πλαισιο απο ανθρακονημα. Να θυμίσω οτι τέτοιες κατασκευες  εχουν μονο πολυ σπορ και ακριβα αυτοκινητα πχ lambo aventador

βρε φιλε μου.

για ν απαντησω και στο παραπανω ποστ σου για την exige
δεν βγαινει πλεον με 1800κεκ και 190 η 220 αλογα.
εχει V6 με 350 αλογα και οπως σου ειπα στην ελλαδα θα κανει περιπου 120-140κ μιας και στην αγγλια κοστιζει παραπανω απο nissan gtr.
για δικη σου πληροφορηση το παλιο exige στοιχιζε τα μισα απο nissan gtr.

και η cayman που την συγκρινεις με 4c ποσα κυβικα εχει?

σου ειπα και προηγουμενως με πιο σκεπτικο συγκρινω αυτα τα μοντελα με το 4c.
αν ειχες διαβασει λιγο τυπο οταν παρουσιαστηκε το πρωτοτυπο 4c, θα θυμασαι οτι η αλφα ηθελε να χτυπησει το Audi ΤΤ.

δεν ηθελε να χτυπησει το tt απλα ηθελε να κανει την mini 8c οπως ακουγοταν πως και η audi θα κατασκευάσει το mini r8.. το r4
για ττ και slk ειναι η νεα spider

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1758 στις: Ιούνιος 20, 2013, 02:28:20 μμ »
4c εκτος και αν βρεις κ αλλο αυτοκινητα σε αυτα τα χρηματα κτλ με μονοκοκ πλαισιο απο ανθρακονημα.

Να θυμίσω οτι τέτοιες κατασκευες  εχουν μονο πολυ σπορ και ακριβα αυτοκινητα πχ lambo aventador

aventador
mp4-12c
μου ερχονται προχειρα στο μυαλο.

το μονοκοκ καρμπον πλαισιο δεν ειναι καινοτομια.
και για μενα κακως χρησιμοποιηθηκε στο 4C.

η αν θελεις κακως χρησιμοποιηθηκε στο συγκεκριμενο συνολο.
το 4C ειναι ενα πολυ ξεχωριστο αυτοκινητο και η αλφα δεν ξοδεψε ευρω για να κανει εναν κινητηρα ανταξιο των χρηματων που αξιωνει να εισπαρξει πουλωντας το.

ενα εξακυλινδρο ατμοσφαιρικο μοτερ με 280 αλογα θα τιαριζε καλυτερα

Παράθεση
και η cayman που την συγκρινεις με 4c ποσα κυβικα εχει?

2700 το πορσε
1750 με τουρμπο η αλφα

ειναι στα 90κ και τα δυο

ποιο ειναι το point σου?
το νεο exige εχει 350 αλογα και 50-60% υψηλοτερη τιμη

Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1759 στις: Ιούνιος 20, 2013, 02:36:22 μμ »
βρε φιλε μου.

για ν απαντησω και στο παραπανω ποστ σου για την exige
δεν βγαινει πλεον με 1800κεκ και 190 η 220 αλογα.
εχει V6 με 350 αλογα και οπως σου ειπα στην ελλαδα θα κανει περιπου 120-140κ μιας και στην αγγλια κοστιζει παραπανω απο nissan gtr.
για δικη σου πληροφορηση το παλιο exige στοιχιζε τα μισα απο nissan gtr.

αυτο που προσπαθω να σου μεταφερω, ειναι οτι δεν μπορεις να το συγκρινεις με το παλιο γιατι πλεον δεν παραγεται αλλα ουτε και με το καινουριο γιατι ειναι πολυ ακριβο και πολυ πιο γρηγορο.

διαφωνεις??

σου ειπα και προηγουμενως με πιο σκεπτικο συγκρινω αυτα τα μοντελα με το 4c.
αν ειχες διαβασει λιγο τυπο οταν παρουσιαστηκε το πρωτοτυπο 4c, θα θυμασαι οτι η αλφα ηθελε να χτυπησει το Audi ΤΤ.

το μονο που δεχομαι ειναι οτι η φιλοσοφια που ακολουθησε η Αλφα ηταν παρομοια με τη φιλοσοφια της Λοτους

και μπραβο τους που τολμησαν κατορθωσαν να κανουν ενα τετοιο αυτοκινητο. ελπιζω να ειναι οσο καλο δειχνει και να κοστιζει λιγοτερα απο οσα νομιζουμε



Νομίζω πως με βάση αυτά τα δύο διευκρινιστικά μηνύματα, αρχίζουμε και συγκλίνουμε και εξηγούμαι :

Όταν σύγκρινα την 4C με τις αρχικές elise/exige (παράλειψή μου που δεν το διευκρίνισα) , αναφερόμουν πρωτίστως :
 - στην φιλοσοφία δημιουργίας
 - στην τυπολογία
 - στα τεχνικά χαρακτηριστικά
παρά στη όποια δημοσιογραφική αντιμετώπιση του πράγματος.

Πρόκειται για 2 αυτοκίνητα τα οποία είναι προσανατολισμένα στην οδηγική συμπεριφορά και συγκεντρώνουν κάποια πολύ σημαντικά κοινά χαρακτηριστικά :
  - προσήλωση στην απόλαυση
 - επαναστατικές λύσεις (πλαίσιο κ.ο.κ.)
 - compact διαστάσεις
 - μικροί και αποδοτικοί κινητήρες
 - απουσία ανέσεων.

Νομίζω πως σε αυτά τα χαρακτηριστικά μοιάζουν σχεδόν απόλυτα ώς αυτοκίνητα και έτσι θεωρώ πως είναι πιο δόκιμο να συγκριθεί με την exige, παρά με κάποιο άλλο σύγχρονο coupe.

Θα μπορούσα να δεχθώ (υπό προϋποθέσεις) ώς έμμεσο ανταγωνιστή την cayman, η οποία όμως πέραν της τοποθέτησης του κινητήρα δεν έχει κάποιο άλλο κοινό χαρακτηριστικό.
Μεγάλοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, μεγαλύτερες διαστάσεις και βάρος, πολυτελέστερη κατασκευή, κάτι που δεν έχει σχέση με την 4C.

Για την Ζ4 ούτε συζήτηση, διότι πέραν όλων των άλλων πρόκειται για ένα cabrio. Στην κατηγορία αυτή θα παρουσιαστεί η Spider η οποία θα μοιάζει πολύ περισσότερο με την Ζ4 την slk και όλα τα άλλα (αντίστοιχου χαρακτήρα) διθέσια cabrio.
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....