Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1396509 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3400 στις: Νοέμβριος 03, 2014, 08:50:57 μμ »
Επειδή λες για την veyron δες το αγνό αίμα την καμπριο έκδοση της τώρα δε θυμάμαι από έξω και είμαι από το κινητό... Μπορεί να κάνω και λάθος στο όνομα απλά να σου θυμίσω ότι η veyron δεν έκανε τρελή διαφήμιση και η buggati σαν εταιρία είναι σοβαρή και πολύ καλή! Άσχετα αν όλοι μας θέλουμε την παραδοσιακή εταιρία να έχουμε... ;)

Στάλθηκε από το Sony Neo V χρησιμοποιώντας Tapatalk

Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3401 στις: Νοέμβριος 03, 2014, 10:51:25 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3402 στις: Νοέμβριος 03, 2014, 11:09:47 μμ »
Bugatti Type 41 Royale
Bugatti brought a true icon to the 2013 Goodwood Festival of Speed in England. To celebrate the 20th anniversary of this legendary motor sport event, the French luxury brand showcased a 1932 Bugatti Type 41 Royale at the "Cartier, Style et Luxe" exhibition.

With the chassis number 41111 and a body originally designed by Ettore Bugatti's son Jean, this two-seater roadster was the first Royale to be delivered to a customer. Armand Esders, a prêt-à-porter clothing manufacturer from Paris, bought the Royale back in 1932 for 700,000 Francs, which was a significant sum in those days. In 1938, Esders sold the Royale to a new owner who then had the car refitted as a closed coupé with a Coupé de Ville body designed by the coachbuilder Binder in Paris.

Even as a young man, the brand's founder Ettore Bugatti had always dreamt of building the most powerful and luxurious series-production vehicle the world had ever seen. It wasn't until many years later that he was able to turn his dream into a reality. With the acclaimed Bugatti Type 41 Royale, he created a car which was in a league of its own when it came to performance, size, comfort, quality and elegance. For its prototype, Ettore designed an 8-cylinder in-line engine with an overhead camshaft, a capacity of almost 15 litres and a monolithic head and engine block. The series-produced version had a 12.7-litre engine with the 3 valves per cylinder that were typical for Bugatti at that time. The engine produced approximately 300 PS at less than 2,000 revolutions per minute. The Royale is also quite majestic in terms of its size: measuring almost 6.5m long, 4.3m across the wheelbase and weighing around 3 tonnes, it also boasts a 190-litre tank. The car's crowning glory is its radiator cap which features an elephant sculpture created by the artist Rembrandt Bugatti, Ettore's brother. This elephant has since become a symbol for the timelessness of the Royale and is still synonymous with the Bugatti brand to this day.

Unfortunately, the difficult economic conditions in Europe and America at the time meant that Ettore was unable to achieve his goal of producing a run of around 25 vehicles which he intended to sell to various royal families and heads of state. In the end, he only managed to build six vehicles in total.




Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3403 στις: Νοέμβριος 03, 2014, 11:20:38 μμ »


NSU TT ιστορικό αυτοκίνητο,που θυμίζει πολλα στους λιγο μεγαλύτερους!!!!
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος Toast

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 47
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3404 στις: Νοέμβριος 03, 2014, 11:27:30 μμ »
bugatti type 57
Πανεμορφο κουπε της εποχης !!!!

<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/HUpoU0ZOhak" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HUpoU0ZOhak" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 04, 2014, 08:42:50 πμ από GiannisH »
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. -A. Einstein

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3405 στις: Νοέμβριος 04, 2014, 10:00:16 πμ »
Υπαρχει ενας και μονο λογος που κανεις δεν προσπαθησε να φτιαξει κατι αντιστοιχο της Veyron τοσα χρονια...

Η VW εχανε περιπου 4,5εκ. ευρω απο καθε Veyron που πουλουσε.

Το να αναστησει τη Bugatti, ηταν μια κινηση επιδειξης.


Οπως επισης και οι ειδικες εκδοσεις που βγαινουν καθε τοσο, ειναι γιατι εχουν μεινει απουλητα αυτοκινητα στοκ.






Οσον αφορα τη σχεση Lamborghini-VW-Audi.
Ο V12 της Lambo απο το 1963 μεχρι και 2012 και το Murcielago LP-670 ειναι ουσιαστικα το ιδιο μπλοκ.
Κατασκευασμενο απο το Giotto Bizzarrini.
O V10 5.0 εξελιχθηκε απο την Audi αλλα αποκλειστικα για τη Lamborghini.
O V10 5.2 ειναι καθαρα μοτερ Audi που εγινε για το RS6 και φορεθηκε και απο Lamborghini ελαφρως εξελιγμενο.

