Εμένα δεν μου αρέσει. Το έχω ξαναδηλωσει...
Ή μήπως επειδή είναι ένα ωρολογιακό θαύμα & βραβεύτηκε κιόλας, πρέπει να μας αρέσει με το ζόρι
Μην αρχίσουν τώρα και οι νέοι «αυτοκράτορες» τα ψυχαναγκαστικά τους, έτσι;
Σημασία έχει μόνο να σου αρέσει η Ντάρια ! Βρε, δεν έχετε καταλάβει οι περισσότεροι ότι για να είσαι SEIKO, για να προσχωρήσεις οριστικά, αμετάκλητα και ανεπιφύλακτα στη SEIKO θα πρέπει να έχεις φτάσει σε ένα τέτοιο επίπεδο ζεν, ώστε να μη δίνεις δεκάρα τσακιστή για τον αν αρέσει ή δεν αρέσει στους άλλους αυτό που αρέσει σε σένα. Η γοητεία των SEIKO δεν βασίζεται και δεν εξαρτάται από την κοινή αποδοχή, δεν τελεί υπό την έγκριση ενός άλφα περίγυρου και δεν συναρτάται με την καθολική αναγνώριση. Να μη σ' αρέσει, λοιπόν ! Σιγά τώρα, μη σε πιέσουμε κιόλας για να σ' αρέσει !
Το LX είναι αψεγάδιαστο, έχει την καλύτερη καλίμπρα που έχει μπει σε καταδυτικό ρολόϊ, είναι ολόκληρο συναρμολογημένο, ρυθμισμένο και φινιρισμένο στο χέρι και έχει τις σωστές διστάσεις για diver. Εδώ ο Πανερώτατος Καβαλιέρε, προκαθήμενος της Μακαρονικής Εκκλησίας έχει λυσσάξει να μας λέει πόσο αντρικά είναι τα πανέρια σε μέγεθος νάρκης Β΄ΠΠ,μη ακούω λοιπόν ιστορίες, ότι τάχα το LX είναι μεγάλο, πόσο μάλλον όταν το ρολόϊ λόγω σχεδίασης φοριέται σαν 42mm και ζυγίζει 160 γραμμάρια -Θεέ και Κύριε, μόλις 160 γραμμάρια ! Eκτός αν βγάλουμε άχρηστο και ολόκληρο Οκουγιάμα, τον άνθρωπο που εμπιστεύτηκαν Πόρσε και Φερράρι για να τους σχεδιάζει τα αυτοκίνητα.
Δεν ακούω και άλλες απόψεις...
Τεσπα πάμε στα πιο δύσκολα κατευθείαν! Προφανώς το ρολόι μοιάζει στο MM οπότε τώρα η ερώτηση είναι...
8L35 vs 5R65
Ακούω...
Λέγεται καμιά φορά για την 8L35 ότι είναι ουσιαστικά μια αφινίριστη Grand Seiko μηχανή. Δεν είναι ακριβές αυτό, δεν είναι μόνο το φινίρισμα, η περισσότερη δουλειά (και άρα κόστος) είναι η ρύθυμιση της μηχανής κι αυτό είναι η ειδοποιός διαφορά μεταξύ μιας Seiko και μιας Grand Seiko μηχανής. To σωστό λοιπόν είναι πως η 8L35 είναι μια premium μηχανή Seiko, τόσο premium ώστε να αποτελεί τη βάση για τη GS 9S55 (65). Μηχανάρα μεν, όχι GS δε.
Από την άλλη, η spring drive 5R65 μηχανικά είναι πανομοιότυπη προς τη Grand Seiko 9R65, συναρμολογημένες αμφότερες στο χέρι από την ίδια ομάδα τεχνιτών, είναι ρυθμισμένες για την ίδια ακρίβεια και επιπλέον η 5R65 είναι φινιρισμένη σε υψηλό επίπεδο, έστω και όχι στο επίπεδο της GS αδελφής της. Εδώ, το να πούμε οι δύο μηχανές είναι ουσιαστικά ίδιες είναι ακριβές.
Δε φαντάζομαι να διαφωνήσουν πολλοί ότι η 5R65 είναι ανώτερη μηχανή από την 8L35. Η δεύτερη είναι μια θαυμάσια, δοκιμασμένη συμβατική μηχανή, η spring drive είναι πολλά περισσότερα απ' αυτό. Άλλη τεχνολογία, πολύ υψηλότερο κόστος κατασκευής, ακρίβεια αδιανόητη για μηχανικό ρολόϊ και βέβαια αξιοπιστία δοκιμασμένη στην πράξη, μέσα στο χρόνο, εδώ δεν μιλάμε για στοιχήματα τύπου Defy Lab και ταξίδια στο άγνωστο, η spring drive έχει αποδείξει τι είναι μέσα από την παραγωγή και την κατανάλωση.
Υπομονή, το LX μου βρίσκεται στη Λιέγη, μέχρι το απόγευμα θα το έχω στα χέρια μου, έπειτα ακολουθεί μεγάλο συγκριτικό τεστ με το Marine -Rolex's Disaster- Master. Eλπίζω μόνο να μη μου στέλνουν αυτό που χρησιμοποίησαν στη Γενεύη, θα το έχουν πασπαστέψει 31 νοματαίοι με τα βρωμόχερά τους και θα μου το έχουν γεμίσει δαχτυλιές - αηδία ! (χώρια τη φθορά στα αυτοκόλλητα)