Αποστολέας Θέμα: A.LANGE&SOHNE  (Αναγνώστηκε 172825 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #440 στις: Φεβρουάριος 26, 2015, 12:57:30 μμ »
Νομίζω πως δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, ούτε πανέμορφο, ούτε η ευκαιρία του αιώνα. Ως περιορισμένης έκδοσης κομμάτι ίσως σε 5-10 χρόνια να είναι δυσεύρετο.

Η ιστορία με το μαύρο dial άρχισε τη δεκαετία του '90, όταν η ALS έδινε ατσάλινο 1815 στους πελάτες όσο είχαν το κανονικό τους ρολόι για σέρβις. Λίγα κομμάτια φτιάχθηκαν και εδίνοντο, και τώρα είναι στην κυριολεξία μυθικά και σε τραγικό σημείο δυσεύρετα.

Δεν είμαστε σίγουροι όμως πως το ίδιο θα γίνει και με αυτό εδώ. Ήδη η τοπική κοινότητα ρολογόφιλων το έχει βάλει στην άκρη. Η τύπισσα από τη μπουτίκ κάνει το παν για να με παρακινήσει να τους "...υποστηρίξω...", μιας και δουλεύουν με προμήθεια. Ξέρει ότι τα χρήματα δεν είναι πολλά κι ότι θα χτυπήσω ξανά αργά ή γρήγορα, οπότε σου λέει ας τον βάλουμε στο παιχνίδι έτσι προτού πάει πάλι αλλού (JLC / AP). Δύο φορές κοίταζα τα ALS και στο τέλος πήγα και τις δύο φορές και πήρα ΡΡ. Πριν 3 μήνες με πήγαινε στο Richard Lange boutique edition, κοιτά και το short term λοιπόν.

Λένε εδώ κάποιοι ότι το 1815 είναι λίγο κατώτερο σε ποιότητα από τα άλλα ALS, κι από την άλλη έχεις την εταιρία που λέει ότι δεν υπάρχει καμμία υστέρηση σε ποιότητα κατά την κατασκευή.

Οικονομικά δεν είναι άσχημο το επίπεδο τιμής (στο Hong Kong βέβαια το κάθε ALS το παίρνεις 15% πιό φθηνά από την μπουτίκ εδώ), αλλά αν το δεις σε βάθος εξαμήνου ή δωδεκαμήνου, τότε τα χρήματα είναι μισό Dufourgraph - αυτό και μόνο σε κάνει να σταματάς κάθε σκέψη. Ένας χρόνος -το πολύ- δεν είναι τίποτα.

Πέρυσι το plat Dato (1/4/2014) πήρε εδώ ετήσια αύξηση τιμής μόλις 450 Ευρώ, τίποτα στην ουσία σε σχέση με τα 70,440 Ευρώ λιανικής τιμής που κοστίζει στη μπουτίκ (σημερινή ισοτιμία). Αν κανείς όμως κοιτάξει την περσινή ισοτιμία (Απρίλιος 2014) Δολλαρίου Σιγκαπούρης και Ευρώ, το ρολόι κόστιζε περίπου 7,000 Ευρώ λιγότερα... (τί ζημιά κάνει το Δολλάριο όταν είναι στα $40 το βαρέλι).

Συμπέρασμα: ενδιαφέρον, αλλά για καλά μελετημένες κινήσεις που θα βοηθήσουν στο να ελλατωθεί το φλιπάρισμα όπως και στο να έρθει ένα πολύ πιό δυνατό επόμενο κομμάτι, είναι καλύτερο να περιμένει κανείς (κι αυτό θα κάνει ο υπογράφων).






Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #441 στις: Μάρτιος 05, 2015, 04:25:21 μμ »




Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #442 στις: Μάρτιος 07, 2015, 09:19:54 μμ »
Επίσκεψη σήμερα στη μπουτίκ ALS εδώ στο ION Orchard, μιας και με ειδοποίησαν πως έχουν στοκ απ'το νέο 1815 RL 200yrs (LE 200pcs) black dial, PT case.

To plat 1815 LE κοστίζει S$48,300 (full retail), ήτοι με το σημερινό rate Eur 31,480.

Είναι LE & boutique-only item (που σημαίνει zero discount), όμως λόγω του ότι οι purists εδώ το θεωρούν uninspiring και τ'αφήνουν, η πρόταση για έκπτωση δεν αργεί να πέσει.
...


