Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1396638 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος SYZo

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 426
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1140 στις: Ιούνιος 08, 2011, 12:16:43 μμ »
συμφωνω μαζι σου. λογικο ειναι στην ιταλια να αγοραζουν τα προιοντα τους, μεχρι εκει ομως.

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1141 στις: Ιούνιος 08, 2011, 06:59:24 μμ »
   Kαλύτερη ποιότητα κατασκευής μακράν από τους Ιταλούς. Αξιοπιστία επίσης μακράν από τους Ιταλούς(όχι από τους Ιάπωνες όμως). Αντοχή σε χιλιόμετρα και σκληρή χρήση μακράν από τους Ιταλούς. Παθητική ασφάλεια μακράν από τους Ιταλούς(θυμάστε τα crash test του tipo; [-o< Και να έχουν βελτιωθεί τώρα, που έχουν βελτιωθεί σημαντικότατα, θα εξακολουθούν να πληρώνουν την επί δεκαετίες απαράδεκτα ερασιτεχνική τους αντίληψη) Μεταπωλητική αξία μακράν από τους Ιταλούς. Ποικιλία μοντέλων-κινητήρων μακράν από τους Ιταλούς.
   Το μόνο που οι Ιταλοί μπορούν να αντιτάξουν ως πλεονέκτημα είναι η οδική συμπεριφορά. Σχετικότατο κατά τη γνώμη μου. Kαλά Fiat και Lancia τις βγάζω έξω, γιατί είναι είναι πολύ νορμάλ. Μένει η Alfa που πράγματι έχει εξαιρετικό τιμόνι, κοφτερό και με πληροφόρηση στον οδηγό. Μόνο και μόνο γι'αυτό έφτασα 2 φορές κοντά στην 159. Έτσι όμως, με πολύ καλό τιμόνι είναι και το cc μου ;) ;D Προσωπικά προτιμώ το γαλλικό στήσιμο σε στυλ Renault και ακόμη περισσότερο την πίσω κίνηση των BMW και Mercedes με το πιό σπορ στυλ της πρώτης και το πιό αγχολυτικό της δεύτερης :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 08, 2011, 07:06:52 μμ από GiannisH »


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1142 στις: Ιούνιος 08, 2011, 07:12:50 μμ »
φιλε μου ασε τα τελευταια κ τα αυριανα. η ιστορια ειναι ο καλυτερος κριτης, και δεν θα σε παω πολυ πισω μια δεκαετια μονο. απο το 2000 μεχρι και σημερα.

δεν μπορεις να αναιρεσεις αυτα που καθορισαν μια εταιρεια στον χωρο μονο και μονο λεγοντας τελευταια ετσι κ ετσι. πες μου ποσα ιταλικα αυτοκινητα εχεις

δει ταξι και ποσα αμερικανικα. αυτο και μονο του κατι δεν λεει? και για να μην μιλαμε ετσι αοριστα φερε μου ενα παραδειγμα δυο εταιρειων και δυο

αυτοκινητων για να μπορεσω να σου απαντησω τεκμηριωμενα

Δηλαδή το κρίτήριο αγοράς αυτοκινήτου είναι το πόσα taxi κυκλοφορούν?
Ναί, ομολογώ πως δεν κυκλοφορεί ΚΑΝΕΝΑ ταξί, ΚΑΜΙΑ νεκροφόρα και ΚΑΝΕΝΑ αγροτικό.
(προτιμώ τη λογική της ...boutique, από αυτή του ...SuperΜarket....)

Συγχαρητήρια που πρωτεύσατε σε αυτόν τον τομέα,
προσωπικά όμως έχω άλλα κριτήρια επιλογής, από το πόσα κάει, πόσο μεγάλο πορτμπαγκάζ και πόσες ποτηροθήκες έχει.

ΝΑΙ, είμαι ευτυχής που δεν κυκλοφορούν taxi Alfa Romeo, γιατί αν έβγαζε στην αγορά ταξί, μάλλον θα με έχανε από πελάτη.
(και όταν αποδημήσω εις Κύριον, τότε τη θέση σε μια ...μερσεντέ την έχω εξασφαλισμένη !)

δεν μπορω να δεχτω οτι οι ιταλοι μεσα σε ενα χρονο εμαθαν να φτιαχνουν αυτοκινητα και οι γερμανοι ξεχασαν.

