Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1392459 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vero

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 677
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6300 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 01:43:03 πμ »
Το τελευταίο ειδικά είναι ότι πρέπει για καθημερινή χρήση
Ενα φτερό να χρειαστείς θα πρέπει να ψάχνεις 4 χρόνια

Στάλθηκε από το Redmi Note 5A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

"And be a simple kind of man
Oh, be something you love and understand"

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6301 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 06:12:16 πμ »
Καλά integrale σε τέτοια κατάσταση με 60Κ πλέον δεν βρίσκεις....
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6302 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 07:06:24 πμ »
Εντάξει, ας πάρει ένα Smart για καθημερινή χρήση & κρατάει την Intégrale για τα Σαββατοκύριακα :lol:

Το πήρατε & εσείς τοις μετρητοίς :p

Focus Rs βατραχί πάρε Κωστή ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6303 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 07:23:39 πμ »
Μητσαρα το 6κυλινδρο ειναι αλλη ιστορια αλλη αισθηση... good old times..

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα δείξει, εξάλλου τα roadsters είναι πλέον προς εξαφάνιση από τις νορμάλ εταιρίες εννοώ... πιστεύω ότι είναι δυνατή επιλογή αν και είδα την νέα... χάζεψα τρελός φωτισμός και εσωτερικό συν ότι μου αρέσει πάρα πολύ εξωτερικά κτήνος...

Sent from Huawei P8 using Tapatalk Pro

Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος fovos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 5549
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6304 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 07:32:54 πμ »
Θα δείξει, εξάλλου τα roadsters είναι πλέον προς εξαφάνιση από τις νορμάλ εταιρίες εννοώ... πιστεύω ότι είναι δυνατή επιλογή αν και είδα την νέα... χάζεψα τρελός φωτισμός και εσωτερικό συν ότι μου αρέσει πάρα πολύ εξωτερικά κτήνος...

Sent from Huawei P8 using Tapatalk Pro

Το καλύτερο ρολόι στον κόσμο;
Αυτό που έχεις τώρα στον καρπό σου.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6305 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 07:43:30 πμ »
Μητσάρα, τα έχουμε πει: για fun to drive χωρίς να πουλήσεις νεφρά κλπ. η λύση είναι μία:



Μιλάμε για τον «πατέρα» όλων των σύγχρονων roadster. Aν δεν είχε βγάλει η Mazda αυτό το αυτοκίνητο, ακόμα με αντίκες roadster θα έκανε ο κόσμος το κέφι του :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος patsouris

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1952
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6306 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 08:35:13 πμ »
Μητσάρα, τα έχουμε πει: για fun to drive χωρίς να πουλήσεις νεφρά κλπ. η λύση είναι μία:



Μιλάμε για τον «πατέρα» όλων των σύγχρονων roadster. Aν δεν είχε βγάλει η Mazda αυτό το αυτοκίνητο, ακόμα με αντίκες roadster θα έκανε ο κόσμος το κέφι του :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

- πίσω κίνηση
- μπλοκέ διαφορικό μηχανικό torsen για να γλιστράει όποτε το θες
- βάρος λιγότερο από 1000kg
- διπλά ψαλίδια μπρος/πίσω
πλέον δεν τα βρίσκεις σε budget ούτε με 50χιλιάρικα... πρέπει να ανέβεις πολλά...

να συνεχίσω τώρα να πω ότι το σασμάν το έχεις στο γόνατό σου, το λεβιεδάκι είναι σαν το κραγιόν της γυναίκας σου, το ξεκουκουλώνεις σε 1 δευτ/πτο, είναι το καλύτερο παιχνίδι και σε κάνει ένα με το δρόμο σε κάθε στριφτερή διαδρομή κλπ... το ολοκληρώνουν. Η απλότητα χωρίς τίποτα περιττό πάνω του.

Δεν είναι ανάγκη το αμάξι να είναι δυνατό για να σε συγκινεί. Οδηγώντας σχεδόν κάθε χρόνο στις Σέρρες δυνατά αυτοκίνητα και έχοντας διανύσει αρκετά χλμ μέσα εκεί, η ευχαρίστηση που σου δίνει το συγκεκριμένο roadster - παιχνίδι ακόμα και το πιο αδύναμο είναι ασύγκριτη.