Το "uninspiring" model που αναφέρει ο Κωνσταντίνος, πρέπει να είναι το επετειακό, για τη συμπλήρωση 200 ετών από τα γενέθλια του Φερδινάνδου Λάνγκε (που γεννήθηκε στις 18-2-1815).





http://www.watch-insider.com/news/a-lange-sohne-1815-200th-anniversary-f-a-lange/



Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #443 στις: Μάρτιος 07, 2015, 09:26:58 μμ »



Να μη ξεχνιόμαστε, ότι (και) η Λάνγκε είναι...








Κληρονόμος "κάποιου" παρελθόντος.. ::)






Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #444 στις: Απρίλιος 09, 2015, 09:16:32 πμ »

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #445 στις: Απρίλιος 10, 2015, 11:20:33 πμ »
Πέρασα από τη μπουτίκ εδώ προχθές, πήγα τη συζήτηση στα δύο κομμάτια που με ενδιαφέρουν άμεσα, κι έμαθα ότι αν είμαι διατεθειμένος να περιμένω λίγο θα έρθει κάτι καλό το Σεπτέμβριο (στην Watches & Wonders στο Hong Kong) ή του χρόνου (στην SIHH 2016).

Από τη σπόντα που έριξαν, μάλλον η εταιρία ετοιμάζει κάτι σαν το πάρα πολύ καλό 1815 Chrono (vintage), που είχε το pulsation scale... Έχουν βγει 300-400 κομμάτια απ'αυτό (για το παλιό μιλάω τώρα) και αρκετοί το ψάχνουν pre-owned.

Είδωμεν, ως τότε θα είμαι έτοιμος και φουλ 'οπλισμένος'...


Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #446 στις: Απρίλιος 19, 2015, 07:18:26 μμ »
A. Lange & Söhne Richard Lange Perpetual Calendar Terraluna

Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #447 στις: Απρίλιος 27, 2015, 03:42:12 μμ »
Μικρή και σύντομης διάρκειας δοκιμή νωρίτερα το βράδυ σήμερα, στη μπουτίκ ALS ION Orchard.

Πήγα να ...πληρώσω κάτι αλλά και να δω το χρώμα του RG case των Lange 1, σε συνδυασμό με το silver dial που έχουν (το YG έχει champagne dial).

Δεν υπήρχε Lange 1 (το νέο, SIHH 2015) οπότε δοκίμασα το Grand Lange 1 που έχει μεγαλύτερη διάμετρο.


Grand Lange 1, RG.






Richard Lange, RG. Πιό κλασικό σε σχέση με το πιό πάνω.




Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #448 στις: Απρίλιος 27, 2015, 03:46:29 μμ »
Μεγάλο ρολόϊ με μακριά lugs. Από τις φωτό, δείχνει μεγάλο για τον καρπό σου...



Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #449 στις: Απρίλιος 27, 2015, 03:51:32 μμ »
Σωστό, όμως το 38.5 χιλιοστών νέο Lange 1 πρέπει να είναι εντάξει. Γι'αυτό πήγα, αλλά δεν το είχαν. Ούτως ή άλλως το μέταλλο και dial ήταν αυτά που ήθελα να δω σήμερα.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #450 στις: Απρίλιος 27, 2015, 10:46:04 μμ »
Προσωπικά, δεν καταλαβαίνω γιατί στα περισσότερα μοντέλα τους, δεν αποφασίζουν που πρέπει να βάλουν τους διάφορους δείκτες και καταλήγουν στο να έχουν ένα ρολόϊ γεμάτο δείκτες :lol:
Εντάξει, ωραία ρολόγια δε λέω, εμένα δεν μου αρέσουν...

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #451 στις: Απρίλιος 28, 2015, 04:33:00 πμ »
Το Lange 1 είναι 'iconic' κομμάτι, κλασικό και πάρα πολύ χαρακτηριστικό της μάρκας... Ήταν, είναι και θα παραμείνουν ξεκάθαροι στο εν λόγω μοντέλο, απ'ό,τι φαίνεται.

