Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1396547 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1660 στις: Ιούνιος 11, 2013, 07:26:29 μμ »
Mαλλον δεν εχεις ακουστα την MUGEN Κωστακη,ακου τι λενε οι φιλοι σου οι Εγγλεζοι.


Χοντρόοοοοοοοοοο Χρηστάρα!!! Η άσφαλτος την άκουσε κανονικά!!!  ;D

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1661 στις: Ιούνιος 11, 2013, 07:33:16 μμ »
Η βασική διαφορά στους γερμανούς με τους ιταλους είναι οτι οι πρώτοι βασίσονται στην παλιά κλασσικη τενχική με βαριές κατασκευες σωστες κατανομες κτλ ενω οι Ιταλοι βασίσονται στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου!!
μπορείς να αναφέρεις κάποιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ?
προσωπικά τα είχα διαφορετικά στο μυαλό μου, γι'αυτό και ρωτώ
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1662 στις: Ιούνιος 11, 2013, 07:35:29 μμ »
Αααααυτό ΕΔΩ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!  ;D Bullit 800. Το σκατό πάει στην κάλτσα ΠΡΙΝ καν μπει μπροστά!  ;D













Αποσυνδεδεμένος chris5

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7046
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1663 στις: Ιούνιος 11, 2013, 07:39:26 μμ »
Αααααυτό ΕΔΩ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!  ;D Bullit 800. Το σκατό πάει στην κάλτσα ΠΡΙΝ καν μπει μπροστά!  ;D












KOYΚΛΑΡΑ
"Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..." - Θουκυδίδης (460-398 π.Χ.)

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1664 στις: Ιούνιος 11, 2013, 07:41:50 μμ »
Δε ξέρω ποιός έχει τα καλύτερα αυτοκίνητα και τι στήσιμο έχουν, εγώ ξέρω οτι οι καλύτεροι βελτιωτικοί οίκοι είναι England.  ;D



Brabus. Η βάση τους είναι ένας ///AMG κινητήρας . Φανταστείτε τι βγάζουν. Bullit C Class. V12 Biturbo με μόνο 750 ίππους! Το αγαπημένο μου!  ;D


Mc Laren! Δε χρειάζεται να γράψουμε κάτι άλλο.

Η Porsche έχει νομίζω την RUF και Gemballa. Δε θυμάμαι αν είναι κι αυτοί England.


Το σκυλί το μαύρο, Ford Sierra Cosworth! Χαϊδεύεις το γκάζι από Αθήνα και φτάνεις Χαλκίδα σε δευτερόλεπτα!


Γενικά απ'όσο έχω διαβάσει και δει, οι περισσότεροι βελτιωτικοί οίκοι ασχολούνται με γερμανικά αυτοκίνητα.


οι βελτιωτικοί οίκοι που παρέθεσες είναι γερμανικοί και αυτό εξηγεί εν'μέρει την ενασχόλησή τους με αντίστοιχα αυτοκίνητα...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος Sag997

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1883
  • History is a set of lies agreed upon. -Napoleon-
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1665 στις: Ιούνιος 11, 2013, 08:11:45 μμ »

Η Porsche έχει νομίζω την RUF και Gemballa. Δε θυμάμαι αν είναι κι αυτοί England.


Το σκυλί το μαύρο, Ford Sierra Cosworth! Χαϊδεύεις το γκάζι από Αθήνα και φτάνεις Χαλκίδα σε δευτερόλεπτα!


Γενικά απ'όσο έχω διαβάσει και δει, οι περισσότεροι βελτιωτικοί οίκοι ασχολούνται με γερμανικά αυτοκίνητα.

Οντως καλα αυτοκινητα τα Porsche,αλλα δυστυχως υπαρχει μια καλυτερη εταιρεια........


edit: δεν εχω(πια) honda,ειχα παλιοτερα ενα Τype-R

Υπαρχουν και αλλοι σε για Porsche! Sportec, mtm , abt  9ff ktl  το θεμα ειναι να γινονται σωστες συγκρισεις.. Εγω ανουσιες κοντρες απο εταιριες με βαρος απενατι σε κατι civikakia και τα λοιπα τα θεωρω ντροπης πραγματα.. ασε που συνηθως το ενα ειναι εργοστασιακο και το αλλο ειναι φτιαγμενο! ας παρει καποιος ενα Sportec SPR1 που ειναι και αυτο ενα φτιαγμενο Porsche και ας το συγκρινουν με τα ιαπωνεαζκια.. και οχι σε 500 μετρα αλλα σε πιστα και μετα να τα ξαναλεμε..