Προσωπικά έχω αλλάξει 2, έχω τις καλύτερες αναμνήσεις της ζωής μου και σε χαρά και σε λύπη και αν τύχει και γεράσουμε υγιείς αυτό θα είναι πάντα δίπλα μου.

Εδώ από μια βόλτα με την προτελευταία γεννιά...

Απόστολος

Αποσυνδεδεμένος fovos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 5549
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6307 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 08:40:03 πμ »
- πίσω κίνηση
- μπλοκέ διαφορικό μηχανικό torsen για να γλιστράει όποτε το θες
- βάρος λιγότερο από 1000kg
- διπλά ψαλίδια μπρος/πίσω
πλέον δεν τα βρίσκεις σε budget ούτε με 50χιλιάρικα... πρέπει να ανέβεις πολλά...

να συνεχίσω τώρα να πω ότι το σασμάν το έχεις στο γόνατό σου, το λεβιεδάκι είναι σαν το κραγιόν της γυναίκας σου, το ξεκουκουλώνεις σε 1 δευτ/πτο, είναι το καλύτερο παιχνίδι και σε κάνει ένα με το δρόμο σε κάθε στριφτερή διαδρομή κλπ... το ολοκληρώνουν. Η απλότητα χωρίς τίποτα περιττό πάνω του.

Δεν είναι ανάγκη το αμάξι να είναι δυνατό για να σε συγκινεί. Οδηγώντας σχεδόν κάθε χρόνο στις Σέρρες δυνατά αυτοκίνητα και έχοντας διανύσει αρκετά χλμ μέσα εκεί, η ευχαρίστηση που σου δίνει το συγκεκριμένο roadster - παιχνίδι ακόμα και το πιο αδύναμο είναι ασύγκριτη.

Προσωπικά έχω αλλάξει 2, έχω τις καλύτερες αναμνήσεις της ζωής μου και σε χαρά και σε λύπη και αν τύχει και γεράσουμε υγιείς αυτό θα είναι πάντα δίπλα μου.

Εδώ από μια βόλτα με την προτελευταία γεννιά...


Όπως τα είπες για το miata  :up:

Το καλύτερο ρολόι στον κόσμο;
Αυτό που έχεις τώρα στον καρπό σου.

Αποσυνδεδεμένος GiannisTissot

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6301
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6308 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 12:12:52 μμ »
Μητσάρα, τα έχουμε πει: για fun to drive χωρίς να πουλήσεις νεφρά κλπ. η λύση είναι μία:



Μιλάμε για τον «πατέρα» όλων των σύγχρονων roadster. Aν δεν είχε βγάλει η Mazda αυτό το αυτοκίνητο, ακόμα με αντίκες roadster θα έκανε ο κόσμος το κέφι του :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
+1000!!! Οπως το ειπε ο Αποστολης.... απιστευτο αμαξι χωρις να ειναι πολυ δυνατο!

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

The front tells the time and the back tells the story.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6309 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 01:02:57 μμ »
- πίσω κίνηση
- μπλοκέ διαφορικό μηχανικό torsen για να γλιστράει όποτε το θες
- βάρος λιγότερο από 1000kg
- διπλά ψαλίδια μπρος/πίσω
πλέον δεν τα βρίσκεις σε budget ούτε με 50χιλιάρικα... πρέπει να ανέβεις πολλά...

να συνεχίσω τώρα να πω ότι το σασμάν το έχεις στο γόνατό σου, το λεβιεδάκι είναι σαν το κραγιόν της γυναίκας σου, το ξεκουκουλώνεις σε 1 δευτ/πτο, είναι το καλύτερο παιχνίδι και σε κάνει ένα με το δρόμο σε κάθε στριφτερή διαδρομή κλπ... το ολοκληρώνουν. Η απλότητα χωρίς τίποτα περιττό πάνω του.