Αλήθεια, ο ένας χρόνος, με βάση ποιά γεγονότα προέκυψε ?
Μην ξεχνάς πως όταν οι Ιταλοί κατακτούσαν πρωταθλήματα στην F1, οι "ανώτεροι" γερμανοί κατασκέυαζαν ....μιξεράκια....

συμφωνω μαζι σου. λογικο ειναι στην ιταλια να αγοραζουν τα προιοντα τους, μεχρι εκει ομως.

Κανένας δε σε υποχρέωσε να τα αγοράσεις....


και μια που αναφέραμε την ανωτερότητα των γερμανών ...
μήπως ξέχασες την A-Class στο "τέστ του ταράνδου"
<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/Um-XlKerWvA" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Um-XlKerWvA" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>

ή το πόσα άτομα σκοτώθηκαν (στη γερμανία κυρίως) οδηγώντας το περίφημο...ττ ?
Ή αναρωτήθηκες γιατί εκεί στο group vag τους έπιασε η απλοχεριά και άλλαξαν τη γεωμετρία της ανάρτησης στο πολυδιαφημισμένο ττ
(που σημειωτέον ήταν ένα καμουφλαρισμένο golf 4...), μαζί με την προσθήκη αεροτομής?

Τουλάχιστον τα ιταλικά αυτοκίνητα δε σκότωσαν κόσμο, αντίθετα δίδαξαν οδήγηση.
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1143 στις: Ιούνιος 08, 2011, 07:24:47 μμ »
   Kαλύτερη ποιότητα κατασκευής μακράν από τους Ιταλούς.
Προσωπικά δε με απασχολεί από τί υλικό είναι το ντουλαπάκι...

Αξιοπιστία επίσης μακράν από τους Ιταλούς(όχι από τους Ιάπωνες όμως).
Αυτό συζητιέται

Αντοχή σε χιλιόμετρα και σκληρή χρήση μακράν από τους Ιταλούς.
Δε θα το βάλω στα βουνά, ούτε θα το κρατήσω 30 χρόνια

Παθητική ασφάλεια μακράν από τους Ιταλούς(θυμάστε τα crash test του tipo; [-o&lt; Και να έχουν βελτιωθεί τώρα
Προτιμώ να έχω άριστη ενεργητική ασφάλεια και ας έχω μερικά μπαλονάκια λιγότερα

Μεταπωλητική αξία μακράν από τους Ιταλούς.
Αν συνυπολογίσεις την μεγαλύτερη αρχική τιμή των γερμανικών, η απαξίωση είναι ποσοστιαία σχεδόν η ίδια.
Για να μην αναφέρω σέρβις, αναλώσιμα κλπ


Ποικιλία μοντέλων-κινητήρων μακράν από τους Ιταλούς.
Λίγοι και καλοί...


   Το μόνο που οι Ιταλοί μπορούν να αντιτάξουν ως πλεονέκτημα είναι η οδική συμπεριφορά.
ααααα γειά σου...

Το μόνο που οι Ιταλοί μπορούν να αντιτάξουν ως πλεονέκτημα είναι η οδική συμπεριφορά. Σχετικότατο κατά τη γνώμη μου. Kαλά Fiat και Lancia τις βγάζω έξω, γιατί είναι είναι πολύ νορμάλ. Μένει η Alfa που πράγματι έχει εξαιρετικό τιμόνι, κοφτερό και με πληροφόρηση στον οδηγό. Μόνο και μόνο γι'αυτό έφτασα 2 φορές κοντά στην 159. Έτσι όμως, με πολύ καλό τιμόνι είναι και το cc μου ;) ;D Προσωπικά προτιμώ το γαλλικό στήσιμο σε στυλ Renault και ακόμη περισσότερο την πίσω κίνηση των BMW και Mercedes με το πιό σπορ στυλ της πρώτης και το πιό αγχολυτικό της δεύτερης :)
Περί ορέξεως, ουδείς λόγος...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1144 στις: Ιούνιος 08, 2011, 07:33:24 μμ »
   Θα μπορούσα να αντικρούσω παρομοίως ένα προς ένα τα παραπάνω, αλλά θα οδηγούμασταν σε ατέρμονη αντιπαράθεση. Ο καθένας έχει την άποψή του, γι αυτό άλλωστε υπάρχουν ένα σωρό εταιρείες και επιλογές ;) ;D Την προσωπική μου την εκφράζω έχοντας κατά καιρούς στην κατοχή μου αυτοκίνητα όλων των "σχολών". Πέρα όμως από το υποκειμενικό κριτήριο του καθενός, υπάρχει η ίδια η αγορά που βάζει τον καθένα στη θέση που του αξίζει ;)