Τα μοντελα Audi 2014, υποτιθεται οτι φορανε τον εξελιγμενο by Lamborghini V10...
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος nikolas

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 631
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3406 στις: Νοέμβριος 04, 2014, 10:17:01 πμ »
Ειναι πολυ πιο ευκολο να πουλησεις ενα soupercar με το σωστο σηματακι στο καπο ,οχι ομως οτι δεν μπορει να γινει και αλλιως ,αρκει να εχεις το σωστο προιον και το σωστο μαρκετινγκ .το απεδειξε η audi με το R8 ,δεν ειναι φεραρι και λαμποργκινι αλλα ειναι ενα αξιοπρεπεστατο supercar ,η πορσε που ηταν γνωστη για την 911 και ενω δεν καταφερε ποτε να φτιαξει αλλο σπορ αυτοκινητο που να εχει εστω και ελαχιστη επιτυχια παρολα αυτα καταφερε και εφτιαξε ακρως επιτυχημενο SUV ,σε μια κατηγορια ασχετη με την ιστορια της .Ολα γινονται ,ισως πολυ πιο δυσκολα αλλα γινονται .

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3407 στις: Νοέμβριος 04, 2014, 11:36:16 πμ »
Νικολα διαφωνω σε αυτο που λες για την Porsche.

To boxster ηταν ηδη πετυχημενο οταν παρουσιαστηκε το Cayenne.
To οποιο Cayenne πουλησε επειδη ειχε Porsche σημα αλλα ουσιαστικα ειναι Touareg...


Για το R8 συμφωνω με αυτα που λες.
φτιαχτηκε με τεχνογνωσια της Lamborghini κι αρχικα πηγε να κοντραρει την 911.
φορωντας τον 4.2

οταν ειδαν οτι το αυτοκινητο ειχε αποδοχη, εβαλαν και τον V10 και αυτοματα το 'ανεβασαν' κατηγορια.
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3408 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 01:28:29 πμ »
 :o

<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/DLbNM1hKNkY" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DLbNM1hKNkY" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3409 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 10:00:39 πμ »
Κλασσική δημιουργία δολίνης.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3410 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 12:31:58 μμ »
Κατω απο το ιατρειο ΤΑΧΙ ΜΒ Ε 63 AMG !!!!

Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3411 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 12:46:15 μμ »
Εμ Σπύρο, με την κρίση κάπως πρέπει να βγουν και τα έξοδα του αυτοκινήτου.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3412 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 02:26:01 μμ »
Εμ Σπύρο, με την κρίση κάπως πρέπει να βγουν και τα έξοδα του αυτοκινήτου.

Χα!!χα!! σωστο κι αυτο Δημητρη!! :smt023
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3413 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 04:26:14 μμ »
Έχει σημασία αν ενέταξε  στο δυναμικό της τους καλύτερους ή αν αγόρασε την Lamborghini ή αν το έκανε η ίδια? Το θέμα που τέθηκε είναι αν "δικαιούται" να φτιάξει ένα supercar με το σήμα της. Η άποψή μου είναι πως μπορεί να κάνει ότι θέλει. Το κοινό θα το αγοράσει? Ιδού το ερώτημα. Εγώ πάντως όχι, θα προτιμούσα πιο παραδοσιακό κατασκευαστή. Άλλωστε πιστεύω πως το project είναι περισσότερο άσκηση τεχνολογίας και διαφήμιση για το τι μπορεί να κάνει η εταιρεία. Κάτι σαν το phaeton(αναλογικά) που παρότι έμπαινε σε ξένα χωράφια, έγινε για να ανεβάσει το πρεστίζ της εταιρείας.


Παιδιά για να απαντήσω και στον Γιάννη σε προηγούμενη σελίδα, σαφώς και κάθε εταιρία έχει το δικαίωμα να κατασκευάσει ότι θέλει. Δεν το συζητάμε αυτό.

Το θέμα όμως είναι αν μπορεί. Και αν δεν μπορεί τότε κάνει ή συνεργασίες ή εξαγορές για να την βοηθήσουν να πετύχει τον στόχο της. Ούτε αυτό είναι κακό αλλά δεν παύει να αποτελεί γεγονός.

Για την Porsche που είπατε πριν, βεβαίως και είχε και άλλα επιτυχημενα αυτοκίνητα είτε supercars είτε σπορ.

Στα supercars μην ξεχνάμε την 959 που ήταν ένα τεχνολογικό διαμάντι της εποχής και βεβαίως και την Carrera GT και στα σπορ σωστά ελέχθη η Boxter.

Όσο για την Μπουγκάτι με παρεξηγήσατε. Ήταν και είναι αγαπημένη εταιρία αλλά για τα παλαιά της μοντέλα (ταπεινή άποψη μου).

Η Ατλαντίκ εκπληκτικά όμορφη αλλά αδυναμία μου είναι η EB110....

Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3414 στις: Νοέμβριος 07, 2014, 01:31:28 πμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3415 στις: Νοέμβριος 07, 2014, 08:15:29 πμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3416 στις: Νοέμβριος 07, 2014, 08:21:23 πμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3417 στις: Νοέμβριος 07, 2014, 01:44:23 μμ »


Σπύρο κ@λαρα!!

Στάλθηκε από το Sony Neo V χρησιμοποιώντας Tapatalk

Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3418 στις: Νοέμβριος 08, 2014, 12:01:58 πμ »
Όντως!!!


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3419 στις: Νοέμβριος 08, 2014, 12:43:59 πμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI