Σε καμία περίπτωση δεν απαξιώνω τα παλιά μοντέλα, απλά τα καινούργια με την μασίφ κατασκευή τους, τα συμπαγή μπρασελέ τους και τα -σαν χρηματοκιβώτιο- κλασπ τους με τα glidelock και όλη την σύγχρονη τεχνολογία δείχνουν να είναι σε άλλο επίπεδο.
Φυσικά κάτι εντελώς "τσίγκινα" μπρασελέ ( σε σχέση με του βάτραχου ας πούμε, που επίσης μοιάζει "τσίγκινο" σε σχέση με το νέο SD) σε Paul Νewman Daytona δεν τα εμποδίζουν να χτυπάνε τιμές στρατόσφαιρας.
Και μιλάμε μόνο για την αίσθηση, έτσι. Γιατί σε αξιοπιστία και αντοχή δεν έχουν αντίπαλο, δοκιμασμένα δεκαετίες και δεκαετίες.