Δεν έχω κατι απλα βιαζομαι για αυτο μιλάω αποτομα..  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Sag997

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1883
  • History is a set of lies agreed upon. -Napoleon-
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1666 στις: Ιούνιος 11, 2013, 08:13:03 μμ »
Αααααυτό ΕΔΩ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!  ;D Bullit 800. Το σκατό πάει στην κάλτσα ΠΡΙΝ καν μπει μπροστά!  ;D





Πολύ καλο κωστακη!!!! μπραβο!!

Αποσυνδεδεμένος chris5

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7046
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1667 στις: Ιούνιος 11, 2013, 08:43:41 μμ »
Υπαρχουν και αλλοι σε για Porsche! Sportec, mtm , abt  9ff ktl  το θεμα ειναι να γινονται σωστες συγκρισεις.. Εγω ανουσιες κοντρες απο εταιριες με βαρος απενατι σε κατι civikakia και τα λοιπα τα θεωρω ντροπης πραγματα.. ασε που συνηθως το ενα ειναι εργοστασιακο και το αλλο ειναι φτιαγμενο! ας παρει καποιος ενα Sportec SPR1 που ειναι και αυτο ενα φτιαγμενο Porsche και ας το συγκρινουν με τα ιαπωνεαζκια.. και οχι σε 500 μετρα αλλα σε πιστα και μετα να τα ξαναλεμε..

Δεν έχω κατι απλα βιαζομαι για αυτο μιλάω αποτομα..  ;D ;D ;D
Παραθετοντας ολα αυτα τα Honda δεν το εκανα για να σε κοντραρω. Τεσπα εγω προσωπικα,οπως και πολλοι αλλοι, θεωρω την Ηonda καλυτερη εταιρεια απο πολλες αλλες κι ας εχω τωρα VW. Νομιζω πως ενα Πορσε δεν θα ειχε καμια τυχη απεναντι σε ενα NSX μεσα στην πιστα.Ασε που τα Πορσε αποφευγουν τις πιστες. Δυσκολα να δεις ενα να διαπρεπει σε καποιον αγωνα.
"Προδότης δεν είναι μόνο αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς, αλλά είναι και εκείνος που ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώση του δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για να βελτιώσει το βιοτικό επίπεδο των ανθρώπων πάνω στους οποίους άρχει..." - Θουκυδίδης (460-398 π.Χ.)

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1668 στις: Ιούνιος 11, 2013, 10:06:37 μμ »
το αντιπαρέρχομαι, διότι αφ'ενός οικοδομήθηκε μια διαδικτυακή οικειότητα μεταξύ μας
και αφ' ετέρου μου έχεις δείξει πως είσαι εξίσου κολλημένος με τη γερμανική εταιρεία...   ;)

Ήρθε η ώρα να υποκλιθώ στην γερμανική εταιρεία, η οποία είναι η καλύτερη σε όλα
και φυσικά είναι η μοναδική εταιρεία η οποία με χαρακτηριστική άνεση -λόγω φιλοσοφίας και όχι λόγω τεχνογνωσίας/τεχνολογίας-, μπορεί να το πράξει αυτό.

Καταρχάς χαίρομαι που δεν το πήρες σοβαρά το περί κολλήματος μιας που πήγαινε σε πείραγμα και όχι σε προσβολή.

Τώρα για να καταλήγει κάπου ο διάλογος μας γίνεται να μου απαντήσεις στα παρακάτω?

Ότι η Πόρσε βγάζει μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων με τρομερή επιτυχία, συμφωνείς ή όχι?

Ότι καμία άλλη εταιρία δεν καλύπτει τόσο ευρεία γκάμα κορυφαίων αυτοκινήτων, συμφωνείς ή όχι?


