Kι όμως το κατάστημα αγοράς μπορεί να παίξει ρόλο
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Γιάννη.Το κατάστημα παίζει ρόλο και μάλιστα πολύ σημαντικό.Έχω προσωπική εμπειρία απο ένα Tissot που είχα πάρει το οποίο τις πρώτες μέρες παρουσίασε ένα προβληματάκι.Μόλις το πήγα στο κατάστημα δεν τέθηκε καν ζήτημα αντικατάστασης ή μη.Εννοείτε ότι μου το αντικατέστησε και μάλιστα με δική του πρωτοβουλία.
"Ξέρεις τί τζίρο κάνω κάθε χρόνο στην Tissot;Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει αν μου κάνουν τσαλιμάκια".Έτσι μου είπε.
Ανεξάρτητα όμως απο το μαγαζί και το τζίρο που κάνει ο κάθε έμπορος,είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα για να μη στο αλλάξει.Δεν πλήρωσες για να πάρεις επισκευασμένο ρολόϊ.
Άλλωστε η τακτική της αντικατάστασης,μέσα στην πρώτη εβδομάδα,ακολουθείτε στα περισσότερα προϊόντα,όπως π.χ. στα κινητά.Έχουν εγγύηση αλλά αν σου παρουσιάσουν πρόβλημα τις πρώτες 7 ημέρες γίνεται άμεση αντικατάσταση.
Τώρα δεν ξέρω τί άλλο να σου πω.Άν έχεις πέσει σε τόσο κακό επαγγελματία,κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός.