- MyWatch.gr - The Hellenic Wrist & Pocket Watch Enthusiasts Forum / Founded in March 2006
ΡΟΛΟΓΙΑ => Ρολόγια χειρός και τσέπης => Μήνυμα ξεκίνησε από: anthanton8471 στις Μάρτιος 13, 2012, 01:55:04 μμ
-
:)Αγαπητοί Φίλοι,
μόλις την προηγούμενη εβδομάδα αγόρα ένα Louis Erard 49201AA01 reserve de marche απο γνωστό κεντρικό κοσμηματοπωλείο της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για παλιό μοντέλο της εταιρείας (μάλλον 2004) το οποίο δείχνει ώρα, δευτερόλεπτα και υπόλοιπο χρόνου λειτουργίας.
Εξαρχής όταν δοκίμασα να το κουρδίσω μου φάνηκε ότι η δύναμη που χρειαζόταν ήταν μάλλον υπερβολική για ένα ρολόι αυτής της κατηγορίας αλλά το απέδωσα στο ότι είναι καινούριο αφού με διαβεβαίωσε και ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού.
Στο διάστημα της εβδομάδας το ρολόι δύο φορές έδειχνε άλλη ώρα (τη μία φορά μία ώρα πριν και την άλλη περίπου 2 και μισή ώρες πριν) ενώ συνέχιζε να λειτουργεί κανονικά, δηλαδή να μην πηγαίνει ούτε μπρός ούτε πίσω.
Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι με κάποιο τρόπο κατά τη διάρκεια του κουρδίσματος μετατοπίστηκαν οι δείκτες (δεν μπορώ όμως να το στοιχειοθετήσω γιατί δεν το είδα, αλλά το παρατήρησα αφού έγινε)
Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται να το πάω σήμερα το απόγευμα πίσω.
Η τιμή βιτρίνας του ρολογιού ήταν 1660 ευρώ. Ως πελάτης άραγε τι δικαιούμαι να απαιτήσω για ένα ρολόι που εμφάνισε τέτοιο πρόβλημα σε λιγότερο από μία εβδομάδα?
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν κανείς είχε παρόμοιο πρόβλημα ελαττωματικού νέου μηχανικού ρολογιού και πως αντιμετωπίστηκε αυτό από την αντιπροσωπεία όταν πράγματι αποδείχτηκε ότι υπάρχει πρόβλημα.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας. :(
Αγαπητοί φίλοι, ευχαριστώ θερμά για την τόσο ταχεία ανταπόκριση σας!
Τελικά το πήγα στο μαγαζί από όπου το αγόρασα. Σημειωτέον ότι σήμερα αφού έγραψα την ανάρτηση , το ρολόι παρουσίασε για πρώτ φορά εμπλοκή εφνώ είχε απόθεμα κουρδίσματος. Έτσι τουλάχιστον είχα και κάτι απτό να δείξω στον ιδιοκτήτη!
Αρχικά μου πρότεινε να το παρακολουθήσει ο ίδιος και μετά να το στείλει στην αντιπροσωπεία. Επειδή από αυτά που διάβασα στο site μου φάνηκε χλωμό η εταιρεία να μου έδινε καινούριο ρολόι (πόσο μάλλον μοντέλο τόσο παλιό), ζήτησα να μου δώσει την επιλογή να διαλέξω κάποιο άλλο ρολόι.
Φυσικά θεωρώ ότι είναι έξυπνος έμπορος γιατί και ακριβότερο ρολόι μου πρότεινε και κατάλαβε ότι δεν θα ξεμπέρδευε έυκολα με την ιστορία αυτή.
Τελικά πήρα ένα αυτόματο Mont Blanc με ρετρό καντράν αρκετά συμπαθητικό.
Να πω την αμαρτία μου όμως το Louis Erard είχε μία φινέτσα και ένα απίθανο καντράν που μόνο αν το δεί κάποιος από κοντά μπορεί να εκτιμήσει ότι πρόκειται για κομψοτέχνημα. Ή τουλάχιστον έτσι φαίνονταν στα δικά μου μάτια. Δυστυχώς όμως ομορφιά και ποιότητα δεν πηγαίνουν πάντα μαζί. Ελπίζω να σταθώ τυχερός με τη δεύτερη επιλογή μου.