Υ/Γ Αν είχα τα λεφτά θα έπαιρνα μια Aventador argos orange ή στην χειρότερη μια Gallardo LP560 και θα την πήγαινα μια επίσκεψη στην Underground Racing οπότε κολλημένο γερμανό δεν με λες.
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος Sag997

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1883
  • History is a set of lies agreed upon. -Napoleon-
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1669 στις: Ιούνιος 11, 2013, 10:08:50 μμ »
Παραθετοντας ολα αυτα τα Honda δεν το εκανα για να σε κοντραρω. Τεσπα εγω προσωπικα,οπως και πολλοι αλλοι, θεωρω την Ηonda καλυτερη εταιρεια απο πολλες αλλες κι ας εχω τωρα VW. Νομιζω πως ενα Πορσε δεν θα ειχε καμια τυχη απεναντι σε ενα NSX μεσα στην πιστα.Ασε που τα Πορσε αποφευγουν τις πιστες. Δυσκολα να δεις ενα να διαπρεπει σε καποιον αγωνα.


Φίλε χρήστο προς θεού!! Καμία κόντρα! αλλώστε δικαιολογήθηκα και για το ύφος μου! :) :)   
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times

Εδώ υπάρχει μια λίστα με τους χρόνους του Nürburgring που κανένας δεν αμφισβητεί την δυσκολία της..

το πρώτο Porsche ειναι στην θέση 11 και το πρώτο NSX Στην θέση 61 [αν μέτρησα σωστα] οσο για τις κατηγορίες Racing και Qualifing  είναι πρώτη η Porsche.
Και αυτό που έιπες για την Porsche και τις πίστες χωρίς να θέλω να σε προσβάλω αλλα εγώ πρώτη φορά το ακούω...
Και όντος η Honda ειναι μια πολύ καλη εταιρία δεν είπα το αντιθέτο.. Αυτό που είπα ειναι οτι θεωρώ παράλογο να συγκρίνεις αμαξι των 10.000 με αμάξι των 100.000...

Αποσυνδεδεμένος ggeo7

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1670 στις: Ιούνιος 11, 2013, 10:34:13 μμ »
Είναι κρίμα απένταντι στην ιστορία της να αναφέται η Lambo ως ιταλική εταιρία σήμερα...
Μα 4κίνητες Lambo ???

Όπως και να έχι η GT3 RS που ακούστηκε δεν είναι επουδενί αμάξι για καθημερινή χρήση! Bucket και στήσιμο αμειγώς για πίστα... Ειδκά η RS. Όμως ειδικά η Turbo αλλά ακόμη και η πανάκριβη GT2 είναι αυτοκίνητα σχετικά πιο ευκολοδήγητα.

Όσον αφορά την Αλφα 4C πανέμορφη! Εκτιμώ όμως πως δεν θα μπορέσει να χτυπήσει μια Cayman... ακόμη και στα ίδια χρήματα προσφέρει κάρμπον πλαίσιο και ασύγκρητες επιδώσεις... Η Άλφα δυστυχώς τα τελευταία αρκετά χρόνια υποφέρει και από κρίση ταυτότητας... (Προσπαθεί μάται να κάνει "γερμανικά αυτοκίνητα" σε αξιοπιστία κλπ. με ιταλικό σχεδιασμό, φινέτσα κλπ. αλλά από πωλήσεις...)

Αποσυνδεδεμένος Sag997

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1883
  • History is a set of lies agreed upon. -Napoleon-
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1671 στις: Ιούνιος 11, 2013, 10:40:04 μμ »


Όπως και να έχι η GT3 RS που ακούστηκε δεν είναι επουδενί αμάξι για καθημερινή χρήση! Bucket και στήσιμο αμειγώς για πίστα... Ειδκά η RS. Όμως ειδικά η Turbo αλλά ακόμη και η πανάκριβη GT2 είναι αυτοκίνητα σχετικά πιο ευκολοδήγητα.


Ναι το rs προφανως και δεν ειναι καθημερινο αυτοκινητο.. Παρολα αυτα ειναι πιο ευκολο οδηγηκα απο πολλα αλλα πιο καθημερινα με τις ιδιες επιδοσεις.. Για αυτο το ανεφερα..


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1672 στις: Ιούνιος 11, 2013, 10:45:50 μμ »
Ότι η Πόρσε βγάζει μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων με τρομερή επιτυχία, συμφωνείς ή όχι?

Ότι καμία άλλη εταιρία δεν καλύπτει τόσο ευρεία γκάμα κορυφαίων αυτοκινήτων, συμφωνείς ή όχι?

Συμφωνώ απόλυτα στο κομμάτι της εμπορικής επιτυχίας, αλλά έως εκεί.

