Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1396641 φορές)

0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sv2

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 97
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #820 στις: Ιούλιος 14, 2010, 03:01:58 μμ »
ρε πατε καλα;τι σκαλιζετε παναθεμα σας,ενα 2λιτρο GTV ειχα φοιτηταριο στην Ιταλια το 1981,πατε καλα;θελετε να με πεθανετε απο νοσταλγια;
;D και εγώ GTV 2.0 είχα το 1978...

director

  • Επισκέπτης
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #821 στις: Ιούλιος 14, 2010, 06:31:53 μμ »
;D και εγώ GTV 2.0 είχα το 1978...


χμ,ωστε κι εσυ στο κλαμπ των <σιτεμενων>,αντε να γινομαστε πλειοψηφια σιγα-σιγα.

Αποσυνδεδεμένος tazio

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 60
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #822 στις: Ιούλιος 14, 2010, 08:24:04 μμ »
... Ιαβέρης,Μοσχούς,Καββαθάς και ο "χοντρός" ψιλό-κουλος Στρατισσίνο...

Ιαβέρης (πρεσβύτερος φυσικά) ίσως ο ταχύτερος όλων, αποτελεσματικότητα κοντά στο μηδέν αλλά όσοι τον είδαν δε τον ξέχασαν ποτέ. Κι όχι μόνο στη χώρα μας, ακόμα και με το Visa στην Ιταλία έκανε πολλούς να παραμιλάνε.
Μοσχούς ίσως ο καλύτερος όλων. Αυτό το μονοτίμονο ντρίφτ του δε ξεπερνιέται εύκολα σαν εικόνα και ικανότητα.
Στράτης, όχι και ψιλό-κουλός, τον αδικείς, γιατί σε πολλούς αγώνες είχε δείξει την ταχύτητά του και με το έσκορτ που είχε στα ξεκινήματα του και στις εργοστασιακές ομάδες παρ΄ότι έπρεπε να παίζει δεύτερο σαν βιολί. Άσε που ο γνήσιος χοντρός ήταν ο Ιαβέρης  στα νιάτα του. :D

... κι αφού δε σέβεστε θα με φοβάστε ...

http://taziodome.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #823 στις: Ιούλιος 25, 2010, 11:39:24 μμ »
Κάτι τέτοιο δηλαδή..... :o



'Αλλος είναι ο έρωτάς μου από τα Ρενώ....





Και μια δώρο στον konaki... :P






Λατρεμένα και τα 4 αυτοκίνητα που παρέθεσες . . . .
Αυτά (όπως και πολλά άλλα γαλλικά) δείχνουν πως όταν θέλουν οι Γάλλοι, μπορούν . . .

Respect στην αξιοσέβαστη Γαλλική σχολή !

Μπορεί να την πρώτη θέση στην καρδιά μας να κατέχει ξεκάθαρα η ιταλική σχολή, αλλά η δεύτερη είναι καβαντζωμένη από τους Γάλλους . . .
Μετά το χάος . . .
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #824 στις: Ιούλιος 26, 2010, 01:38:39 πμ »
   Ξέρετε τι θυμήθηκα ρε παιδιά; Tα πρώτα crash test που έκανε το auto moto und sport κάπου στη δεκαετία του '80 αν δεν κάνω λάθος.....κάτι Τipo και κάτι 33 και κάτι τέτοια.....υπέροχη ιταλική σχολή.....
   
   Γιάννης από το χάος  :D ;)


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος THANOS58

  • FnB Mod
  • 50mm case
  • *
  • Μηνύματα: 1874
  • ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΨΗΛΟΤΕΡΑ..
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #825 στις: Ιούλιος 26, 2010, 02:18:42 πμ »
   Ξέρετε τι θυμήθηκα ρε παιδιά; Tα πρώτα crash test που έκανε το auto moto und sport κάπου στη δεκαετία του '80 αν δεν κάνω λάθος.....κάτι Τipo και κάτι 33 και κάτι τέτοια.....υπέροχη ιταλική σχολή.....
   
   Γιάννης από το χάος  :D ;)
Έλα μεγάλε... Και έτρεχα για Λαγονήσι να προλάβω να βγάλω φωτό το Acropolis που έκανε assembly, καβάλa στο ταλαίπωρο Peugeot 104ZS μου με 68 αλογάκια (ή 78? ...δεν θυμάμαι πιά...), και στην ευθεία της Βάρκιζας σανιδωμένος έβλεπα να με προσπερνάει όλη ομάδα της TRABANT(θυμάται κανείς?), με εκείνες τις καρικατούρες -αυτοκίνητα, λες κι ήμουν σταματημένος... Από Ιταλική σχολή τρέχανε τότε ένας σκασμός αυτοκίνητα! Λάντσια να φαν κι οι κότες, Άμπαρθ, Σούπερ Μιραφιόρι, και δεν συμμαζεύεται! Τι μας θύμησες ρε Γιάννη... Πολύ χάος δικέ μου!
Θάνος ;D
ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ...ΡΟΛΟΙ!

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #826 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 10:32:27 πμ »

Αλλο αν αρκεισαι σε ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο. Συνεκρινες μαζντα με μπε-εμ-βε και σου απαντησα. Δυστυχως η ευτυχως η βαυβαροι σε αυτα τα χρηματα δεν βγαζουν τοσο καλα σπορ αυτοκινητα οσο η μαζντα και αυτο τιμα τους ιαπωνες και οχι τους γερμανους φυσικα.

Τωρα για το παραδειγμα σου για την 116. Μιλας για ενα οικογενειακο αυτοκινητο που δεν εχει χωρους. Εχει ζυγισμα ναι. Μιλας ομως για ενα μοντελο που βγαζει 122 αλογα και εχει σχεδον στην βασικη 24500. ΕΛΕΟΣ!

Νεο αστρα με 180 αλογα και 22 χιλιαρικα, Αλφα τζουλιεττα στα 170 αλογα με 24 χιλιαρικα?

ποιο ολοκληρωμενο απο 316? Χοντα ακκορντ, πασσατ, ινσιγνια, 159, κτλ, κτλ, κτλ.

τα παραδειγματα ειναι πολλα φιλε δρακε. Και απλα και κατανοητα για να οδηγησεις καλο Μπε-εμ-βε πρεπει να σκασεις πολλα φραγκα. Αλλιως η παιρνεις ενα 316,116 και καμαρωνεις για το σημα η προτιμας αλλα αυτοκινητα πολυ καλυτερα και με λιγοτερα χρηματα.

φιλικα

ελιο
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος philosopher

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 370
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #827 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 10:39:11 πμ »
Επίσης μιας που αναφέρθηκε, ως ευτυχής κάτοχος MX-5 και μέχρι πριν κάτοχος αποκλείστηκα και μόνο BMW, έχω να πω ότι για να πάρω τα αντίστοιχα, καθαρά οδηγοκεντρικά, από αντίστοιχο BMW, έπρεπε να δώσω τουλάχιστον τα διπλά χρήματα.
Βέβαια στο πακέτο θα είχα και την αντίστοιχη χλιδή που δε χάλασε ποτέ κανένα ;D