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας και σκοπεύω να αναρτήσω φωτογραφίες του
Louis Erard reserve de marche ... In Memoriam
-
Α Ν Τ Ι Κ Α Τ Α Σ Τ Α Σ Η είτε με το καλό είτε με το κακό.Συγχώρεσέ με που είμαι λακωνικός αλλά δεν έχω κάτι άλλο να σου πω.Σε αυτές τις περιπτώσεις δε διαπραγματευόμαστε.Απλά απαιτούμε και στην προκειμένη περίπτωση αντικατάσταση και μόνο αντικατάσταση ή τα χρήματά σου πίσω.
-
Α Ν Τ Ι Κ Α Τ Α Σ Τ Α Σ Η είτε με το καλό είτε με το κακό.Συγχώρεσέ με που είμαι λακωνικός αλλά δεν έχω κάτι άλλο να σου πω.Σε αυτές τις περιπτώσεις δε διαπραγματευόμαστε.Απλά απαιτούμε και στην προκειμένη περίπτωση αντικατάσταση και μόνο αντικατάσταση ή τα χρήματά σου πίσω.
+1000
-
Αν σου αρνηθει την ανταλλαγη πες του οτι θα καταφυγεις στην Γενική Γραμματεια Καταναλωτή!
-
αντικατασταση η ακομη καλυτερα τα χρηματα σου πισω και αγορα ρολογιου που δεν θα ειναι αμφιβολου προελευσεωs και ποιοτηταs οπωs η εταιρια που διαλεξεs καθωs η ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι σε αυτα τα χρηματα θα μπορουσεs να κανειs καλυτερη επιλογη απο l.erard........παντωs επειδη μου συνεβη και εμενα αν το καταστημα ειναι σοβαρο θα σε εξυπηρετησει με τον ενα η αλλο τροπο που σου προτεινα.
-
αντικατασταση δεν προκειται να σου κανουν γιατι το ρολοι εχει εγγυηση και οφειλει να επισκευαστει απο την εταιρια και οχι απο το μαγαζι .αντικατασταση γινεται μονο απο τον αντιπροσωπο και χλωμο το βλεπω να σου το αλλαζει ο Μ .Ασουρματζιαν.αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να ζητησεις επισκευη και αν γινεται γρηγορα .γιατι δεν ειδες κανα http://www.tissot.ch/?mod_collections/action_getsubfamilies/colid_0006/famid_0111/refid_VDAxOV80MzBfMTZfMDMxXzAxhttp://www.tissot.ch/?mod_collections/action_getsubfamilies/colid_0006/famid_0111/refid_VDAxOV80MzBfMTZfMDMxXzAx (http://www.tissot.ch/?mod_collections/action_getsubfamilies/colid_0006/famid_0111/refid_VDAxOV80MzBfMTZfMDMxXzAxhttp://www.tissot.ch/?mod_collections/action_getsubfamilies/colid_0006/famid_0111/refid_VDAxOV80MzBfMTZfMDMxXzAx) που τουλαχιστον εχει πολυ καλη τιμη και πολυ value for money εταιρια.
-
To Louis Erard είναι με Power Reserve, οπότε μην το συγκρίνεις με το συγκεκριμένο Longines.
Σαφώς και το μαγαζί δεν μπορεί να προβεί σε αντικατάσταση, μπορεί όμως να πιέσει την αντιπροσωπεία. Η γνώμη μου είναι να το ζητήσεις σθεναρά να σου δώσουν άλλο ρολόι, ειδικά στην περίπτωση που η επισκευή θα απαιτήσει μεγάλο χρονικό διάστημα.
Δες και εδώ http://www.mywatch.gr/index.php/topic,12462.msg153548.html#msg153548 (http://www.mywatch.gr/index.php/topic,12462.msg153548.html#msg153548)
-
αντικατασταση η ακομη καλυτερα τα χρηματα σου πισω και αγορα ρολογιου που δεν θα ειναι αμφιβολου προελευσεωs και ποιοτηταs οπωs η εταιρια που διαλεξεs καθωs η ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι σε αυτα τα χρηματα θα μπορουσεs να κανειs καλυτερη επιλογη απο l.erard........παντωs επειδη μου συνεβη και εμενα αν το καταστημα ειναι σοβαρο θα σε εξυπηρετησει με τον ενα η αλλο τροπο που σου προτεινα.
Μια χαρά ρολόγια είναι τα L.E. φίλε Αντώνη και μάλιστα με πολύ καλό vfm. Ούτε αμφιβόλου προέλευσης, ούτε αμφιβόλου ποιότητας...
Άλλωστε, η τιμή βιτρίνας τις περισσότερες φορές δεν ταυτίζεται με την τιμή στο ταμείο.
Απλά έκατσε η στραβή στον συνονόματό σου και αυτό είναι. Τίποτε άλλο.
Ας ελπίσουμε πως θα εξυπηρετηθεί όπως πρέπει
-
τι να το κανειs το power reserve αν δε δουλευει το ρολοι ......
-
φιλε γνωμη μου ειναι οτι vfm ειναι ρολογια που σου προσφερουν παραδοση.τιμη,ποιοτητα.πχ tissot.το L.ERARD απο προσωπικη εμπειρια δυστυχωs δεν εχει τπτ απο τα 3....και το χειροτερο κακη εξυπηρετηση απο την ελληνικη αντιπροσωπεια.επισηs στελνονταs mail και εξω στην εταιρια ειδα την ιδια κακη αντιμετωπιση.
-
...αντικατασταση γινεται μονο απο τον αντιπροσωπο και χλωμο το βλεπω να σου το αλλαζει ο Μ .Ασουρματζιαν.
Λευθέρη, απ'ότι είδα πρέπει να υπάρχει και άλλο μαγαζί στη Θεσσαλονίκη που φέρνει τα L.E.
Δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω πως τα είδα στη βιτρίνα καταστήματος επί της Τσιμισκή (διόρθωσέ με εάν κάνω λάθος)
-
φιλε γνωμη μου ειναι οτι vfm ειναι ρολογια που σου προσφερουν παραδοση.τιμη,ποιοτητα.πχ tissot.το L.ERARD απο προσωπικη εμπειρια δυστυχωs δεν εχει τπτ απο τα 3....και το χειροτερο κακη εξυπηρετηση απο την ελληνικη αντιπροσωπεια.επισηs στελνονταs mail και εξω στην εταιρια ειδα την ιδια κακη αντιμετωπιση.
Συμφωνώ μερικώς μαζί σου,
αλλά γνώμη μου είναι ότι αυτή η τοποθέτησή σου, απέχει αρκετά απο το "αμφίβολης προέλευσης-αμφίβολης ποιότητας"...
-
ναι απ οτι ξερω ειναι δυο και εχει και maurice lacroix αν θυμαμαι καλα .και ειναι κοσμηματοπολεια και τα δυο μαγαζια .
-
ναι απ οτι ξερω ειναι δυο και εχει και maurice lacroix αν θυμαμαι καλα .και ειναι κοσμηματοπολεια και τα δυο μαγαζια .
νομίζω πως στο κατάστημα της Τσιμισκή είναι πρόσφατη η ύπαρξή τους,...ή θυμάμαι λάθος ?
-
η τοποθετηση μου οσον αφορα το αμφιβολου προελευσηs εγκειται στο γεγονοs οτι τελικα δεν πηρα καμμια απαντηση απο τη <μαμα> εταιρια.με παρεπεμψαν στον ελληνα αντιπροσωπο.επισηs εμαθα δυστυχωs κατοπιν εορτηs οτι το ρολοι εδω και καποια χρονια δεν κατασκευαζεται στην ελβετια.οσον αφορα το αμφιβολου ποιοτηταs δυστυχωs το διαπιστωσα οχι μονο απο τον εαυτο μου αλλα και απο αλλουs που εκαναν την ιδια επιλογη.και συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση
-
Εγώ θεωρώ πως και λόγω της 1 βδομάδας που το έχεις ενδέχεται και να σου το αλλάξουν το ρολόι....
Διαφορετικά επισκευή και αν σε ταλαιπωρήσουν πολύ ρίξε και τις λύσεις των εξώδικων στο παιχνίδι....
-
η τοποθετηση μου οσον αφορα το αμφιβολου προελευσηs εγκειται στο γεγονοs οτι τελικα δεν πηρα καμμια απαντηση απο τη <μαμα> εταιρια.με παρεπεμψαν στον ελληνα αντιπροσωπο.επισηs εμαθα δυστυχωs κατοπιν εορτηs οτι το ρολοι εδω και καποια χρονια δεν κατασκευαζεται στην ελβετια.οσον αφορα το αμφιβολου ποιοτηταs δυστυχωs το διαπιστωσα οχι μονο απο τον εαυτο μου αλλα και απο αλλουs που εκαναν την ιδια επιλογη.και συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση
δεν ειχα ποτε ρολοι L.E οποτε δεν εχω ακριβη γνωμη αλλα επειδη ετυχε να εχω αλλο ρολοι απο τον συγκεκριμενο αντιπροσωπο και η αντιμετωπιση ηταν αθλια και λιγα λεω πιστευω οτι το συγκεκριμενο δεν θα το αγοραζα λογω after sale service και μονο για την ωρα .
