Έχουμε και λέμε:
Ο φίλος μου, μου ανέθεσε να του βρω ένα ρολόι με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά καθώς αυτός δεν έχει ιδέα! Ψάχνοντας και ρωτώντας εσάς κατέληξα μεταξύ άλλων στο συγκεκριμένο. Του το έδειξα και του άρεσε πάρα πολύ. Έψαξα λοιπόν και βρήκα ποιος είναι ο επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα και πήρα τηλέφωνο. Τον ρώτησα αν είναι ετοιμοπαραδοτο και ποια είναι η αρχική του τιμή. Μου απάντησε πως όντως υπάρχει και κοστίζει 2490 ευρώ. Στη συνέχεια μου έδωσε τη διεύθυνση του αντιπροσώπου στη Θεσσαλονίκη. Πήγα λοιπόν στο κατάστημα και του ζήτησα αν μπορεί να το φέρει εγκαίρως για να το δούμε και πιθανότατα να το αγοράσουμε χωρίς να του πω ότι έχω ήδη επικοινωνήσει με τον εισαγωγέα. Με ειδοποίησε 2 ημέρες μετά πως το ρολόι είχε έρθει. Πήγαμε γεμάτοι χαρά και προς μεγάλη μου έκπληξη παρατήρησα πως είχε σβησμένη την τιμή στο καρτελάκι και από πάνω γραμμένη χειρόγραφα είχε την τιμή 2790 ευρώ!!! 300 ευρώ νταβατζιλικι!! Αφού λοιπόν του εξήγησα πως γνωρίζω ποια είναι η πραγματική αρχική τιμή και τι έκπτωση γίνεται συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, έγινε πολύ εριστικός και άρχισε τις εκφράσεις τύπου: "Εγώ έχω 114 χρόνια μαγαζί και δεν θα μου πεις εσύ ποια είναι η τιμή του ρολογιού και τι έκπτωση θα σου κάνω" και άλλα τέτοια παρόμοια. Αν επρόκειτο για μένα θα έφευγα άμεσα, αλλά έκανα υπομονή επειδή ήταν το μόνο ρολόι που τον είχε ενθουσιάσει και επειδή αυτά γινόταν Παρασκευή απόγευμα και ο αρραβώνας ήταν το Σάββατο. Τελικά, παρότι εγώ ήμουν κάθετος για το 25% το άφηνε 1920 ευρώ (περίπου 23% αν δεν κάνω λάθος) και τα παιδιά αποφάσισαν να το πάρουν. Ο ανεκδιήγητος μόνο που δεν έβαλε τα κλάματα όταν του ζήτησα να το αφήσει τουλάχιστον 1900 ευρώ! Το αποκορύφωμα είναι πως την επόμενη μέρα που πήγε μόνη της η κοπέλα να το αγοράσει άρχισε να με κατηγορεί και να με προσβάλει με εκφράσεις: "Ε, εντάξει εμείς είμαστε συνηθισμένοι σε τέτοιους περίεργους πελάτες" και διάφορα άλλα.
Ο βλάκας, που αν δεν ήμουν εγώ πιθανότατα θα αγόραζαν κανένα Gucci ή D&G και δεν θα έμπαιναν καν στο μαγαζί του!!
Οι εντυπώσεις που μου άφησε είναι οι χειρότερες και σίγουρα με έχει χάσει από μελλοντικό πελάτη!!
Συγγνώμη που σας κούρασα!! Πραγματικά με ενδιαφέρει η άποψη σας για το θέμα!