Κώστα το 430 ήρθε μετά το XC60.
Ωραιο αμάξι αλλά με έλλειψη χαρακτήρα. Δεν ηταν ούτε Sport ούτε Luxury. Ήταν βέβαια M Package αλλά δεν...
Το Μ2 εξαιρετικό ένα αμάξι μικρό και εύκολο να οδηγηθεί σε γρήγορους ρυθμούς.
Οποιοδήποτε αμάξι άνω των 350 ιππων θέλει προσοχή και σύνεση διότι τα χιλιόμετρα μαζεύονται δίχως να το καταλάβεις.
Οταν κατάλαβα τι σημαίνει ένα Sport αμάξι και ότι με εκφράζει μπήκε ο πήχης ψηλά πολύ ψηλά.
Επειδη όμως το θέμα δεν είναι η δική μου επιλογή πιστευω το S3 που ανέφερες είναι ιδανικό. Σίγουρα πόιο Sport και ποιο ολοκληρωμένο αμάξι από την Mercedes.
Νικο ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Το S3 είναι όντως ολοκληρωμένη επιλογή και η 1η μου επιλογή οταν με το καλό δω το καινούριο. Πιστευω θα εχει γύρω στα 330 αλογα και 40-42 κιλα ροπη. Χωρις shift stick σίγουρα δεν θα είναι η καλύτερη μου αλλα θα πρεπει να συνηθίσω κι εγώ.
Αν δεν υπάρχει θέμα με τα κυβικά, στα χρήματα αυτά εύκολα πλέον βρίσκεις και Μ3 Ε92...
Το e92 ήταν απ'τα αγαπημένα μου αμαξια. Δεν του εβρισκα αρνητικό εκτος απο αυτά που δεν είχαν navigation και αλλαζε εντελώς η εικονα στο εσωτερικό. Στην Ελλάδα τα περισσότερα ειναί του 2008 αντε μεχρι 2009 και για να είμαι ειλικρινής πλεον το εχω βαρεθεί σαν σχήμα. Ημουν παλιοτερα κοντα σε ένα 335i, αλλα χωρις μπλοκε διαφορικο και χωρις τετρακίνηση, το φοβήθηκα.
Και εγώ είμαι πολύ καιρό σε σκέψη και αναζήτηση αλλά σε roadster...
Μήτσο, μόνο Mazda εκτός κι αν ξέρεις τι κάνεις για Ζ4, ΤΤ, boxter, Cayman. Θα ρίξεις πολύ χρήμα.
Μια Giulia veloce,q4 με 280 άλογα κάπου εκει δεν βγαίνει;
Αλλιώς μια Α class AMG
Στάλθηκε από το Redmi Note 5A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομιζα στην αρχη μου λες το θηρίο με τα 500 αλογα που είχα δει στο αεροδρόμιο στο Μόναχο αλλα μετα είδα ότι εχουν εκδοσεις διαφορετικές. Θα το δω, γιατι όχι! Εχει και μπλοκε διαφορικο;;; Καπου είχα ακούσει ότι είναι η πιο "γερμανική" Αλφα
Καλά τα Γερμανικά, αλλά είπαμε: Japan rules !
Αν και για να είμαι ειλικρινής, παίζει να προτιμούσα αυτό:
Αλλά έχω την εντύπωση ότι η Μ2 είναι ακριβότερη από το budget που λες (κάτω από 60.000€). Παίζει γύρω στα 80.000€
Τι άλλο;
Α ναι ! Μερικά από τα καγκουράμαξα που λατρεύουμε:
Τέτοιο πάρε, τι Mercedes και κυριλίκια. Νέο παιδί είσαι, με το submersible στο χέρι και θα κυκλοφορείς με το «αστέρι» ή τους κύκλους;
Εκτός αν μπορείς να βρεις αυτό σε τέτοια κατάσταση:
Σε φώτισα έτσι; Με ευχαριστείς άλλη στιγμή
Sent from my iPhone using Tapatalk
Άγγελε ευτυχώς ή δυστυχώς δεν μαρεσει η εμφανιση στα Γιαπωνέζικα. Τουλάχιστον στα περισσότερα. Οσο τα παιρνα στο Κολιν ΜακΡέι τόσα αδιαφορα μου φαινονταν οταν εβλεπα τα αληθινα
To M2 πρεπει να χει πάνω απο 80Κ, ισως και 100Κ.
Το Ford Focus RS, οσο αμαξάρα κι αν είναι οδηγικά, είναι πολύ μακρια απ'τα γουστα μου σε εμφανιση, μαρεσει γενικά το αμαξι να μην φωνάζει.
Αρα για να το συμμαζεψω λίγο:
- Audi S3
- BMW M240i
- Αlfa Romeo Gioulia Veloce
Και θα βάλω στην λιστα και το Mercedes C300 4matic Coupe, ίσως η μόνη Mercedes που μαρεσει αρκετα, βγαζει ομως 260 αλογα μόνο. Δεν ξέρω αν παίρνει πρόγραμμα γιατι είδα την C400 με 330. Δεν ξέρω γιατι κανενας δεν ασχολείται με αυτό το αμάξι, είναι πραγματικά πανέμορφο κουπε. Μας εχουν μπερδεψει με τα πολλα μοντελα μαλλον.
Και βλέπουμε, έτσι κι αλλιώς το να χαζεύουμε τσάμπα είναι. Τα πραγματα δυσκολεύουν όταν μπει το χερι στην τσέπη