-
Άρα, μήπως είναι περισσότερο θέμα καταστήματος και λιγότερο θέμα εταιρείας ?
-
Άρα, μήπως είναι περισσότερο θέμα καταστήματος και λιγότερο θέμα εταιρείας ?
δεν παιζει ρολο το καταστημα ,ειναι καθαρα θεμα αντιπροσωπου
-
Εγώ θεωρώ πως και λόγω της 1 βδομάδας που το έχεις ενδέχεται και να σου το αλλάξουν το ρολόι....
Διαφορετικά επισκευή και αν σε ταλαιπωρήσουν πολύ ρίξε και τις λύσεις των εξώδικων στο παιχνίδι....
αν ο συγκεκριμενος αλλαξει φορεμενο ρολοι εστω και μιας βδομαδας θα κερασω 1 μπουκαλακι κρασι στην επομενη συναντηση λευτερης......
-
δεν παιζει ρολο το καταστημα ,ειναι καθαρα θεμα αντιπροσωπου
η ερώτησή μου πήγαινε στη απάντηση του ANTONIS 81, ...αλλά τσιγκουνεύτηκα την παράθεση :D
-
τι να το κανειs το power reserve αν δε δουλευει το ρολοι ......
To ανέφερα ως complication που ανεβάζει την τιμή του ρολογιού. Τώρα για το ότι δεν δουλεύει το ρολόι, αυτό δεν είναι προνόμιο της συγκεκριμένης εταιρείας. Θα μπορούσε να συμβεί και σε Longines και σε Omega και σε Breitling και παντού. Ο ίδιος έχω βιώσει παρόμοιο πρόβλημα σε Οmega Broad Arrow, στο οποίο μετά από παρέμβαση του καταστήματος αγοράς, έγινε αντικατάσταση με καινούργιο.
-
Kι όμως το κατάστημα αγοράς μπορεί να παίξει ρόλο ;)
-
συμφωνω με το φιλο λευτερη.ειναι καθαρα θεμα αντιπροσωπου.οσο και να θελει να σε εξυπηρετησει το καταστημα ειναι θεμα του κατασκευαστη αν θα αλλαξει ενα ελλατωματικο προιον.μια σοβαρη εταιρια αλλαζει κατευθειαν το προιον καθωs δε θελει να ρισκαρει το ονομα τηs.γιαυτο φοβαμαι οτι θα αντιμετωπισει προβλημα ο φιλοs με τη συγκεκριμενη εταιρια.μακαρι να κανω λαθοs
-
To ανέφερα ως complication που ανεβάζει την τιμή του ρολογιού. Τώρα για το ότι δεν δουλεύει το ρολόι, αυτό δεν είναι προνόμιο της συγκεκριμένης εταιρείας. Θα μπορούσε να συμβεί και σε Longines και σε Omega και σε Breitling και παντού. Ο ίδιος έχω βιώσει παρόμοιο πρόβλημα σε Οmega Broad Arrow, στο οποίο μετά από παρέμβαση του καταστήματος αγοράς, έγινε αντικατάσταση με καινούργιο.
ολα αυτα που γραφεις ειναι swatch group εκτος απο το breitling γι αυτο εγινε παρεμβαση απο το καταστημα στην συγκεκριμενη εταιρια ο αντιπροσωπος δεν το συζηταει καθολου,σιγουρα θα πει οτι εχει χτυπησει καπου το ρολοι.
-
Λευτέρη πίστεψέ με πως το ότι ήταν Swatch Group ήταν αρνητικότατο. Δες το ανάλογο topic στο φόρουμ για το σέρβις τους. Άλλωστε η αντιπροσωπεία ήθελε να το κρατήσει για επισκευή που μάλιστα θα διαρκούσε πάνω από 1 μηνα, μπορεί και δύο ή και τρείς, αφού θα έπρεπε να πάει Ελβετία. Το ρολόι ήταν 20 ημερών. Η παρέμβαση του καταστήματος ήταν καθοριστική. Μιλάμε βέβαια για κατάστημα με μεγάλο τζίρο, που σαφώς παίζει ρόλο.
Αν πουν στον φίλο ότι χτύπησε το ρολόι, θα πρέπει να υπάρχει κάποιο σημάδι, αλλιώς πως θα το δικαιολογήσουν? Βέβαια αν πέσεις σε αναξιοπρεπείς εμπόρους, όλα μπορεί να τα ακούσεις. Η εμπειρία σου πάντως από το σέρβις τους δεν είναι καλός οιωνός για τον φίλο...
-
Λευτέρη πίστεψέ με πως το ότι ήταν Swatch Group ήταν αρνητικότατο. Δες το ανάλογο topic στο φόρουμ για το σέρβις τους. Άλλωστε η αντιπροσωπεία ήθελε να το κρατήσει για επισκευή που μάλιστα θα διαρκούσε πάνω από 1 μηνα, μπορεί και δύο ή και τρείς, αφού θα έπρεπε να πάει Ελβετία. Το ρολόι ήταν 20 ημερών. Η παρέμβαση του καταστήματος ήταν καθοριστική. Μιλάμε βέβαια για κατάστημα με μεγάλο τζίρο, που σαφώς παίζει ρόλο.
Αν πουν στον φίλο ότι χτύπησε το ρολόι, θα πρέπει να υπάρχει κάποιο σημάδι, αλλιώς πως θα το δικαιολογήσουν? Βέβαια αν πέσεις σε αναξιοπρεπείς εμπόρους, όλα μπορεί να τα ακούσεις. Η εμπειρία σου πάντως από το σέρβις τους δεν είναι καλός οιωνός για τον φίλο...
οτι ρολοι παει σε αντιπροσωπεια θελει τουλαχιστων 1 μηνα γιατι δεν εχουν μονο το δικο μας πανε απο ολη την ελλαδα το οτι το συζητησε το καταστημα ειναι πολυ καλο γιατι δειχνει οτι η εταιρια σεβεται τον εμπορο δεν το κανουν ολοι πιστεψε και το ξερω πολυ καλα .το ρολοι σπανια αλλαζετε και ας ειναι 2 ημερων γι αυτο και εχει την εγγυηση του .σημαδια γινονται σε ολα τα ρολογια και ας το φορεσαμε πολυ λιγο .εγω εστειλα το tag heuer slr στην εταιρια και εκανε 3 μηνες επειδη ηταν limited edition και δεν το ανοιγαν εδω δεν εφταιγε ομως ουτε το καταστημα ουτε ο αντιπροσωπος . :D
-
Kι όμως το κατάστημα αγοράς μπορεί να παίξει ρόλο ;)
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Γιάννη.Το κατάστημα παίζει ρόλο και μάλιστα πολύ σημαντικό.Έχω προσωπική εμπειρία απο ένα Tissot που είχα πάρει το οποίο τις πρώτες μέρες παρουσίασε ένα προβληματάκι.Μόλις το πήγα στο κατάστημα δεν τέθηκε καν ζήτημα αντικατάστασης ή μη.Εννοείτε ότι μου το αντικατέστησε και μάλιστα με δική του πρωτοβουλία.
"Ξέρεις τί τζίρο κάνω κάθε χρόνο στην Tissot;Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει αν μου κάνουν τσαλιμάκια".Έτσι μου είπε.
Ανεξάρτητα όμως απο το μαγαζί και το τζίρο που κάνει ο κάθε έμπορος,είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα για να μη στο αλλάξει.Δεν πλήρωσες για να πάρεις επισκευασμένο ρολόϊ.
Άλλωστε η τακτική της αντικατάστασης,μέσα στην πρώτη εβδομάδα,ακολουθείτε στα περισσότερα προϊόντα,όπως π.χ. στα κινητά.Έχουν εγγύηση αλλά αν σου παρουσιάσουν πρόβλημα τις πρώτες 7 ημέρες γίνεται άμεση αντικατάσταση.
Τώρα δεν ξέρω τί άλλο να σου πω.Άν έχεις πέσει σε τόσο κακό επαγγελματία,κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός.
-
Σύμφωνα με το νόμο ευθύνη έχει τόσο ο παραγωγός όσο και ο πωλητής.
Κάλλιστα μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση και από τον πωλητή, παραπέμπω στο σχετικό θέμα:
http://www.mywatch.gr/index.php/topic,12462.0.html (http://www.mywatch.gr/index.php/topic,12462.0.html)
Τα δικαιώματα όμως έχουν διαβάθμιση και πρώτα συνήθως ζητείται η δωρεάν επισκευή. Σε περίπτωση που αυτή δεν είναι εφικτή τότε απαιτείς, δε ζητείς, αντικατάσταση από το κατάστημα.
-
αν ο συγκεκριμενος αλλαξει φορεμενο ρολοι εστω και μιας βδομαδας θα κερασω 1 μπουκαλακι κρασι στην επομενη συναντηση λευτερης......
Και όμως αυτό λέει ο νόμος..
Μέχρι και αντικαταστάσεις αυτοκινήτων έχουν γίνει, γιατί όχι ρολογιών;