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1145 στις: Ιούνιος 08, 2011, 07:58:31 μμ »
   Θα μπορούσα να αντικρούσω παρομοίως ένα προς ένα τα παραπάνω, αλλά θα οδηγούμασταν σε ατέρμονη αντιπαράθεση. Ο καθένας έχει την άποψή του, γι αυτό άλλωστε υπάρχουν ένα σωρό εταιρείες και επιλογές ;) ;D Την προσωπική μου την εκφράζω έχοντας κατά καιρούς στην κατοχή μου αυτοκίνητα όλων των "σχολών". Πέρα όμως από το υποκειμενικό κριτήριο του καθενός, υπάρχει η ίδια η αγορά που βάζει τον καθένα στη θέση που του αξίζει ;)

Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα μαζί σου φίλε Γιάννη, με μια μικρή παρατήρηση.
Η αγορά δε λειτουργεί πάντα υγειώς και θα μπορούσα να πώ και αποπροσανατολιστικά.

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, η ποσότητα και η γενικότερη αποδοχή, δε σημαίνει και απαραίτητα ποιότητα ...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος ggeo7

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1146 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:11:50 μμ »
Αξιοπιστία ? Μάλλον δεν έχεις μιλήσει με κανένα χρήστη του group vag τώρα τελευταία.....

Δεν γνωρίζω τί αυτοκίνητο χρησιμοποιείς και τί ακούσματα έχεις,
αλλά προσωπικά πιστεύω (και όχι μόνο εγώ) πως τα τελευταία χρόνια τα γερμανικά είναι ....τα πιο αναξιόπιστα.

Ασφάλεια ?
Ενεργητική ή παθητική ?
Καλύτερο κράτημα, φρένα, τιμόνι, πληροφόρηση και γενικότερα ενεργητική ασφάλεια, δεν πρόκειται να βρείς από τα ιταλικά....
Παθητική ?
[url]http://www.euroncap.com/results/alfa_romeo/giulietta/2010/400.aspx[/url]


Πως ισχυριζες οτι εχουν καλυτερο καρτημα κλπ οταν πριν εχεις αναφερει πως ολα τα μηχανικα μερη ειναι ιδια-παραπλησια και προφανως λογω νιομηαχνικης κατασκοπιας θα εχουν και αναλογο στησιμο...

Δεν ειναι ετσι τα πραγματα... Οι Γερμανοι εχουν εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης και συναρμολογησης και η αξιοπιστια τους εχει να κανει με τα χιλιαδες τεστ που κανουν πρωτου εισαγουν ενα προιον στην αγορα (και αυτο γιατι ως πρωτοποροι στις τεχνολογιες εχουν πολλα να χασουν αν κατι δεν ειναι αρτιο...)

Τελος αναφερω πως δεν ειναι τυχαια η ταση αντιγραφης γερμανικων αυτοκινητων σε αμιγως τεχνολογικα κομματια (βλ.TSI...)


Αποσυνδεδεμένος SYZo

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 426
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1147 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:27:07 μμ »
οταν καποιος πει θελω ενα αυτοκινητο φθηνο που να μην παθαινει ζημιες και να εχει και φθηνο σερβις θα του ελεγε κανεις απο εσας παρε alfa romeo? και συνεχιζω περαν απο τους μεγαλους boxer κινητηρες της alfa που ειναι διαμαντια πειτε μου ακομα ενα κινητήρα απο αυτοκινητο σειρας. το παραδειγμα με τα taxi το εφερα για να θιξω την αξιοπιστια. αυτο που ειπα για τον ενα χρονο ισχυει γιατι το πρωτο καλο αυτοκινητο μεσα στην δεκαιτια που ειναι ιταλικο ειναι η julieta. οταν οι ιταλοι κερδιζαν προταθληματα και πουλιωταν σαν τρελες οι ferrari ποσες ηταν αυτες που επερναν φωτια στον δρομο? ποσες porshe πηραν φωτια? ποσα ιταλικα πουλιουντε καθε χρονο? αν βαλουμε και το πουντο μεσα ισα ισα θα φτασουν τις πωλησεις του mx5.
ξανα λεω το τι αυτοκινητο θα παρει ο καθενας ειναι δικη του δουλεια αλλος αγοραζει λογο εμφανισης αλλος λογω κινητηρα αλλος λογο ασφαλειας. η καθε χωρα εχει τα καλα της. καλος ο κινητηρας των ιαπωνων ο αμερικανικος ομως ειναι πραγματικα για μια ζωη. καλη η λαμαρινα του γερμανου αλλα η εμφανιση του ιταλου ειναι πολυ μπροστα. οι γαλλοι παλι εχουν απιστευτο σαλονι και στησιμο. ο καθενας κρινει τι ειναι καλο για αυτον. το θεμα ειναι να ναγνωριζει ο καθενας τα αδυνατα σημεια του καθε αυτοκινητου και να μην προσπαθει να τα κρυψει

Αποσυνδεδεμένος ggeo7

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1148 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:29:05 μμ »
Δηλαδή το κρίτήριο αγοράς αυτοκινήτου είναι το πόσα taxi κυκλοφορούν?
Ναί, ομολογώ πως δεν κυκλοφορεί ΚΑΝΕΝΑ ταξί, ΚΑΜΙΑ νεκροφόρα και ΚΑΝΕΝΑ αγροτικό.
(προτιμώ τη λογική της ...boutique, από αυτή του ...SuperΜarket....)

Συγχαρητήρια που πρωτεύσατε σε αυτόν τον τομέα,
προσωπικά όμως έχω άλλα κριτήρια επιλογής, από το πόσα κάει, πόσο μεγάλο πορτμπαγκάζ και πόσες ποτηροθήκες έχει.

ΝΑΙ, είμαι ευτυχής που δεν κυκλοφορούν taxi Alfa Romeo, γιατί αν έβγαζε στην αγορά ταξί, μάλλον θα με έχανε από πελάτη.
(και όταν αποδημήσω εις Κύριον, τότε τη θέση σε μια ...μερσεντέ την έχω εξασφαλισμένη !)
Αλήθεια, ο ένας χρόνος, με βάση ποιά γεγονότα προέκυψε ?
Μην ξεχνάς πως όταν οι Ιταλοί κατακτούσαν πρωταθλήματα στην F1, οι "ανώτεροι" γερμανοί κατασκέυαζαν ....μιξεράκια....
Κανένας δε σε υποχρέωσε να τα αγοράσεις....


και μια που αναφέραμε την ανωτερότητα των γερμανών ...
μήπως ξέχασες την A-Class στο "τέστ του ταράνδου"

ή το πόσα άτομα σκοτώθηκαν (στη γερμανία κυρίως) οδηγώντας το περίφημο...ττ ?
Ή αναρωτήθηκες γιατί εκεί στο group vag τους έπιασε η απλοχεριά και άλλαξαν τη γεωμετρία της ανάρτησης στο πολυδιαφημισμένο ττ
(που σημειωτέον ήταν ένα καμουφλαρισμένο golf 4...), μαζί με την προσθήκη αεροτομής?

Τουλάχιστον τα ιταλικά αυτοκίνητα δε σκότωσαν κόσμο, αντίθετα δίδαξαν οδήγηση.


Μα ειναι δυνατον να γενικευεις 2 μεμονωμενες περιπτωσεις και να θεωρεις τα ιταλικα ασφαλεστερα που διδασσκουν οδηγηση??? Tipo, Uno , Punto ειναι δηλ state of the art στην ασφαλεια?
Αυτο ειναι τοσο εγκηλαματικο οσο το να πω οτι επειδη οι εγρμναοι εχουν σχεδιασει 10 εντυπωσιακα αυτοκινητα ειναι καλυτεροι designers των Ιταλων...


Θα θελα να ξερα πως δικαιολογεις την εμπορικοτητα ,τη φημη και (ΝΑΙ) το prestige των γερμανικων οχηματων και των πασης φυσεως γερμανικων κατασκευων...

 

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1149 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:30:02 μμ »
Πως ισχυριζες οτι εχουν καλυτερο καρτημα κλπ οταν πριν εχεις αναφερει πως ολα τα μηχανικα μερη ειναι ιδια-παραπλησια και προφανως λογω νιομηαχνικης κατασκοπιας θα εχουν και αναλογο στησιμο...