Δεν είναι ανάγκη το αμάξι να είναι δυνατό για να σε συγκινεί. Οδηγώντας σχεδόν κάθε χρόνο στις Σέρρες δυνατά αυτοκίνητα και έχοντας διανύσει αρκετά χλμ μέσα εκεί, η ευχαρίστηση που σου δίνει το συγκεκριμένο roadster - παιχνίδι ακόμα και το πιο αδύναμο είναι ασύγκριτη.

Προσωπικά έχω αλλάξει 2, έχω τις καλύτερες αναμνήσεις της ζωής μου και σε χαρά και σε λύπη και αν τύχει και γεράσουμε υγιείς αυτό θα είναι πάντα δίπλα μου.

Εδώ από μια βόλτα με την προτελευταία γεννιά...



Αγαπάμε ΜΙΑΤΑ :up:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος gmaras

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2353
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6310 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 02:21:18 μμ »
Καλοτάξιδο Γιωργαρε...
Το νου σου ε;
Παρα πολυ ωραιο αυτοκινητο. Να το χαρεις με υγεια!
Ως πατερας τριων παιδιων, εδω και μηνες -μην πω χρονια- εψαχνα να βρω ενα αυτοκινητο που να εξυπηρετει -κυριως- τις αναγκες της οικογενειας αλλα παραλληλα να παρεχει και σε μενα αυτο που λεμε "οδηγικη απολαυση".

Παρα τα 31 χρονια ζωης μου, εχουν περασει περιπου 10 αυτοκινητα (οχι τιποτα τρομερο) απο τα χερια μου, με εμμεσο αντικρυσμα να εχω τη δυνατοτητα να κρινω εστω κι ερασιτεχνικα την ποιοτητα κατασκευης/κυλισης/οδηγικης συμπεριφορας ενος οχηματος.

Η λογικη μου στα αμαξια ειναι, αγοραζω μονο μεταχειρισμενα και αλλαζω αυτοκινητο πανω στη διετια. Ο λογος κυριως για να μη χανω λεφτα και με λιγα παραπανω να αναβαθμιζω το προιον.

Στο δια ταυτα λοιπον... Λατρης των γερμανικων αυτοκινητων, κυριως mercedes-bmw-audi, η σκεψη μου ηταν, συμπεριλαμβανονενου της τριτεκνικης ιδιοτητας, να κατεβαζα απο Γερμανια ενα σενταν και να γλυτωνα τελωνειο... Το target group ηταν c class, e class, 4αρι η 5αρι και το A6. Εν τελη, επικρατησε η λογικη εναντι του ενθουσιασμου και καποιες υποχρεωσεις ανεβαλα το grail μου για τα επομενα δυο χρονια...

Αμεσως επομενη επιλογη, για οικογενειακο αυτοκινητο, λογικη τιμη και vfm, τι αλλο θα μπορουσε να ειναι;
Seiko φυσικα, εεεε..... Με συγχωρειται, Nissan... Αν και δεν ειμαι λατρης των ιαπωνεζικων και αρχικα δεν το ειχα σε εκτιμηση, ολα αλλαξαν οταν εκανα ενα ταξιδι Θεσ/νικη-Αθηνα.

Και ιδου το Nissan QQ Techna 1,6dci


Καλοτάξιδο να είναι φιλε!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Καλοτάξιδο Γιώργο, ωραίο αμάξι εχω πάει αρκετές βόλτες με ενός φίλου μου! :cheers:
Σας ευχαριστω ολους και παλι!
Γιωργος

Αποσυνδεδεμένος Centaur

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1259
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6311 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 03:22:32 μμ »
Κώστα το 430 ήρθε μετά το XC60.
Ωραιο αμάξι αλλά με έλλειψη χαρακτήρα. Δεν ηταν ούτε Sport ούτε Luxury. Ήταν βέβαια M Package αλλά δεν...

Το Μ2 εξαιρετικό ένα αμάξι μικρό και εύκολο να οδηγηθεί σε γρήγορους ρυθμούς.
Οποιοδήποτε αμάξι άνω των 350 ιππων θέλει προσοχή και σύνεση διότι τα χιλιόμετρα μαζεύονται δίχως να το καταλάβεις.

Οταν κατάλαβα τι σημαίνει ένα Sport αμάξι και ότι με εκφράζει μπήκε ο πήχης ψηλά πολύ ψηλά.

