Όχι δεισιδαιμονίες φίλε pancho, τίποτα δεν είναι τυχαίο, οι Ιταλοί πληρώνουν τα λάθη του παρελθόντος και μάλιστα όχι και τόσο μακρινού, ας πρόσεχαν...ακόμη χρειάζονται καλή δουλειά και χρόνο για να επανέλθουν στην εκτίμηση των καταναλωτών. Απ'ότι βλέπω πάντως, τουλάχιστον η Alfa είναι σε σωστό δρόμο
Συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά το σκέλος της ευθύνης των Ιταλών και της συμβολής της στη σημερινή κατάσταση.
Μήν ξεχνούμε όμως και τον σημαντικότατο ρόλο που έπαιξε ο λεγόμενος "ειδικός τύπος,
ο οποίος εντέχνως διατηρούσε συνεχώς οτιδήποτε γερμανικό στην κορυφή (παρ'όλα τα λάθη τους).
Με τη λογική τη δική σου όμως, δεν είδα αντίστοιχη "τιμωρία" των καταναλωτών προς τις γερμανικές εταιρείες...
(εκτός αν πιστεύεις πως όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι αψεγάδιαστα)
Να μη μιλήσουμε για συγκεκριμένα περιοδικά ή "συντάκτες" (τρομάρα τους...), οι οποίοι έθαβαν με κάθε ευκαιρία οτιδήποτε ιταλικό (και δευτερευόντως οτιδήποτε γαλλλικό...)
Μέχρι πρίν κάποια χρόνια αγόραζα κάθε μήνα μέχρι και 10 περιοδικά του αυτοκινητιστικού τύπου (ελληνικά και ξενόγλωσσα),
μέχρι κάποια στιγμή που δεν άντεξα την κοροϊδία τους και δεν έχω ξαναγοράσει ....ούτε σελίδα.
Μιλάμε για απροκάλυπτη προπαγάνδα χειρίστου είδους, που πλέον ξεπερνούσε και ξεπερνά τα εσκαμμένα.
Δε θέλω να πλατιάσω, αλλά αν αυτά που συνέβησαν στα γερμανικά αυτοκίνητα (και μάλιστα πρωτοκλασσάτα...),
συνέβαιναν σε ένα π.χ. γαλλικό, τότε η γαλλική βιομηχανία δε θα πουλούσε ούτε....evian...
[/quote]
ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Mη παναγία μου.... τι σχέση έχει η Alfa με το Group VW??
Ευτυχώς, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ...
[/quote]
OXI ΑΛΛΗ VWνοκονσερβοποίηση
Δυστυχώς δε το αντιμετωπίζουν όλοι έτσι....
Πραγματικά, έγραψες την πλέον κατάλληλη λέξη...κονσερβοποίηση της αυτοκίνησης