Δεν μόνο θέμα χρήσης ίδιων υλικών, ή ίδιου σχεδιασμού.
Πολύ μεγάλο ρόλο παίζουν και οι ρυθμίσεις, οι ανοχές ακόμη και η φιλοσοφία του κατασκευαστή.
Το ότι χρησιμοποιούν π.χ. δύο αυτοκίνητα γόνατα McPherson εμπρός, δε σημαίνει ότι συμπεριφέρονται και το ίδιο.


Δεν ειναι ετσι τα πραγματα... Οι Γερμανοι εχουν εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης και συναρμολογησης ....
Είχαν...

... και η αξιοπιστια τους εχει να κανει με τα χιλιαδες τεστ που κανουν πρωτου εισαγουν ενα προιον στην αγορα (και αυτο γιατι ως πρωτοποροι στις τεχνολογιες εχουν πολλα να χασουν αν κατι δεν ειναι αρτιο...)
Γιατί νομίζεις πως μόνοι οι γερμανοί κάνουν δοκιμές πρίν την αγορά ?
Η διαφωνία μου, είναι ότι ΔΕΝ είναι πρωτοπόροι και πως όλοι έχουν να χάσουν κάτι, όχι μόνο οι γερμανοί αν ένα προϊόν δεν είναι άρτιο.


Τελος αναφερω πως δεν ειναι τυχαια η ταση αντιγραφης γερμανικων αυτοκινητων σε αμιγως τεχνολογικα κομματια (βλ.TSI...)
Με την ίδια λογική, και οι γερμανοί αντέγραψαν του ιταλούς στην τοποθέτηση διπλών ψαλιδιών και τους άγγλους στην τοποθέτηση δισκόφρενων....
Ψάξε μόνο λίγο και δές τί προέλευση έχει ο υπερσυμπιεστής, ο στροβιλοσυμπιεστής, ποιός χρησιμοποίησε πρώτος μηχανικό υπερτροφοδότη σε συνδυασμό με υπερτροφοδότη καυσαερίων, ποιός ανακάλυψε το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, ποιός πρωτοχρησιμοποίησε την transaxle διάταξη, ......κ.ο.κ.
Αλήθεια αφού η vw δεν αντιγράφει, γιατί χρησιμοποιεί common rail ?
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος ggeo7

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1150 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:30:58 μμ »
οταν καποιος πει θελω ενα αυτοκινητο φθηνο που να μην παθαινει ζημιες και να εχει και φθηνο σερβις θα του ελεγε κανεις απο εσας παρε alfa romeo? και συνεχιζω περαν απο τους μεγαλους boxer κινητηρες της alfa που ειναι διαμαντια πειτε μου ακομα ενα κινητήρα απο αυτοκινητο σειρας. το παραδειγμα με τα taxi το εφερα για να θιξω την αξιοπιστια. αυτο που ειπα για τον ενα χρονο ισχυει γιατι το πρωτο καλο αυτοκινητο μεσα στην δεκαιτια που ειναι ιταλικο ειναι η julieta. οταν οι ιταλοι κερδιζαν προταθληματα και πουλιωταν σαν τρελες οι ferrari ποσες ηταν αυτες που επερναν φωτια στον δρομο? ποσες porshe πηραν φωτια? ποσα ιταλικα πουλιουντε καθε χρονο? αν βαλουμε και το πουντο μεσα ισα ισα θα φτασουν τις πωλησεις του mx5.
ξανα λεω το τι αυτοκινητο θα παρει ο καθενας ειναι δικη του δουλεια αλλος αγοραζει λογο εμφανισης αλλος λογω κινητηρα αλλος λογο ασφαλειας. η καθε χωρα εχει τα καλα της. καλος ο κινητηρας των ιαπωνων ο αμερικανικος ομως ειναι πραγματικα για μια ζωη. καλη η λαμαρινα του γερμανου αλλα η εμφανιση του ιταλου ειναι πολυ μπροστα. οι γαλλοι παλι εχουν απιστευτο σαλονι και στησιμο. ο καθενας κρινει τι ειναι καλο για αυτον. το θεμα ειναι να ναγνωριζει ο καθενας τα αδυνατα σημεια του καθε αυτοκινητου και να μην προσπαθει να τα κρυψει


That's the spirit! ;D

Αποσυνδεδεμένος ggeo7

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1151 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:37:32 μμ »
Δεν μόνο θέμα χρήσης ίδιων υλικών, ή ίδιου σχεδιασμού.
Πολύ μεγάλο ρόλο παίζουν και οι ρυθμίσεις, οι ανοχές ακόμη και η φιλοσοφία του κατασκευαστή.
Το ότι χρησιμοποιούν π.χ. δύο αυτοκίνητα γόνατα McPherson εμπρός, δε σημαίνει ότι συμπεριφέρονται και το ίδιο.

Εσυ ανεφερες οτι η βιομηχανικη κατασκοπια τα φερνει στο ιδο επιπεδο στησιματος. Τη δικη σου λογικη αναπαρηγαγα. Εγω δεν συμφωνω!

Οσον αφορα τις πατεντες ABS, ESP,αεροσακος,Diesel,Wankel κ.α.
Η πατεντολογια δεν λεει τιποτα...
Εγω ποτε δεν αμφεβαλλα για τη Marelli,την Αlfa κλπ.
Το μονο που ειπα για την τελευταια ειναι πως ΕΓΩ (δεν ξερω αν εμπορικα θα ειχε αντικρισμα) θα ηθελα να την δω να κανει μια στροφη back to the roots!

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1152 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:39:15 μμ »
Μα ειναι δυνατον να γενικευεις 2 μεμονωμενες περιπτωσεις και να θεωρεις τα ιταλικα ασφαλεστερα που διδασσκουν οδηγηση??? Tipo, Uno , Punto ειναι δηλ state of the art στην ασφαλεια?
Αυτο ειναι τοσο εγκηλαματικο οσο το να πω οτι επειδη οι εγρμναοι εχουν σχεδιασει 10 εντυπωσιακα αυτοκινητα ειναι καλυτεροι designers των Ιταλων...


Θα θελα να ξερα πως δικαιολογεις την εμπορικοτητα ,τη φημη και (ΝΑΙ) το prestige των γερμανικων οχηματων και των πασης φυσεως γερμανικων κατασκευων...


Εάν αυτό συνέβαινε σε ένα ιταλικό αυτοκίνητο, τότε οι ιταλοί θα πουλούσαν μόνο pasta.

Προσπάθησε να θυμηθείς τα αντίστοιχα γερμανικά της περιόδου εκείνης και κάνε συγκρίσεις....θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι !

Θα θελα να ξερα πως δικαιολογεις την εμπορικοτητα ,τη φημη και (ΝΑΙ) το prestige των γερμανικων οχηματων και των πασης φυσεως γερμανικων κατασκευων...

Αν καταφέρεις και μου εξηγήσεις και εσύ το πώς πουλάει τόσους δίκους η Έφη Σαρρή, τότε θα στο εξηγήσω και εγώ...
Είπα και προηγουμένως πως, άλλο η ποσότητα και η γενική αποδοχή και άλλο η ποιότητα...

και για να στο μεταφέρω στα ρολόγια :
πόσοι αγοράζουν CK, Tommy Hilfiger , ... και πόσοι Grovana, ocean 7 ....?
(στη θέση τους βάλτε όποια εταιρεία θέλετε)
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1153 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:41:25 μμ »
Εσυ ανεφερες οτι η βιομηχανικη κατασκοπια τα φερνει στο ιδο επιπεδο στησιματος. Τη δικη σου λογικη αναπαρηγαγα. Εγω δεν συμφωνω!
Δεν είπα ότι το στήσιμο αντιγράφεται...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1154 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:42:47 μμ »
Το μονο που ειπα για την τελευταια ειναι πως ΕΓΩ (δεν ξερω αν εμπορικα θα ειχε αντικρισμα) θα ηθελα να την δω να κανει μια στροφη back to the roots!
Ενδεχομένως και εγώ να το ήθελα, αλλά το πρώτο πράγμα που θα είχε απέναντί της, θα ήταν ο ειδικός τύπος...
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1155 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:45:08 μμ »
οφφτόπικ σταρτ:

Άντε ρε πιαστήκατε όλοι με τα αυτοκίνητα ....
Θα με βοηθήσει κανείς να πάρω ρολόι, ή όχι ?
http://www.mywatch.gr/index.php/topic,8578.80.html

οφφτόπικ εντ
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος ggeo7

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1156 στις: Ιούνιος 08, 2011, 08:59:42 μμ »
Ενδεχομένως και εγώ να το ήθελα, αλλά το πρώτο πράγμα που θα είχε απέναντί της, θα ήταν ο ειδικός τύπος...

