βρε φιλε μου.
για ν απαντησω και στο παραπανω ποστ σου για την exige
δεν βγαινει πλεον με 1800κεκ και 190 η 220 αλογα.
εχει V6 με 350 αλογα και οπως σου ειπα στην ελλαδα θα κανει περιπου 120-140κ μιας και στην αγγλια κοστιζει παραπανω απο nissan gtr.
για δικη σου πληροφορηση το παλιο exige στοιχιζε τα μισα απο nissan gtr.
αυτο που προσπαθω να σου μεταφερω, ειναι οτι δεν μπορεις να το συγκρινεις με το παλιο γιατι πλεον δεν παραγεται αλλα ουτε και με το καινουριο γιατι ειναι πολυ ακριβο και πολυ πιο γρηγορο.
διαφωνεις??
σου ειπα και προηγουμενως με πιο σκεπτικο συγκρινω αυτα τα μοντελα με το 4c.
αν ειχες διαβασει λιγο τυπο οταν παρουσιαστηκε το πρωτοτυπο 4c, θα θυμασαι οτι η αλφα ηθελε να χτυπησει το Audi ΤΤ.
το μονο που δεχομαι ειναι οτι η φιλοσοφια που ακολουθησε η Αλφα ηταν παρομοια με τη φιλοσοφια της Λοτους
και μπραβο τους που τολμησαν κατορθωσαν να κανουν ενα τετοιο αυτοκινητο. ελπιζω να ειναι οσο καλο δειχνει και να κοστιζει λιγοτερα απο οσα νομιζουμε
Νομίζω πως με βάση αυτά τα δύο διευκρινιστικά μηνύματα, αρχίζουμε και συγκλίνουμε και εξηγούμαι :
Όταν σύγκρινα την 4C με τις
αρχικές elise/exige (παράλειψή μου που δεν το διευκρίνισα) , αναφερόμουν πρωτίστως :
- στην φιλοσοφία δημιουργίας
- στην τυπολογία
- στα τεχνικά χαρακτηριστικά
παρά στη όποια δημοσιογραφική αντιμετώπιση του πράγματος.
Πρόκειται για 2 αυτοκίνητα τα οποία είναι προσανατολισμένα στην οδηγική συμπεριφορά και συγκεντρώνουν κάποια πολύ σημαντικά
κοινά χαρακτηριστικά :
- προσήλωση στην απόλαυση
- επαναστατικές λύσεις (πλαίσιο κ.ο.κ.)
- compact διαστάσεις
- μικροί και αποδοτικοί κινητήρες
- απουσία ανέσεων.Νομίζω πως σε αυτά τα χαρακτηριστικά μοιάζουν
σχεδόν απόλυτα ώς αυτοκίνητα και έτσι θεωρώ πως είναι
πιο δόκιμο να συγκριθεί με την exige, παρά με κάποιο άλλο σύγχρονο coupe.
Θα μπορούσα να δεχθώ (υπό προϋποθέσεις) ώς έμμεσο ανταγωνιστή την cayman, η οποία όμως πέραν της τοποθέτησης του κινητήρα
δεν έχει κάποιο άλλο κοινό χαρακτηριστικό.
Μεγάλοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, μεγαλύτερες διαστάσεις και βάρος, πολυτελέστερη κατασκευή, κάτι που
δεν έχει σχέση με την 4C.
Για την Ζ4 ούτε συζήτηση, διότι πέραν όλων των άλλων πρόκειται για ένα cabrio. Στην κατηγορία αυτή θα παρουσιαστεί η Spider η οποία θα μοιάζει πολύ περισσότερο με την Ζ4 την slk και όλα τα άλλα (αντίστοιχου χαρακτήρα) διθέσια cabrio.