Κι όμως Νίκο, είδη πολυτελείας είναι κι οχι καταναλωτικά αγαθά. Άσε που πριν 30χρονια ίσως και να ήταν καταναλωτικά αγαθά.
Η LaFerrari, η 488 speziale, η 911 R , η GT3 RS, η 675LT spider, κλπ, κλπ, κλπ, είναι είδη πολυτελείας κι οχι καταναλωτικά αγαθά.
Βγαίνει η λαφερραρι με τιμή καταλόγου 950.000 € και σήμερα κάνει 3.000.000 €.
Καταναλωτικό αγαθό ειναι το SKODA.
Ετσι και η ρόλεξ ειναι είδος πολυτελείας.
Καταναλωτικά αγαθά ειναι τα seiko skx κλπ, κλπ.
Το παγκόσμιο χρήμα ψάχνει και βρίσκει, νέες τρόπους και μεθόδους για να τοποθετηθεί.
Στις δημοπρασίες ρολογιών, κάθε τρεις και λίγο σπάει κι ένα παγκόσμιο ρεκόρ σε τιμή πώλησης.
Μην περιμένεις να σκάσει καμία φούσκα, γιατί πολύ απλά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει, στα είδη πολυτελείας. Στην πολυτέλεια και στην παράνοια δεν υπάρχουν φούσκες. Ειναι σα να πάρεις τους κολλητούς σου να πας με λιαρ τζετ στο λος αντζελες για καφέ και μετά να πας με το λιαρ τζετ στην καραϊβική, να νοικιάσεις ένα 150 μέτρα γιωτ να πας για θαλάσσιο σκι. Και να μην καταλάβεις πως φύγανε 2.000.000 ευρώ σε ένα Σαββατοκύριακο και να λες στο τέλος ότι δεν πρόκειται να το ξανακάνεις γιατί δεν ειναι VFM.
Τραβηγμένα τα παραδείγματα αλλά μ' ένα rolex price evolution στο google θα καταλάβεις τι παίζεται με την ρόλεξ (μιας και γι αυτή μιλάμε τώρα) τα τελευταία 60 χρόνια.
Επίσης πιστεύω οτι τα πράγματα θα γίνουν ακόμα χειρότερα γιατί στην εποχή του Ίντερνετ και του instagram που οι πάντες μπορούν να δουν τα πάντα, σε πραγματικό χρόνο, παντού, όλα αυτά τα είδη πολυτελείας, οχι μόνο δεν πρόκειται να σκάσουν, αλλά θα γίνονται ολο και πιο πολύ επιθυμητά και όσο μεγαλύτερη ζήτηση θα υπάρχει τόσο οι τιμές θα τραβάνε την ανηφόρα ( και δεν μιλάω για ρόλεξ εδώ αλλά για όλα τα επιθυμητά πράγματα).