Στα υπόλοιπα δεν έχω την ίδια άποψη και αυτό διότι αφ'ενός η λέξη κορυφαίος είναι σχετική
και αφ'ετέρου ποτέ δε συμμερίστηκα την λογική των supermarket στην αυτοκίνηση...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1673 στις: Ιούνιος 11, 2013, 10:54:11 μμ »
Είναι κρίμα απένταντι στην ιστορία της να αναφέται η Lambo ως ιταλική εταιρία σήμερα...
Μα 4κίνητες Lambo ???

Όσον αφορά την Αλφα 4C πανέμορφη! Εκτιμώ όμως πως δεν θα μπορέσει να χτυπήσει μια Cayman... ακόμη και στα ίδια χρήματα προσφέρει κάρμπον πλαίσιο και ασύγκρητες επιδώσεις... Η Άλφα δυστυχώς τα τελευταία αρκετά χρόνια υποφέρει και από κρίση ταυτότητας... (Προσπαθεί μάται να κάνει "γερμανικά αυτοκίνητα" σε αξιοπιστία κλπ. με ιταλικό σχεδιασμό, φινέτσα κλπ. αλλά από πωλήσεις...)

Νομίζω πως η Lampo έχασε την ταυτότητά της πολύ περισσότερο για άλλους λόγους, παρά για τη χρήση της τετρακίνησης, κάτι που άλλωστε είχε ξαναχρησιμοποιήσει και στο παρελθόν πρίν από την εξαγορά της.

Όσο για την 4C, γιατί είσαι τόσο αρνητικός στο πως δεν πρόκειται υποσκελίσει την cayman ?
Αναφέρεσαι στο κομμάτι των πωλήσεων ?

Ας μην ξεχνάμε πως τα τεχνικά της χαρακτηριστικά είναι πρωτοφανή για την κατηγορία της και πως συνεπικουρούμενη από το χαμηλό της βάρος...θα κλείσει πολλά σπίτια...
Εάν αντιμετωπισθεί από τον "ειδικό τύπο" με αντικειμενικότητα, εκτιμώ πως θα γράψει λαμπρή ιστορία.

Άλλωστε ο τελευταίος είναι αυτός που την κατακεραύνωνε σε κάθε τεύχος σχετικά με την πχιότητα
Η Alfa δεν πάσχει από κρίση ταυτότητας. Ο ειδικός τύπος πάσχει από αντικειμενικότητα...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος ggeo7

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1674 στις: Ιούνιος 11, 2013, 11:07:51 μμ »
Αναφέρομαι καθαρά στο κομμάτι των πωλήσεων.
Η 4C θα είναι τεχνολογικά τουλάχιστον, state of the art στην κατηγορία της, με εξαίρεση ίσως το μοτέρ.

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1675 στις: Ιούνιος 11, 2013, 11:09:17 μμ »
Το να εξευγενίζεται μια εταιρία δεν το θεωρώ απώλεση της ταυτότητας της. Για την Λαμποργκίνι που λέτε το να ανεβάσει την ποιότητα, την αξιοπιστία και να βελτιώσει την οδική συμεριφορά της δεν το θεωρώ κακό. Η Countach πχ  ή και η Diablo ήταν εξαιρετικά δύστροπα αυτοκίνητα και τρομακτικά για έναν οδηγό. Εκτός και αν θεωρείτε ότι τα υπεραυτοκίνητα πρέπει να απευθύνονται σε οδηγούς μόνο τύπου Stig και όχι αν βοηθήσουν τους οδηγούς τους να εξελιχθούν μαζί τους.

Στον τομέα αυτό θεωρώ ότι έκανε πολλά βήματα εμπρός. Τώρα θα μου πείτε σου άρεσε η Murcielago? Όχι. Η Gallardo όμως όπως και η Aventador με 1000
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος ggeo7

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1676 στις: Ιούνιος 11, 2013, 11:17:20 μμ »
1. Το να εξευγενίζεται μια εταιρία δεν το θεωρώ απώλεση της ταυτότητας της.
2. Εκτός και αν θεωρείτε ότι τα υπεραυτοκίνητα πρέπει να απευθύνονται σε οδηγούς μόνο τύπου Stig και όχι αν βοηθήσουν τους οδηγούς τους να εξελιχθούν μαζί τους.