ΥΓ: Κρυφός (και γιατί όχι φανερός) πόθος ένα Ζ4 Μ coupe

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #828 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 10:49:04 πμ »
φίλε ηλία έχω το 116 κ γιαυτό εκφράζομαι υπέρ της bmw, όπως είμαι κ υπερ της mercedes...έχω σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων κ το ρητό "ότι πληρώνεις πέρνεις" είναι βασικό αξίωμα!
έχω φίλο που δούλευε στη vauxhall στην αγγλία στο τμήμα ανάπτυξης νέων αναρτήσεων κ είχε δουλέψει το παληκάρι κ για το άστρα κ για το βέκτρα τότε...μου είχε πει επι λέξη..." βγάζουμε το καπέλο όλοι οι συνάδελφοι για τη δουλειά που έχουν κάνει στο στήσιμο οι γερμανοί μηχανικοί στο 116"...δε θα βρεις καλύτερο στήσιμο στα 1600 κυβικά (κ συμβατικό αμάξι πάντα..ενοώ όχι κανένα ιμπρέζα κλπ)...
υπάρχουν λεπτομέρεις που εμείς δε τις ξέρουμε αλλά κάνουν διαφορά στη ποιότητα, όπως πχ μπορείς να δεις στο κρύσταλλο στο τζάμι τί γράφει...είναι Ε1 ή κανα Ε8? θα σταθεί κ απλά θα ραγίσει άμα φάει κοτρόνα ή θα σου γίνει θρύψαλα? έχει ντίζα ή είναι υδραυλικό, έχει μεταλλικό πιαστράκι στο τζάμι από μέσα ή πλαστικό? η βίδα είναι wurth ή είναι κινέζικη? το χρώμα σε μια λακούβα κρατάει ελαστικότητα ή σπάει?
σίγουρα δεν έχει το γκάζι που έχει το TSI, σε καμία περίπτωση, αλλά ποιό θα μπει στη στροφή με 150 ποιό εύκολα? τα έχω οδηγήσει κ ξέρω...
μετά τα 150 τί ροπές βγάζει το ένα κ τί το άλλο?
ναι δεν έχει χώρους! δεν έχω οικογένεια κ δε το πήρα για station wagon! τί να τους κάνω τους χώρους? εγώ η κοπέλα μου άντε κ κανα φιλαράκι να μπει!
κ ναι γιατί να μην κάνεις κ το κομμάτι σου? μια ζωή την έχουμε!όλοι κατα βάση το γουστάρουμε αυτό...
οδήγησε 1 bmw για πολλά χιλιόμετρα,,πχ νοίκιασε μια κ πήγαινε στο χωρίο στην ορεινή κορινθία μια βόλτα..κ μετά βγάλε συμπέρασμα...μόνο ο ήχος που θα ακούς θα σε φτιάχνει ρε φίλε!!!
σου μιλάει ένας πρώην φανατικός αντιμπεμβεδάκιας που κορόιδευα κ έλεγα ότι όλοι οι βοσκοί τα έχουν μέχρι που οδήγησα!!!!!!! εκεί είπα ότι κοροιδεύεις το λούζεσαι σπυράκο!!!καψουρέυτηκα το αμάξι κ το πήρα!
γενικά τα ποιόντα πρέπει να τα βλέπουμε ως σύνολα κ όχι μεμωνομένα χαρακτηριστικά τους, έτσι πχ σε ένα ρόλεξ δε πρέπει να κοιτάμε το φινίρισμά του μόνο δίπλα στο μπρέιτλινγκ...σε μια bmw δε πρέπει να κοιτάμε το γκάζι της μόνο δίπλα σε ΤΟΥΡΜΠΟ όπελ ή ΤΣΙ!! κ γενικά πρέπει να σκεπτόμαστε ότι κάποια ονόματα δεν έχουν τις φήμες κ τις εντυπώσεις που τα ακολουθούν τυχαία....ειδικά μετά από τόσα χρόνια!!! οκ το κορόλα θα μου κρατήσει μια ζωή..άντε βάλτο στη στροφή...αν κ παιδιά μέσα δε το σκέπτεσαι να το πάρεις? γενικά δεν υπάρχουν φήμες σε αυτά....

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #829 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 10:50:57 πμ »
φιλε φιλοσοφε κανεις δεν ειπε πως τα βαυβαρικα αυτοκινητα δεν ειναι καλα. Το αντιθετο μαλιστα. Ειναι εκπληκτικα αυτοκινητα. Ομως οπως λες πρεπει να δωσεις τα τριπλασια χρηματα. Το θεμα ειναι να οδηγεις και να ευχαριστιεσαι. Να σε φτιαχνει το αυτοκινητο. Πιστεψε με λογω πρωην δουλειας εχω οδηγησει πολλα μεγαλα μπε-εμ-βε (μ3, μ5 κτλ) και τα λατρευω μεχρι θανατου.

Δεν δεχομαι ομως πως στα 24 χιλιαρικα που ξεκινα το 116 μου προσφερει οδηγικη απολαυση που μου υποσχεται η εταιρεια. Με τιποτα. Φερε μου στα ιδια χρηματα ενα 316 και ενα 159 και παμε σε στροφες να δεις τι γινεται. Δεν μιλαμε για το μχ5 που ειναι εκπληκτικη εμπειρεια οδηγησης. Φυσικα να ξερεις να το πας ετσι...........(ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ! ;D).


ΦΙΛΙΚΑ

ΕΛΙΟ
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #830 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 10:57:08 πμ »
φιλε φιλοσοφε κανεις δεν ειπε πως τα βαυβαρικα αυτοκινητα δεν ειναι καλα. Το αντιθετο μαλιστα. Ειναι εκπληκτικα αυτοκινητα. Ομως οπως λες πρεπει να δωσεις τα τριπλασια χρηματα. Το θεμα ειναι να οδηγεις και να ευχαριστιεσαι. Να σε φτιαχνει το αυτοκινητο. Πιστεψε με λογω πρωην δουλειας εχω οδηγησει πολλα μεγαλα μπε-εμ-βε (μ3, μ5 κτλ) και τα λατρευω μεχρι θανατου.

Δεν δεχομαι ομως πως στα 24 χιλιαρικα που ξεκινα το 116 μου προσφερει οδηγικη απολαυση που μου υποσχεται η εταιρεια. Με τιποτα. Φερε μου στα ιδια χρηματα ενα 316 και ενα 159 και παμε σε στροφες να δεις τι γινεται. Δεν μιλαμε για το μχ5 που ειναι εκπληκτικη εμπειρεια οδηγησης. Φυσικα να ξερεις να το πας ετσι...........(ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ! ;D).


ΦΙΛΙΚΑ



ΕΛΙΟ

δεν έχει το 116 καλύτερη οδηγική απόλαυση από μια άλφα? ένα γκόλφ, ένα άστρα?
η κοπέλα μου έχει την 147, μπήκε κ οδήγησε το δικό μου κ μετά γυρνάει επι λέξη κ μου κάνει.."τί κουβαδάκι είναι το άμαξι μου?" ενοώντας την 147...
το 159 λόγω μπροστινής κίνησης θα μπει με περισσότερα στις στροφές από έναν απλό οδηγό σαν έμας, αλλά θα σου βγάλει 20 χρόνια λειτουργίας η μηχανή? έχει δει ιταλικό στο χρόνο επάνω κ να ανάβουν όλες οι λάμπες του?
το σύνολο παιδιά κ το πακέτο μετράνε!!!

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #831 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 11:00:29 πμ »
φιλε δρακε ημουν σχεδον σιγουρος πως εχεις το 116. Και εγω οπως σου εγραψα εχω οδηγησει παμπολα αυτοκινητα της εταιρειας. Εχεις δικιο πως πρεπει να κοιταμε τα προιοντα στην ολοτητα τους. Ομως δεν ανεχομαι να μου πουλας οδηγικη ευχαριστηση και τετοια πραγματα σε ενα αυτοκινητο που δεν εχει αλογα να το υποστηριξει αυτο. Ειναι στημενο το 116 δεν διαφωνω το εχω οδηγησει και εγω. Ομως υπαρχουν καλυτερα στημενα αυτοκινητα και με καλυτερη απτη ποιοτητα κατασκευης που δεν εχουν ενα σκασμο λεφτα. Και ξαναλεω. Βαλε το 316 με την 159. Καλυτερα φτιαγμενο το 316.....σε μικρο ποσοστο ναι (παλιοτερα χαωτικη διαφορα υπερ του γερμανου) σε ολα τα αλλα δεν υπαρχει συγκριση. Αστα!

Την 116 την πουλαει η μπε-εμ-βε σαν οικογενειακο αυτοκινητο ομως. Εκει δεν σε κοροιδευει, και τον καθεναν μας που δεν εχει χωρους? Εχει καλη κατανομη γιατι ειναι τραβηγμενο το μοτερ πισω, κτλ, κτλ. Ναι ομως μου δινεις κατι και μου περνεις κατι πολυ βασικο σε μια κατηγορια που μετραει αυτο. Ποιο? Οι χωροι......

το προβλημα ειναι οταν εταιρειες βασιζονται σε προιοντα που εχουν γραψει ιστορια και σου πουλανε φουμαρα. Και εσυ, εγω και ολοι μας τρωμε κουτοχορτο και αγοραζουμε.

δυστυχως.

δεν ειπα την 147 ειπα για την τζουλιεττα. Θες να μου πεις οτι τα μπε-εμ-βε δεν βγαζουν βλαβες? χα χα χα. Δεν τα ξερεις καλα φιλε δρακε. 20 χρονια μοτερ και αυτα να τα ξεχασεις, ανηκουν σε αλλη εποχη. Αν θες αξιοπιστια παρε ιαπωνα.


Το αστειο ειναι οτι εσυ σαν φανατικος πρωην αντι μπε-εμ-βεδακιας υπερασπιζεσαι την εταιρεια και εγω που την λατρευω την κραζω. Go figure ;D

φιλικα

ελιο
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος philosopher

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 370
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #832 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 11:04:53 πμ »
Πιστεψε με λογω πρωην δουλειας εχω οδηγησει πολλα μεγαλα μπε-εμ-βε (μ3, μ5 κτλ) και τα λατρευω μεχρι θανατου.

Δυστυχώς είχα την ατυχία να οδηγήσω και εγώ σχεδόν όλη τη σειρά Μ3 και Μ5 εκτός από τα καινούργια. Εκπληκτικές μηχανές τέλειες από όλες τις απόψεις. Ιδιαίτερη αγάπη για την Μ3 Ε30 που είναι και ο μεγάλος μου έρωτας. Θα αγόραζα με κλειστά τα μάτια ένα καινούριο Μ5, πιστεύω ότι είναι μακράν ότι πιο ολοκληρωμένο έχει να προσφέρει η αυτοκίνηση, τι να κάνεις που τα 130 χιλιάρικα δε μπορούν αν παν σε αμάξι  :P.


Δεν δεχομαι ομως πως στα 24 χιλιαρικα που ξεκινα το 116 μου προσφερει οδηγικη απολαυση που μου υποσχεται η εταιρεια. Με τιποτα. Φερε μου στα ιδια χρηματα ενα 316 και ενα 159 και παμε σε στροφες να δεις τι γινεται. Δεν μιλαμε για το μχ5 που ειναι εκπληκτικη εμπειρεια οδηγησης. Φυσικα να ξερεις να το πας ετσι...........(ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ! ;D).

Τα 1600 κυβικά της BMW τα έχω ζήσει απο πρώτο χέρι μιας που 2/3 BMWdakiα μου ήταν 1600. Ειλικρινά πολύ ωραία αυτοκίνητα αλλά τα 1600 είναι πάρα πολύ λίγα για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Ούτε μια προσπέραση της προκοπής δε μπορείς να κάνεις, ιδίως αν έχεις οικογένεια.
Με το μιατάκι (δίλιτρο) έχω ευχαριστηθεί ταξίδια, παρόλο που δεν είναι το στοιχείο του, μόνο και μόνο από τι σπιρτάδα και το γκάζι του. Όταν δε έρχονται οι στροφοδιαδρομές εντάξει respect έχει πέσει πολύ έρευνα στο συγκεκριμένο. Διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών πίσω, απίστευτος συνδυασμός. Μια καλή επιθετική ευθυγράμμιση και είσαι έτοιμος.

Τη σειρά 1 θυμάμαι χαρακτηριστικά συγκρίνανε το δίλιτρο με το αντίστοιχο 147 στα Μέγαρα και ερχόταν δεύτερο και καταιδρωμένο. Δε διαφωνώ για τη ποιότητα κατασκευής κτλπ το' χω ζήσει το ξέρω αλλά ο άσσος θέλει ένα τρίλιτρο μοτεράκι να το ευχαριστηθείς το αμάξι.

Αποσυνδεδεμένος tzistsam

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 413
  • Ακόμα? Νυχτώσαμε... Ημαρτον
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #833 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 12:02:07 μμ »
DragonAce για μπες σε μια Alfa 75 1600 (μοντέλο 17 ετών τουλάχιστον μιλάμε) και έλα να μου πείς για οδηγική ευχαρίστηση. Ποιότητα μπορεί να μην έχουν σε σχέση με την BMW αλλά σίγουρα προσφέρουν καλύτερη οδηγική ευχαρίστηση (χαλαρά). Υπ' όψην είχα και 316 και 75 ένα διάστημα. Και audi 80 και Α4 έχω οδηγήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, κανένα δεν οδηγιόταν σαν τις Ιταλίδες. Πάντα για 1600 μιλάω. Αν παρακολουθείς λίγο TopGear θα δείς ότι μπορεί τις Alfa να τις "Θάβουν" σε πολλούς τομείς, αλλά ποτέ στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης.
Τελειώσαμε και μείναμε μονάχοι.

Αποσυνδεδεμένος Vagos

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 216
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #834 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 12:11:50 μμ »
δεν έχει το 116 καλύτερη οδηγική απόλαυση από μια άλφα? ένα γκόλφ, ένα άστρα?
η κοπέλα μου έχει την 147, μπήκε κ οδήγησε το δικό μου κ μετά γυρνάει επι λέξη κ μου κάνει.."τί κουβαδάκι είναι το άμαξι μου?" ενοώντας την 147...
το 159 λόγω μπροστινής κίνησης θα μπει με περισσότερα στις στροφές από έναν απλό οδηγό σαν έμας, αλλά θα σου βγάλει 20 χρόνια λειτουργίας η μηχανή? έχει δει ιταλικό στο χρόνο επάνω κ να ανάβουν όλες οι λάμπες του?
το σύνολο παιδιά κ το πακέτο μετράνε!!!
Ε όχι και καλύτερη οδική απόλαυση απο μία αλφα μη τρελαθούμε !!! Αλφα ρομέο = οδική απόλαυση
Μπορεί να μην αντέξει τόσα χρόνια (αν και τα καινούρια δείχνουν πολύ καλή κατασκευή) αλλά κάθε στροφή θα είναι μια πρόκληση .
Αν σου πεί κανείς οτι οποιαδήποτε BMW 1.6 περνάει το 147 επίσης 1.6 σου λέει ψέματα , πολύ περισσότερο όταν η διαδρομή έχει στροφες  :D

