Αποστολέας Θέμα: LOUIS ERARD ελαττωματικό  (Αναγνώστηκε 9983 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pancho

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 605
    • Προφίλ
Απ: LOUIS ERARD ελαττωματικό
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 13, 2012, 07:54:25 μμ »
δεν παιζει ρολο το καταστημα  ,ειναι καθαρα θεμα αντιπροσωπου 

η ερώτησή μου πήγαινε στη απάντηση του ANTONIS 81, ...αλλά τσιγκουνεύτηκα την παράθεση  :D
....and after the first GP win over Alfa Romeos Alfettas, Enzo Ferrari cried out: " I’ve killed my mother"....


Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: LOUIS ERARD ελαττωματικό
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 13, 2012, 07:54:44 μμ »
τι να το κανειs το power reserve αν δε δουλευει το ρολοι ......



To ανέφερα ως complication που ανεβάζει την τιμή του ρολογιού. Τώρα για το ότι δεν δουλεύει το ρολόι, αυτό δεν είναι προνόμιο της συγκεκριμένης εταιρείας. Θα μπορούσε να συμβεί και σε Longines και σε Omega και σε Breitling και παντού. Ο ίδιος έχω βιώσει παρόμοιο πρόβλημα σε Οmega Broad Arrow, στο οποίο μετά από παρέμβαση του καταστήματος αγοράς, έγινε αντικατάσταση με καινούργιο.


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: LOUIS ERARD ελαττωματικό
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 13, 2012, 07:55:35 μμ »
Kι όμως το κατάστημα αγοράς μπορεί να παίξει ρόλο  ;)


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος ANTONIS 81

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: LOUIS ERARD ελαττωματικό
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 13, 2012, 07:56:18 μμ »
συμφωνω με το φιλο λευτερη.ειναι καθαρα θεμα αντιπροσωπου.οσο και να θελει να σε εξυπηρετησει το καταστημα ειναι θεμα του κατασκευαστη αν θα αλλαξει ενα ελλατωματικο προιον.μια σοβαρη εταιρια αλλαζει κατευθειαν το προιον καθωs δε θελει να ρισκαρει το ονομα τηs.γιαυτο φοβαμαι οτι θα αντιμετωπισει προβλημα ο φιλοs με τη συγκεκριμενη εταιρια.μακαρι να κανω λαθοs

Αποσυνδεδεμένος lefteris31

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 262
    • Προφίλ
Απ: LOUIS ERARD ελαττωματικό
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 13, 2012, 08:01:19 μμ »

To ανέφερα ως complication που ανεβάζει την τιμή του ρολογιού. Τώρα για το ότι δεν δουλεύει το ρολόι, αυτό δεν είναι προνόμιο της συγκεκριμένης εταιρείας. Θα μπορούσε να συμβεί και σε Longines και σε Omega και σε Breitling και παντού. Ο ίδιος έχω βιώσει παρόμοιο πρόβλημα σε Οmega Broad Arrow, στο οποίο μετά από παρέμβαση του καταστήματος αγοράς, έγινε αντικατάσταση με καινούργιο.
ολα αυτα που γραφεις ειναι swatch group εκτος απο το breitling γι αυτο   εγινε παρεμβαση απο το καταστημα στην συγκεκριμενη εταιρια  ο αντιπροσωπος δεν το συζηταει  καθολου,σιγουρα θα πει οτι εχει χτυπησει καπου το ρολοι.

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: LOUIS ERARD ελαττωματικό
« Απάντηση #25 στις: Μάρτιος 13, 2012, 08:21:30 μμ »
   Λευτέρη πίστεψέ με πως το ότι ήταν Swatch Group ήταν αρνητικότατο. Δες το ανάλογο topic στο φόρουμ για το σέρβις τους. Άλλωστε η αντιπροσωπεία ήθελε να το κρατήσει για επισκευή που μάλιστα θα διαρκούσε πάνω από 1 μηνα, μπορεί και δύο ή και τρείς, αφού θα έπρεπε να πάει Ελβετία. Το ρολόι ήταν 20 ημερών. Η παρέμβαση του καταστήματος ήταν καθοριστική. Μιλάμε βέβαια για κατάστημα με μεγάλο τζίρο, που σαφώς παίζει ρόλο.
   Αν πουν στον φίλο ότι χτύπησε το ρολόι, θα πρέπει να υπάρχει κάποιο σημάδι, αλλιώς πως θα το δικαιολογήσουν? Βέβαια αν πέσεις σε αναξιοπρεπείς εμπόρους, όλα μπορεί να τα ακούσεις. Η εμπειρία σου πάντως από το σέρβις τους δεν είναι καλός οιωνός για τον φίλο...


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος lefteris31

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 262
    • Προφίλ
Απ: LOUIS ERARD ελαττωματικό
« Απάντηση #26 στις: Μάρτιος 13, 2012, 08:32:46 μμ »
   Λευτέρη πίστεψέ με πως το ότι ήταν Swatch Group ήταν αρνητικότατο. Δες το ανάλογο topic στο φόρουμ για το σέρβις τους. Άλλωστε η αντιπροσωπεία ήθελε να το κρατήσει για επισκευή που μάλιστα θα διαρκούσε πάνω από 1 μηνα, μπορεί και δύο ή και τρείς, αφού θα έπρεπε να πάει Ελβετία. Το ρολόι ήταν 20 ημερών. Η παρέμβαση του καταστήματος ήταν καθοριστική. Μιλάμε βέβαια για κατάστημα με μεγάλο τζίρο, που σαφώς παίζει ρόλο.
   Αν πουν στον φίλο ότι χτύπησε το ρολόι, θα πρέπει να υπάρχει κάποιο σημάδι, αλλιώς πως θα το δικαιολογήσουν? Βέβαια αν πέσεις σε αναξιοπρεπείς εμπόρους, όλα μπορεί να τα ακούσεις. Η εμπειρία σου πάντως από το σέρβις τους δεν είναι καλός οιωνός για τον φίλο...
οτι ρολοι παει σε αντιπροσωπεια   θελει τουλαχιστων 1 μηνα  γιατι δεν εχουν μονο το δικο μας πανε απο ολη την ελλαδα  το οτι το συζητησε  το καταστημα ειναι πολυ καλο γιατι δειχνει οτι η εταιρια σεβεται τον εμπορο δεν το κανουν ολοι πιστεψε και το ξερω πολυ καλα .το ρολοι σπανια αλλαζετε και ας ειναι  2 ημερων  γι αυτο και εχει την εγγυηση του .σημαδια γινονται σε ολα τα ρολογια και ας το φορεσαμε πολυ λιγο .εγω εστειλα το tag heuer slr  στην εταιρια και εκανε 3 μηνες επειδη ηταν limited edition  και δεν το ανοιγαν εδω  δεν εφταιγε ομως ουτε το καταστημα ουτε ο αντιπροσωπος . :D

jim teo

  • Επισκέπτης
Απ: LOUIS ERARD ελαττωματικό
« Απάντηση #27 στις: Μάρτιος 13, 2012, 08:41:23 μμ »
Kι όμως το κατάστημα αγοράς μπορεί να παίξει ρόλο  ;)
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Γιάννη.Το κατάστημα παίζει ρόλο και μάλιστα πολύ σημαντικό.Έχω προσωπική εμπειρία απο ένα Tissot που είχα πάρει το οποίο τις πρώτες μέρες παρουσίασε ένα προβληματάκι.Μόλις το πήγα στο κατάστημα δεν τέθηκε καν ζήτημα αντικατάστασης ή μη.Εννοείτε ότι μου το αντικατέστησε και μάλιστα με δική του πρωτοβουλία.
"Ξέρεις τί τζίρο κάνω κάθε χρόνο στην Tissot;Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει αν μου κάνουν τσαλιμάκια".Έτσι μου είπε.
Ανεξάρτητα όμως απο το μαγαζί και το τζίρο που κάνει ο κάθε έμπορος,είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα για να μη στο αλλάξει.Δεν πλήρωσες για να πάρεις επισκευασμένο ρολόϊ.
Άλλωστε η τακτική της αντικατάστασης,μέσα στην πρώτη εβδομάδα,ακολουθείτε στα περισσότερα προϊόντα,όπως π.χ. στα κινητά.Έχουν εγγύηση αλλά αν σου παρουσιάσουν πρόβλημα τις πρώτες 7 ημέρες γίνεται άμεση αντικατάσταση.
Τώρα δεν ξέρω τί άλλο να σου πω.Άν έχεις πέσει σε τόσο κακό επαγγελματία,κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: LOUIS ERARD ελαττωματικό
« Απάντηση #28 στις: Μάρτιος 13, 2012, 09:38:33 μμ »
Σύμφωνα με το νόμο ευθύνη έχει τόσο ο παραγωγός όσο και ο πωλητής.
Κάλλιστα μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση και από τον πωλητή, παραπέμπω στο σχετικό θέμα:

http://www.mywatch.gr/index.php/topic,12462.0.html

Τα δικαιώματα όμως έχουν διαβάθμιση και πρώτα συνήθως ζητείται η δωρεάν επισκευή. Σε περίπτωση που αυτή δεν είναι εφικτή τότε απαιτείς, δε ζητείς, αντικατάσταση από το κατάστημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 13, 2012, 10:14:58 μμ από andrey_ »

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: LOUIS ERARD ελαττωματικό
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 13, 2012, 09:40:54 μμ »
αν ο συγκεκριμενος αλλαξει  φορεμενο ρολοι  εστω και μιας βδομαδας  θα κερασω 1 μπουκαλακι κρασι στην επομενη συναντηση  λευτερης......

Και όμως αυτό λέει ο νόμος..
Μέχρι και αντικαταστάσεις αυτοκινήτων έχουν γίνει, γιατί όχι ρολογιών;