+1 Η καινοτομια οποια μορφη και αν εχει συναντα ΠΑΝΤΑ αντιδρασεις!

Και ειλικρινα σου λεω πως θεωρω τους Γερμανους βασικους υπευθυνους για την ταση ''βαρια, γεματα ηλεκτρονικα'' αυτοκινητα που προσωπικα καθολου δεν μου αρεσει. Και σιγουρα θα ηθελα να βλεπω να οδηγω 8C παρα R8.... ;)

Στην τελικη η Audi ανεστησε οικονομικα αλλα κατεστρεψε σε καθε αλλο τομεα τη Lambo... Ενα αμαξι αυστηρα πισωκινητο,δυσκολοδηγητο για λιγους το εκαν ''μαζικη'' παραγωγης για αραβες και λοιπους, ευκολοδηγητο και ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ  >:( !!!!

Τριζουν τα κοκκαλα του Feruzzio που ειχε πει πως εφτιαξε τις Lambo γιατι οι Ferrari δεν ηταν αρκετα γρηγορες (ασχετα αν οι πρωτες Lambo δεν εστριβαν...)

   

Αποσυνδεδεμένος ggeo7

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 227
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1157 στις: Ιούνιος 08, 2011, 09:00:59 μμ »
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere.

Colin Chapman


Αποσυνδεδεμένος SYZo

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 426
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1158 στις: Ιούνιος 08, 2011, 09:09:46 μμ »
ναι την ζωνη ασφαλειας οι ιταλοι την ανακαλυψαν? οπως και το abs? ;D ;D ;D ακομα και ο wanklel κινητηρας ειναι προτυτυπο γερμανιας mercedes c111 υπρεσυμπιεστης? :( bmw γιατι οταν η bmw κατασκευαζε κινητηρες η ιταλια ειχε ακομα αλογα. το gps η mercedes τα δισκοφρενα η citroen (citroen ds). οι ιταλοι το μονο καλο που εκαναν ηταν ηταν η lancia delta s4 που ειχε μηχανη τουρμποκομπρεσσορ ;D anyway ακομα και η lambo μηχανες vw εχει.


Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #1159 στις: Ιούνιος 08, 2011, 10:16:42 μμ »
+1 Η καινοτομια οποια μορφη και αν εχει συναντα ΠΑΝΤΑ αντιδρασεις!

Και ειλικρινα σου λεω πως θεωρω τους Γερμανους βασικους υπευθυνους για την ταση ''βαρια, γεματα ηλεκτρονικα'' αυτοκινητα που προσωπικα καθολου δεν μου αρεσει. Και σιγουρα θα ηθελα να βλεπω να οδηγω 8C παρα R8.... ;)

Στην τελικη η Audi ανεστησε οικονομικα αλλα κατεστρεψε σε καθε αλλο τομεα τη Lambo... Ενα αμαξι αυστηρα πισωκινητο,δυσκολοδηγητο για λιγους το εκαν ''μαζικη'' παραγωγης για αραβες και λοιπους, ευκολοδηγητο και ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ  >:( !!!!

Τριζουν τα κοκκαλα του Feruzzio που ειχε πει πως εφτιαξε τις Lambo γιατι οι Ferrari δεν ηταν αρκετα γρηγορες (ασχετα αν οι πρωτες Lambo δεν εστριβαν...) 

Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere.

Colin Chapman
σσσσ...... μας ακούν και γερμανόφιλοι.....         :ug:

+10 . Συμφωνώ σε όλα και επαυξάνω !
Ευτυχώς που τα γράφεις εσύ, αντί για εμένα......ευχαριστώ !



υ.γ. : υπάρχει και άλλη εκδοχή για την αρχή του Feruzzio, αυτή που λέει πως δεν ήταν ικανοποιημένος από το κιβώτιο της Ferrari του και όταν πήγε να βρεί τον Enzo για να του παραπονεθεί,
ο Enzo του απάντησε "ασχολήσου εσύ με τα τρακτέρ και άσε τα σπορ αυτοκίνητα σε εμάς ..."
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....