Όταν αυτή η "ευγένεια" δεν έχει να κάνει με τον εν γένη χαρακτήρα της εταιρείας (επιθετικά, δύστροπα, αδιανόητα γρήγορα αυτοκίνητα) τότε θεωρώ πως χάνει την ταυτότητά της.
Επίσης η άποψή μου για τα supercars (έστω και απόλυτα ρομαντική χωρίς κανένα ρεαλισμό και αίσθηση των αναγκών της αγοράς...)  είναι ακριβώς ότι θα πρέπει να πρέπει να απαιτούν οδηγάρες πίσω από το τιμόνι και όχι απλά σείχηδες! ;D

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1677 στις: Ιούνιος 11, 2013, 11:17:54 μμ »
Αναφέρομαι καθαρά στο κομμάτι των πωλήσεων.
Η 4C θα είναι τεχνολογικά τουλάχιστον, state of the art στην κατηγορία της, με εξαίρεση ίσως το μοτέρ.

Στις πωλήσεις οι γερμανοί δεν παίζονται...έχουν προνοήσει και κινηθεί καταλλήλως...   ;)
Όσο για τον κινητήρα της 4C δεν πιστεύω πως θα μπορούσε να είναι διαφορετικός και αυτό εξαιτίας του χαρακτήρα του αυτοκινήτου,
αλλά και του βάρους που έπρεπε να παραμείνει κάτω από τα 900kg.
Και εγώ ίσως να το προτιμούσα με έναν V6 (busso), αλλά θα ήταν βαρύτερος και θα υστερούσε σε ροπή.
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1678 στις: Ιούνιος 11, 2013, 11:22:51 μμ »
Το να εξευγενίζεται μια εταιρία δεν το θεωρώ απώλεση της ταυτότητας της. Για την Λαμποργκίνι που λέτε το να ανεβάσει την ποιότητα, την αξιοπιστία και να βελτιώσει την οδική συμεριφορά της δεν το θεωρώ κακό. Η Countach πχ  ή και η Diablo ήταν εξαιρετικά δύστροπα αυτοκίνητα και τρομακτικά για έναν οδηγό. Εκτός και αν θεωρείτε ότι τα υπεραυτοκίνητα πρέπει να απευθύνονται σε οδηγούς μόνο τύπου Stig και όχι αν βοηθήσουν τους οδηγούς τους να εξελιχθούν μαζί τους.

Στον τομέα αυτό θεωρώ ότι έκανε πολλά βήματα εμπρός. Τώρα θα μου πείτε σου άρεσε η Murcielago? Όχι. Η Gallardo όμως όπως και η Aventador με 1000
Όταν απαρνείσαι θεμελιώδεις αρχές της ιστορίας σου, δεν χάνεις την ταυτότητά σου ?

Προφανώς και τα supercars θα έπρεπε να απαιτούν αντίστοιχα και superdrivers πίσω από το τιμόνι
και όχι οποιαδήποτε τυχάρπαστη πλατινέ χαζομπίμπο που άνοιξε τα σκέλια σε κάποιον σεϊχη...


...μάλλον είμαι και εγώ ρομαντικός όπως ο φίλος ggeo7...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1679 στις: Ιούνιος 11, 2013, 11:26:14 μμ »
Όταν αυτή η "ευγένεια" δεν έχει να κάνει με τον εν γένη χαρακτήρα της εταιρείας (επιθετικά, δύστροπα, αδιανόητα γρήγορα αυτοκίνητα) τότε θεωρώ πως χάνει την ταυτότητά της.
Επίσης η άποψή μου για τα supercars (έστω και απόλυτα ρομαντική χωρίς κανένα ρεαλισμό και αίσθηση των αναγκών της αγοράς...)  είναι ακριβώς ότι θα πρέπει να πρέπει να απαιτούν οδηγάρες πίσω από το τιμόνι και όχι απλά σείχηδες! ;D

Επιθετικά και αδιανόητα γρήγορα αυτοκίνητα δεν σημαίνει και δύστροπα. Και υπό το πρίσμα αυτό όλες οι εταιρίες έχουν χάσει την ταυτότητά τους.

Φαντάζεσαι την F40 με esp και εκατό προγράμματα πρόσφυσης, μηδενικό lag κλπ?

Δηλαδή θεμελιώδεις αρχές της ιστορίας σου θεωρούνται η απρόβλεπτη επικίνδυνη συμπεριφορά στο όριο, η έλλειψη περιφερειακής όρασης, η έλλειψη αξιοπιστίας κλπ?
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...