Αποσυνδεδεμένος elise

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #835 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 12:14:51 μμ »
επειδη την βλεπω την συζητηση λιγο offside...

πως την ορίζετε την οδηγική ευχαρίστηση;;

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #836 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 12:31:25 μμ »
παιδιά ξαναλέω έχει η κοπέλα μου την 146 κ δε τα συγκρίνω τα αμάξια...
μπορεί η άλφα να έχει περισσότερο νεύρο κ το μόνο αμάξι στη κατηγορία με ήχο μαζί με τη bmw, αλλά σε όλα τάλλα υστερεί έναντι του bmw, στιβαρότητα, πλαίσιο, επιλογέας, αίσθηση πεντάλ, ήχος, ακόμα κ στη στροφή αν μπαίνεις λιγότερα χιλιόμετρα με την μπέμπα, μπένεις με τον κώλο να τον νοιώθει έτοιμο...με την άλφα ποιά η ευχαρίστηση εκεί?
ναι βλέπω τοπ γκίαρ....σαν πακέτο δε συγκρίνονται τα αμάξια...κ στις ρεμπρίζες σε όλα τα συγκριτικά η μπέμπα τα ρίχνει στην άλφα, πιάνει ροπές κ τελικές κ άντε γεια...η άλφα έχει περισότερο νέυρο χαμηλά κ φέυγει καλύτερα...

Αποσυνδεδεμένος Vagos

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 216
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #837 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 12:34:07 μμ »
Να έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου στο 100% . Να στρίβεις εκεί που άλλοι χανουν τιμόνι και να φρενάρεις εκεί που οι άλλοι τρακάρουν . Για εσένα ποιά είναι η οδική απόλαυση ?

Αποσυνδεδεμένος philosopher

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 370
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #838 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 12:34:51 μμ »
Επίσης κρατάτε κατά νου ότι οι ιδιοκτήτες BMW και Alfa είναι οι περισσότερο παθιασμένοι με τα αυτοκίνητά τους από όλους τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.
Η μάχη BMW vs Alfa καλά κρατεί εδώ και χρόνια. Μεταξύ μας τώρα όμως τι θα παίρνατε 8C ή Μ6 ??
Μόνο σε μένα είναι προφανής η απάντηση? (8C φυσικά  ;D )

Αποσυνδεδεμένος DragonAce

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 550
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #839 στις: Σεπτέμβριος 02, 2010, 12:40:31 μμ »
Να έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου στο 100% . Να στρίβεις εκεί που άλλοι χανουν τιμόνι και να φρενάρεις εκεί που οι άλλοι τρακάρουν . Για εσένα ποιά είναι η οδική απόλαυση ?

ο φίλος μου μηχανικός αναρτήσεων, είχε πει το εξής, ότι για τον μέσο οδηγό η πίσω κίνηση είναι επικίνδυνη κ γιαυτό προτειμάτε η μπροστά, διότι στη πίσω κίνηση σου φεύγει ποιό εύκολα το αμάξι αλλά ο μέσος οδηγός δε το χει να κάνει ανάποδα τιμόνια να το ισιώσει. στη μπροστινή κίνηση μπαίνεις με περισσότερα αλλά άμα το χάσεις το έχασες τέλος...μόνο οι γάλλοι λέει ρισκάρουν από αυτούς που έχουν μπροστινή κίνηση να δίνουν στις ισορροπίες κ γεωμετρίες λίγο τσίμπημα κ πίσω...
γιαυτό κ γενικά στους αγώνες ράλλυ προτειμάται μετά το 4χ4 η πίσω κίνηση...τυχαίο? δε νομίζω...ο επαγγελματίας κ να το σώσει ξέρει, κ θέαμα προσφέρει κ γρήγορα πάει