Για το Calatrava 5196 & 5119 της Patek, τί πιστεύεις? Κι εκεί παίζει πάλι το concept του μικρού δείκτη, και πάλι 'iconic' κομμάτια.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #452 στις: Απρίλιος 28, 2015, 07:17:29 πμ »
Φυσικά και είναι το "σήμα κατατεθέν" της ALS αυτό με τους δείκτες. Αισθητικά δεν μου αρέσει, ωρολογιακά προφανώς είναι ρολόγια ιδιαίτρης αξίας.
Τα Calatrava και τα δύο που αναφέρεις μου αρέσουν πάρα πολύ. Δεν με "ενοχλεί" ο μικρός δευτερολεπτοδείκτης γενικώς. Και στα PAM που είναι το "χαρακτηριστικό" τους, μου αρέσουν πολύ.
Στο ALS όμως με "κουράζει" το ότι σε όλο το dial έχει τοποθετημένους δείκτες και subdials.
Και -επαναλαμβάνω- το σχόλιο που κάνω αφορά μόνο στο προσωπικό μου γούστο. Δεν έχει να κάνει με την "αξία" του ρολογιού.
Πάντως αν τίθεται σύγκριση μεταξύ του ALS και του 5196, εγώ θα πήγαινα στο δεύτερο. Δεν το είχες όμως αυτό; Λάθος θυμάμαι;


Sent from my i-phone, using my fingers

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #453 στις: Απρίλιος 28, 2015, 09:21:22 πμ »
Σωστά, το 5196 το έχω σε κίτρινο χρυσό. Πολύ απλό, αλλά πάρα πολύ διαχρονικό σχέδιο.

Αποσυνδεδεμένος kosdome6

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7259
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #454 στις: Απρίλιος 28, 2015, 12:03:46 μμ »
Ούτε κι εγώ μπόρεσα ποτέ να χωνέψω τόσους παράκεντρους δείκτες. Και με στενοχωρεί ιδιαίτερα γιατί την εκτιμώ βαθύτατα την ALS.
Θεωρώ ότι ένα ρολόι πρέπει να είναι κυρίως ευανάγνωστο & πρακτικό. Ατυχώς, τόσα πολλά σχέδια της εταιρείας είναι ο θρίαμβος της κακής εργονομίας, εννοώντας ότι για να μάθεις να διαβάζεις την ώρα χρειάζεσαι σχολείο.
Εκτός κι αν θέλεις να έχεις το ρολόι στο συρτάρι για συλλεκτικούς λόγους (το αξίζει και με το παραπάνω) και το φοράς μόνο σε γάμους & κηδείες.
This post contains 100% recycled electrons

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #455 στις: Απρίλιος 28, 2015, 04:11:03 μμ »
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις.

Το Calatrava είναι κομμάτι, που όπως έχουν γράψει κι άλλα παιδιά εδώ, ήταν κλασικό κάτι λιγότερο από 100 χρόνια πριν, και θα είναι το ίδιο κλασικό 100 χρόνια μετά από τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές.

Το Lange 1 είναι κι αυτό κλασικό, εξ'ου και η πρόσφατη (2015) μικρή αλλά πάρα πολύ προσεκτικά μελετημένη ανανέωσή του. Δυστυχώς όμως, δεν έχει σαν μοντέλο ούτε τα χρόνια στην πλάτη που έχει το Calatrava, ούτε διαθέτει την αυστηρά λιτή παρουσία του dial του Patek.

Στο χέρι είναι πολύ ωραίο, ιδιαίτερο. Δεν είναι τυχαίο κομμάτι. Τα μπλε dials κάποια χρόνια πριν ήταν αρκετά ξεχωριστά. Είναι πολύ σωστό σε αναλογίες (38.5 χιλιοστά), σε καμμία περίπτωση δεν θες παραπάνω (το 5196 είναι 37.2 χιλιοστά). Μεγάλο προτέρημα το πολύ ωραίο και γενναιόδωρο open back με (μέρος από) το μηχανισμό και την πλάκα σε πλήρη θέα.

Οι παράκεντροι δείκτες δεν νομίζω πως είναι πιό πολλοί από του Ναυτίλου 5712, οπότε προς τί το μεμπτό? (λέμε τώρα, κουβέντα να γίνεται). Το θέμα πιστεύω είναι αλλού: η αισθητική της μάρκας είναι εντελώς διαφορετική απ'αυτήν των Ελβετών. Είτε το θέλουμε, είτε όχι, έτσι όπως είναι στημένη η κάσα των περισσοτέρων Lange, πιό πολύ σε κλασικό τηγάνι παραπέμπει παρά σε ένα όμορφο timepiece.

Και πας μετά και κοιτάς/φοράς το Patek, το οποίο έχει closed back συν ένα μηχανισμό που είναι ο ίδιος εδώ και δεν ξέρω κι εγώ πόσα χρόνια (αξιόπιστος βέβαια), και μένεις κόκκαλο. Το ρολόι έχει φόρμα, έχει ροή, έχει έναν αέρα που είναι τόσο δυνατός στο πέρασμα του χρόνου. Κι εκεί αρχίζουν τα διλήμματα.

