φιλε μου ασε τα τελευταια κ τα αυριανα. η ιστορια ειναι ο καλυτερος κριτης, και δεν θα σε παω πολυ πισω μια δεκαετια μονο. απο το 2000 μεχρι και σημερα.
δεν μπορεις να αναιρεσεις αυτα που καθορισαν μια εταιρεια στον χωρο μονο και μονο λεγοντας τελευταια ετσι κ ετσι. πες μου ποσα ιταλικα αυτοκινητα εχεις
δει ταξι και ποσα αμερικανικα. αυτο και μονο του κατι δεν λεει? και για να μην μιλαμε ετσι αοριστα φερε μου ενα παραδειγμα δυο εταιρειων και δυο
αυτοκινητων για να μπορεσω να σου απαντησω τεκμηριωμενα
Δηλαδή το κρίτήριο αγοράς αυτοκινήτου είναι το πόσα taxi κυκλοφορούν?
Ναί, ομολογώ πως δεν κυκλοφορεί ΚΑΝΕΝΑ ταξί, ΚΑΜΙΑ νεκροφόρα και ΚΑΝΕΝΑ αγροτικό.
(προτιμώ τη λογική της ...boutique, από αυτή του ...SuperΜarket....)
Συγχαρητήρια που πρωτεύσατε σε αυτόν τον τομέα,
προσωπικά όμως έχω άλλα κριτήρια επιλογής, από το πόσα κάει, πόσο μεγάλο πορτμπαγκάζ και πόσες ποτηροθήκες έχει.
ΝΑΙ, είμαι ευτυχής που δεν κυκλοφορούν taxi Alfa Romeo, γιατί αν έβγαζε στην αγορά ταξί, μάλλον θα με έχανε από πελάτη.
(και όταν αποδημήσω εις Κύριον, τότε τη θέση σε μια ...μερσεντέ την έχω εξασφαλισμένη !)
δεν μπορω να δεχτω οτι οι ιταλοι μεσα σε ενα χρονο εμαθαν να φτιαχνουν αυτοκινητα και οι γερμανοι ξεχασαν.
Αλήθεια, ο ένας χρόνος, με βάση ποιά γεγονότα προέκυψε ?
Μην ξεχνάς πως όταν οι Ιταλοί κατακτούσαν πρωταθλήματα στην F1, οι "ανώτεροι" γερμανοί κατασκέυαζαν ....μιξεράκια....
συμφωνω μαζι σου. λογικο ειναι στην ιταλια να αγοραζουν τα προιοντα τους, μεχρι εκει ομως.
Κανένας δε σε υποχρέωσε να τα αγοράσεις....
και μια που αναφέραμε την ανωτερότητα των γερμανών ...
μήπως ξέχασες την A-Class στο "τέστ του ταράνδου"
ή το πόσα άτομα σκοτώθηκαν (στη γερμανία κυρίως) οδηγώντας το περίφημο...ττ ?
Ή αναρωτήθηκες γιατί εκεί στο group vag τους έπιασε η απλοχεριά και άλλαξαν τη γεωμετρία της ανάρτησης στο πολυδιαφημισμένο ττ
(που σημειωτέον ήταν ένα καμουφλαρισμένο golf 4...), μαζί με την προσθήκη αεροτομής?
Τουλάχιστον τα ιταλικά αυτοκίνητα δε σκότωσαν κόσμο, αντίθετα δίδαξαν οδήγηση.