Παραλογες πολιτικες marketing που το μονο που καταφερνουν ειναι,να στρεφουν τους υποψηφιους αγοραστες-πελατες της Rolex σε αλλα brands.
Αν δεν κανω λαθος, το μεγαλυτερο μερος των πωλησεων τους, αφορα γυναικεια datejust. Φανταζομαι ακολουθουν τα ανδρικα datejust και τα αλλα επονται.
Η γκρινια νομιζω οτι υπαρχει απο εμας.
«Εμεις» ειμαστε αυτοι που ασχολουμαστε με τα φορα.
«Εμεις» ομως ειμαστε και αυτοι που φταιμε για την κατασταση σε μεγαλο βαθμο.
Οταν καποιοι αγοραζουν ατσαλινα με 5,10κ καπελο, γιατι να μην υπαρχουν κι αυτοι που τα πουλανε;;
Και για να βαλουμε στο παιχνιδι και τους αριθμους, η Ρολεξ πουλαει οσο πουλουσε ή οσο θελει να πουλησει τελος παντων...
Sent from my iPhone using Tapatalk