Αναφορικά με το θέμα της 'συλλογής' και του φορέματος μόνο σε συγκεκριμένα (λίγα) events κάθε χρόνο, δεν είμαι υπέρ. Μ'αυτό το σκεπτικό θά'πρεπε να είχαμε 3-4 ALS και 3-4 PP ώστε να παίζαμε ένα αξιοπρεπές rotation, το οποίο στο τέλος δεν θα μας άφηνε και τόσο πολύ να ευχαριστηθούμε και να παλιώσουμε με ένα τέτοιο κλασικό ρολόι.


Αποσυνδεδεμένος afnios

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1612
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #456 στις: Απρίλιος 28, 2015, 04:16:22 μμ »
Δεν καταλαβαινω τι σας χαλαει με τους παρακεντρους δεικτες,εαν απλοτητα ειναι το ζητουμενο  παιρνεις calatrava,saxonia,κα και τελειωσες.Μα η πολυπλοκοτητα ειναι αυτη που ανεβαζει την εταιρεια,
οσο πιο πολλα κομπλικε τοσο πιο ψηλα στεκει το ρολοι τοσο πιο ακριβα πωλειται,τοσους ποντους παιρνει απεναντι σε ανταγωνισμο.Και φυσικο πρεπει να ασχοληθεις με ενα τετοιο high end εργαλειο,ετσι οπως θα εκανες με μια Ferrari για να μαθεις να την οδηγεις.Αλλοιμονο εαν ενα Οpus  του Ηarry Winston ηταν τοσο ευκολο να το διαβασει ο περιπτερας της γειτονιας μας.
με ενα ρολοι ξερεις παντα τι ωρα ειναι,με δυο δεν εισαι ποτε σιγουρος

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #457 στις: Απρίλιος 28, 2015, 04:26:16 μμ »
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις.

Το Calatrava είναι κομμάτι, που όπως έχουν γράψει κι άλλα παιδιά εδώ, ήταν κλασικό κάτι λιγότερο από 100 χρόνια πριν, και θα είναι το ίδιο κλασικό 100 χρόνια μετά από τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές.

Το Lange 1 είναι κι αυτό κλασικό, εξ'ου και η πρόσφατη (2015) μικρή αλλά πάρα πολύ προσεκτικά μελετημένη ανανέωσή του. Δυστυχώς όμως, δεν έχει σαν μοντέλο ούτε τα χρόνια στην πλάτη που έχει το Calatrava, ούτε διαθέτει την αυστηρά λιτή παρουσία του dial του Patek.

Στο χέρι είναι πολύ ωραίο, ιδιαίτερο. Δεν είναι τυχαίο κομμάτι. Τα μπλε dials κάποια χρόνια πριν ήταν αρκετά ξεχωριστά. Είναι πολύ σωστό σε αναλογίες (38.5 χιλιοστά), σε καμμία περίπτωση δεν θες παραπάνω (το 5196 είναι 37.2 χιλιοστά). Μεγάλο προτέρημα το πολύ ωραίο και γενναιόδωρο open back με (μέρος από) το μηχανισμό και την πλάκα σε πλήρη θέα.

Οι παράκεντροι δείκτες δεν νομίζω πως είναι πιό πολλοί από του Ναυτίλου 5712, οπότε προς τί το μεμπτό? (λέμε τώρα, κουβέντα να γίνεται). Το θέμα πιστεύω είναι αλλού: η αισθητική της μάρκας είναι εντελώς διαφορετική απ'αυτήν των Ελβετών. Είτε το θέλουμε, είτε όχι, έτσι όπως είναι στημένη η κάσα των περισσοτέρων Lange, πιό πολύ σε κλασικό τηγάνι παραπέμπει παρά σε ένα όμορφο timepiece.

Και πας μετά και κοιτάς/φοράς το Patek, το οποίο έχει closed back συν ένα μηχανισμό που είναι ο ίδιος εδώ και δεν ξέρω κι εγώ πόσα χρόνια (αξιόπιστος βέβαια), και μένεις κόκκαλο. Το ρολόι έχει φόρμα, έχει ροή, έχει έναν αέρα που είναι τόσο δυνατός στο πέρασμα του χρόνου. Κι εκεί αρχίζουν τα διλήμματα.