Επειδη όμως το θέμα δεν είναι η δική μου επιλογή πιστευω το S3 που ανέφερες είναι ιδανικό. Σίγουρα πόιο Sport και ποιο ολοκληρωμένο αμάξι από την Mercedes.
Νικο ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το S3 είναι όντως ολοκληρωμένη επιλογή και η 1η μου επιλογή οταν με το καλό δω το καινούριο. Πιστευω θα εχει γύρω στα 330 αλογα και 40-42 κιλα ροπη. Χωρις shift stick σίγουρα δεν θα είναι η καλύτερη μου αλλα θα πρεπει να συνηθίσω κι εγώ.

Αν δεν υπάρχει θέμα με τα κυβικά, στα χρήματα αυτά εύκολα πλέον βρίσκεις και Μ3 Ε92...
Το e92 ήταν απ'τα αγαπημένα μου αμαξια. Δεν του εβρισκα αρνητικό εκτος απο αυτά που δεν είχαν navigation και αλλαζε εντελώς η εικονα στο εσωτερικό. Στην Ελλάδα τα περισσότερα ειναί του 2008 αντε μεχρι 2009 και για να είμαι ειλικρινής πλεον το εχω βαρεθεί σαν σχήμα. Ημουν παλιοτερα κοντα σε ένα 335i, αλλα χωρις μπλοκε διαφορικο και χωρις τετρακίνηση, το φοβήθηκα.

Και εγώ είμαι πολύ καιρό σε σκέψη και αναζήτηση αλλά σε roadster...
Μήτσο, μόνο Mazda εκτός κι αν ξέρεις τι κάνεις για Ζ4, ΤΤ, boxter, Cayman. Θα ρίξεις πολύ χρήμα.

Μια Giulia veloce,q4 με 280 άλογα κάπου εκει δεν βγαίνει;
Αλλιώς μια Α class AMG

Στάλθηκε από το Redmi Note 5A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομιζα στην αρχη μου λες το θηρίο με τα 500 αλογα που είχα δει στο αεροδρόμιο στο Μόναχο αλλα μετα είδα ότι εχουν εκδοσεις διαφορετικές. Θα το δω, γιατι όχι! Εχει και μπλοκε διαφορικο;;; Καπου είχα ακούσει ότι είναι η πιο "γερμανική" Αλφα :)

Καλά τα Γερμανικά, αλλά είπαμε: Japan rules !

Αν και για να είμαι ειλικρινής, παίζει να προτιμούσα  αυτό:

Αλλά έχω την εντύπωση ότι η Μ2 είναι ακριβότερη από το budget που λες (κάτω από 60.000€). Παίζει γύρω στα 80.000€

Τι άλλο;

Α ναι ! Μερικά από τα καγκουράμαξα που λατρεύουμε:

Τέτοιο πάρε, τι Mercedes και κυριλίκια. Νέο παιδί είσαι, με το submersible στο χέρι και θα κυκλοφορείς με το «αστέρι» ή τους κύκλους;

Εκτός αν μπορείς να βρεις αυτό σε τέτοια κατάσταση:

Σε φώτισα έτσι; Με ευχαριστείς άλλη στιγμή :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Άγγελε ευτυχώς ή δυστυχώς δεν μαρεσει η εμφανιση στα Γιαπωνέζικα. Τουλάχιστον στα περισσότερα. Οσο τα παιρνα στο Κολιν ΜακΡέι τόσα αδιαφορα μου φαινονταν οταν εβλεπα τα αληθινα :D

To M2 πρεπει να χει πάνω απο 80Κ, ισως και 100Κ.

Το Ford Focus RS, οσο αμαξάρα κι αν είναι οδηγικά, είναι πολύ μακρια απ'τα γουστα μου σε εμφανιση, μαρεσει γενικά το αμαξι να μην φωνάζει.


Αρα για να το συμμαζεψω λίγο:
- Audi S3
- BMW M240i
- Αlfa Romeo Gioulia Veloce

Και θα βάλω στην λιστα και το Mercedes C300 4matic Coupe, ίσως η μόνη Mercedes που μαρεσει αρκετα, βγαζει ομως 260 αλογα μόνο. Δεν ξέρω αν παίρνει πρόγραμμα γιατι είδα την C400 με 330. Δεν ξέρω γιατι κανενας δεν ασχολείται με αυτό το αμάξι, είναι πραγματικά πανέμορφο κουπε. Μας εχουν μπερδεψει με τα πολλα μοντελα μαλλον.

Και βλέπουμε, έτσι κι αλλιώς το να χαζεύουμε τσάμπα είναι. Τα πραγματα δυσκολεύουν όταν μπει το χερι στην τσέπη :D

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6312 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 03:29:41 μμ »
Μάλλον δεν πρόσεξα ότι έγραψες για την Μ240i γι’ αυτό σου είπα για την Μ2 :lol:

Η αλήθεια είναι ότι αυτά που έβαλα είναι η επιτομή της καγκουριάς...
Το μόνο που θα συζητούσα εμφανισιακά είναι το civic... Καγκούρικο μεν σε σχέση με αυτά που λες, αλλά κατ´ εμέ όμορφο...

Τέλος πάντων, μεταξύ των επιλογών σου μάλλον στο S3 θα πήγαινα ;)

Το σίγουρο είναι ότι οποίο και να πάρεις μεταξύ αυτών, καλά θα περάσεις :up:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6313 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 04:39:26 μμ »
Κώστα για να σε βάλω στον πειρασμό.
Μην ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε σε φόρουμ για ρολόγια.

Το S3 είναι εξαιρετικό. Θεωρώ ότι θα αξίζει κάθε ευρώ.

Αποσυνδεδεμένος vero

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 677
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6314 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 04:56:59 μμ »
Νικο ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το S3 είναι όντως ολοκληρωμένη επιλογή και η 1η μου επιλογή οταν με το καλό δω το καινούριο. Πιστευω θα εχει γύρω στα 330 αλογα και 40-42 κιλα ροπη. Χωρις shift stick σίγουρα δεν θα είναι η καλύτερη μου αλλα θα πρεπει να συνηθίσω κι εγώ.
Το e92 ήταν απ'τα αγαπημένα μου αμαξια. Δεν του εβρισκα αρνητικό εκτος απο αυτά που δεν είχαν navigation και αλλαζε εντελώς η εικονα στο εσωτερικό. Στην Ελλάδα τα περισσότερα ειναί του 2008 αντε μεχρι 2009 και για να είμαι ειλικρινής πλεον το εχω βαρεθεί σαν σχήμα. Ημουν παλιοτερα κοντα σε ένα 335i, αλλα χωρις μπλοκε διαφορικο και χωρις τετρακίνηση, το φοβήθηκα.
Μήτσο, μόνο Mazda εκτός κι αν ξέρεις τι κάνεις για Ζ4, ΤΤ, boxter, Cayman. Θα ρίξεις πολύ χρήμα.
Νομιζα στην αρχη μου λες το θηρίο με τα 500 αλογα που είχα δει στο αεροδρόμιο στο Μόναχο αλλα μετα είδα ότι εχουν εκδοσεις διαφορετικές. Θα το δω, γιατι όχι! Εχει και μπλοκε διαφορικο;;; Καπου είχα ακούσει ότι είναι η πιο "γερμανική" Αλφα :)

Άγγελε ευτυχώς ή δυστυχώς δεν μαρεσει η εμφανιση στα Γιαπωνέζικα. Τουλάχιστον στα περισσότερα. Οσο τα παιρνα στο Κολιν ΜακΡέι τόσα αδιαφορα μου φαινονταν οταν εβλεπα τα αληθινα :D

To M2 πρεπει να χει πάνω απο 80Κ, ισως και 100Κ.

Το Ford Focus RS, οσο αμαξάρα κι αν είναι οδηγικά, είναι πολύ μακρια απ'τα γουστα μου σε εμφανιση, μαρεσει γενικά το αμαξι να μην φωνάζει.


Αρα για να το συμμαζεψω λίγο:
- Audi S3
- BMW M240i
- Αlfa Romeo Gioulia Veloce

Και θα βάλω στην λιστα και το Mercedes C300 4matic Coupe, ίσως η μόνη Mercedes που μαρεσει αρκετα, βγαζει ομως 260 αλογα μόνο. Δεν ξέρω αν παίρνει πρόγραμμα γιατι είδα την C400 με 330. Δεν ξέρω γιατι κανενας δεν ασχολείται με αυτό το αμάξι, είναι πραγματικά πανέμορφο κουπε. Μας εχουν μπερδεψει με τα πολλα μοντελα μαλλον.

Και βλέπουμε, έτσι κι αλλιώς το να χαζεύουμε τσάμπα είναι. Τα πραγματα δυσκολεύουν όταν μπει το χερι στην τσέπη :D
Για μπλοκέ δεν ξερω για την Αλφα.
Ξέρω οτι έχει αυτόματη τετρακίνηση , αυτόματο κιβώτιο με παντλσ και ξεκινά στα 56.000€ . Σίγουρα θα σου περισσέψουν και ρέστα για να βάλεις μετά κουειφ αν χρειαστεί.
Τα 500 είναι η qv άλλη φάση αλλά δύσκολα για καθημερινό.
Θεωρώ την veloce σαν την χρυσή τομή , συνδιάζει γκάζι, λογική κατανάλωση για καθημερινή χρήση, τετρακίνηση, ομορφιά ( τουλάχιστον για εμένα μια μπερλινα που χαίρεσαι να την βλέπεις) , ίσως οι χώροι να μην σε αφήσουν ικανοποιημένο,μια βολταυ να την δεις αξίζει.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

"And be a simple kind of man
Oh, be something you love and understand"

Αποσυνδεδεμένος Centaur

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1259
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6315 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 05:27:32 μμ »
Κώστα για να σε βάλω στον πειρασμό.
Μην ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε σε φόρουμ για ρολόγια.

Το S3 είναι εξαιρετικό. Θεωρώ ότι θα αξίζει κάθε ευρώ.
Ασε μας ρε Νίκο τώρα, με τον πόνο μας παίζεις; Φοβάμαι να ρωτήσω ποιο είναι. Αλλα σε έχω ικανό με την διαδρομή που εκανες να είναι GT3 RS. Που να κοιταξεις για ρολόι μετα απο αυτό το σοκ...

@vero είναι πανέμορφο αμάξι, όντως αξίζει να το δει κάποιος απο κοντά και θα το κάνω. Και γιατι όχι, άμεσα :cheers:

Αγγελε, με το σιβίκ με τρόμαξες αλλα είδα το καινούριο και όντως το φτιαξαν επιτέλους :D


Αποσυνδεδεμένος gmaras

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2353
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6316 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 09:22:09 μμ »
Το cla σαν επιλογη;;; 2λιτρο 360hp
Γιωργος

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6317 στις: Οκτώβριος 17, 2019, 11:45:57 μμ »
Ασε μας ρε Νίκο τώρα, με τον πόνο μας παίζεις; Φοβάμαι να ρωτήσω ποιο είναι. Αλλα σε έχω ικανό με την διαδρομή που εκανες να είναι GT3 RS. Που να κοιταξεις για ρολόι μετα απο αυτό το σοκ...

@vero είναι πανέμορφο αμάξι, όντως αξίζει να το δει κάποιος απο κοντά και θα το κάνω. Και γιατι όχι, άμεσα :cheers:

Αγγελε, με το σιβίκ με τρόμαξες αλλα είδα το καινούριο και όντως το φτιαξαν επιτέλους :D

Εννοείς ότι δεν είχες πάρει είδηση ότι έχει βγει καινούργιο Civic ???

Τι πες τώρα !!! Μιλάμε για την επιτομή της «πολιτισμένης καγκουριάς» :D






Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος fovos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 5549
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6318 στις: Οκτώβριος 22, 2019, 08:26:31 μμ »

Το καλύτερο ρολόι στον κόσμο;
Αυτό που έχεις τώρα στον καρπό σου.

Αποσυνδεδεμένος gkblues

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 5824
    • Προφίλ
    • https://www.instagram.com/gkblues/
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #6319 στις: Οκτώβριος 23, 2019, 06:15:47 μμ »
Vintage