Αναφορικά με το θέμα της 'συλλογής' και του φορέματος μόνο σε συγκεκριμένα (λίγα) events κάθε χρόνο, δεν είμαι υπέρ. Μ'αυτό το σκεπτικό θά'πρεπε να είχαμε 3-4 ALS και 3-4 PP ώστε να παίζαμε ένα αξιοπρεπές rotation, το οποίο στο τέλος δεν θα μας άφηνε και τόσο πολύ να ευχαριστηθούμε και να παλιώσουμε με ένα τέτοιο κλασικό ρολόι.

Κωνσταντινε το θεμα ειναι τωρα που καλοκαιριαζει να ερθεις διακοπουλες στην Ελλαδαρα μας να παμε για αχτυπητες... (και μετα για milf εχουμε το Αγγελο με το μαχαιρι...) οποιο ρολοι και να εχεις στον καρπο σου θα εχει δευτερη σημασια... οποτε συμφωνω με μερικα ατομα οτι πρωτο κριτηριο ειναι να σου αρεσει οπτικα... να το βλεπεις και να λες τι φοραω...  ολα τα αλλα περι ιστορια του ρολογιου κτλ κτλ ειναι για να σου κανουν την αναζητηση... ταξιδιαρικη!! εξαλλου παιζεις ηδη Superstar μπαλα... (οι κατηγοριες ειναι Beginner, Amateur, Normal, Professional, Top Player, Superstar :P ) οποτε οτι και να διαλεξεις δεν θα εχει πιο πανω...
Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος kosdome6

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7259
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #458 στις: Απρίλιος 28, 2015, 05:34:08 μμ »
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις.

Το Calatrava είναι κομμάτι, που όπως έχουν γράψει κι άλλα παιδιά εδώ, ήταν κλασικό κάτι λιγότερο από 100 χρόνια πριν, και θα είναι το ίδιο κλασικό 100 χρόνια μετά από τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές.

Το Lange 1 είναι κι αυτό κλασικό, εξ'ου και η πρόσφατη (2015) μικρή αλλά πάρα πολύ προσεκτικά μελετημένη ανανέωσή του. Δυστυχώς όμως, δεν έχει σαν μοντέλο ούτε τα χρόνια στην πλάτη που έχει το Calatrava, ούτε διαθέτει την αυστηρά λιτή παρουσία του dial του Patek.

Στο χέρι είναι πολύ ωραίο, ιδιαίτερο. Δεν είναι τυχαίο κομμάτι. Τα μπλε dials κάποια χρόνια πριν ήταν αρκετά ξεχωριστά. Είναι πολύ σωστό σε αναλογίες (38.5 χιλιοστά), σε καμμία περίπτωση δεν θες παραπάνω (το 5196 είναι 37.2 χιλιοστά). Μεγάλο προτέρημα το πολύ ωραίο και γενναιόδωρο open back με (μέρος από) το μηχανισμό και την πλάκα σε πλήρη θέα.

Οι παράκεντροι δείκτες δεν νομίζω πως είναι πιό πολλοί από του Ναυτίλου 5712, οπότε προς τί το μεμπτό? (λέμε τώρα, κουβέντα να γίνεται). Το θέμα πιστεύω είναι αλλού: η αισθητική της μάρκας είναι εντελώς διαφορετική απ'αυτήν των Ελβετών. Είτε το θέλουμε, είτε όχι, έτσι όπως είναι στημένη η κάσα των περισσοτέρων Lange, πιό πολύ σε κλασικό τηγάνι παραπέμπει παρά σε ένα όμορφο timepiece.

Και πας μετά και κοιτάς/φοράς το Patek, το οποίο έχει closed back συν ένα μηχανισμό που είναι ο ίδιος εδώ και δεν ξέρω κι εγώ πόσα χρόνια (αξιόπιστος βέβαια), και μένεις κόκκαλο. Το ρολόι έχει φόρμα, έχει ροή, έχει έναν αέρα που είναι τόσο δυνατός στο πέρασμα του χρόνου. Κι εκεί αρχίζουν τα διλήμματα.

Αναφορικά με το θέμα της 'συλλογής' και του φορέματος μόνο σε συγκεκριμένα (λίγα) events κάθε χρόνο, δεν είμαι υπέρ. Μ'αυτό το σκεπτικό θά'πρεπε να είχαμε 3-4 ALS και 3-4 PP ώστε να παίζαμε ένα αξιοπρεπές rotation, το οποίο στο τέλος δεν θα μας άφηνε και τόσο πολύ να ευχαριστηθούμε και να παλιώσουμε με ένα τέτοιο κλασικό ρολόι.
Το Calatrava είναι κορυφή. Άμα είχα τόσα λεφτά θα το χτύπαγα σαν το μοναδικό μου drees.
Ειδικά το 5116 με το κεραμικό dial, είναι eternal.
This post contains 100% recycled electrons

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #459 στις: Απρίλιος 28, 2015, 07:37:23 μμ »
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις.

Το Calatrava είναι κομμάτι, που όπως έχουν γράψει κι άλλα παιδιά εδώ, ήταν κλασικό κάτι λιγότερο από 100 χρόνια πριν, και θα είναι το ίδιο κλασικό 100 χρόνια μετά από τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές.

Το Lange 1 είναι κι αυτό κλασικό, εξ'ου και η πρόσφατη (2015) μικρή αλλά πάρα πολύ προσεκτικά μελετημένη ανανέωσή του. Δυστυχώς όμως, δεν έχει σαν μοντέλο ούτε τα χρόνια στην πλάτη που έχει το Calatrava, ούτε διαθέτει την αυστηρά λιτή παρουσία του dial του Patek.

Στο χέρι είναι πολύ ωραίο, ιδιαίτερο. Δεν είναι τυχαίο κομμάτι. Τα μπλε dials κάποια χρόνια πριν ήταν αρκετά ξεχωριστά. Είναι πολύ σωστό σε αναλογίες (38.5 χιλιοστά), σε καμμία περίπτωση δεν θες παραπάνω (το 5196 είναι 37.2 χιλιοστά). Μεγάλο προτέρημα το πολύ ωραίο και γενναιόδωρο open back με (μέρος από) το μηχανισμό και την πλάκα σε πλήρη θέα.

Οι παράκεντροι δείκτες δεν νομίζω πως είναι πιό πολλοί από του Ναυτίλου 5712, οπότε προς τί το μεμπτό? (λέμε τώρα, κουβέντα να γίνεται). Το θέμα πιστεύω είναι αλλού: η αισθητική της μάρκας είναι εντελώς διαφορετική απ'αυτήν των Ελβετών. Είτε το θέλουμε, είτε όχι, έτσι όπως είναι στημένη η κάσα των περισσοτέρων Lange, πιό πολύ σε κλασικό τηγάνι παραπέμπει παρά σε ένα όμορφο timepiece.

Και πας μετά και κοιτάς/φοράς το Patek, το οποίο έχει closed back συν ένα μηχανισμό που είναι ο ίδιος εδώ και δεν ξέρω κι εγώ πόσα χρόνια (αξιόπιστος βέβαια), και μένεις κόκκαλο. Το ρολόι έχει φόρμα, έχει ροή, έχει έναν αέρα που είναι τόσο δυνατός στο πέρασμα του χρόνου. Κι εκεί αρχίζουν τα διλήμματα.

Αναφορικά με το θέμα της 'συλλογής' και του φορέματος μόνο σε συγκεκριμένα (λίγα) events κάθε χρόνο, δεν είμαι υπέρ. Μ'αυτό το σκεπτικό θά'πρεπε να είχαμε 3-4 ALS και 3-4 PP ώστε να παίζαμε ένα αξιοπρεπές rotation, το οποίο στο τέλος δεν θα μας άφηνε και τόσο πολύ να ευχαριστηθούμε και να παλιώσουμε με ένα τέτοιο κλασικό ρολόι.

To είπες μόνος σου, δεν ήθελα να κάνω εγώ τόσο "αιρετική" τοποθέτηση.
Αυτό με χαλάει πιο πολύ και από τους δείκτες. Ένα dress ρολόϊ, βάσει του δικού μου γούστου, πρέπει να είναι πάνω απ΄όλα κομψό. Το ALS δεν είναι κομψό συγκρινόμενο με κάποια  PP, VC κλπ.
On the top of that, έχει και τους 40 δείκτες μέσα, οπότε για εμένα είναι off για το ρόλο που καλείται να παίξει.

Επαναλαμβάνω ότι το κρίνω αποκλειστικά με αισθητικά κριτήρια, βάσει του δικού μου γούστου.
Για κάποιον άλλον μπορεί κάλλιστα να είναι το ομορφότερο ρολόϊ του πλανήτη...