Αποστολέας Θέμα: Online αγορά;  (Αναγνώστηκε 750364 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fovos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 5549
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2060 στις: Απρίλιος 12, 2019, 06:25:20 πμ »
WTF  ???

https://www.ebay.com/itm/orologio-audemars-piguet/372645512205?hash=item56c367440d:g:XLUAAOSwe0Zcpnb2


χασκει λιγο δεξια το AP ? η ειναι η ιδεα μου?
Σε ρολόι των 200 € μαιμουδέξ ΑΡ τι περίμενες;

Το καλύτερο ρολόι στον κόσμο;
Αυτό που έχεις τώρα στον καρπό σου.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2061 στις: Απρίλιος 12, 2019, 09:18:37 πμ »
APo ekei pan’ kai oi alloi.

Τώρα σοβαρά, που έγκειται η απορία ακριβώς ???


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος fovos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 5549
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2062 στις: Απρίλιος 12, 2019, 09:23:03 πμ »
Το ότι είναι λίγο όρτσα το dial

Το καλύτερο ρολόι στον κόσμο;
Αυτό που έχεις τώρα στον καρπό σου.

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2063 στις: Απρίλιος 12, 2019, 09:24:35 πμ »
WTF  ???

https://www.ebay.com/itm/orologio-audemars-piguet/372645512205?hash=item56c367440d:g:XLUAAOSwe0Zcpnb2


χασκει λιγο δεξια το AP ? η ειναι η ιδεα μου?
Αστερη αν το παρεις μακρια απο μαναβικα ;D

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2064 στις: Απρίλιος 12, 2019, 09:25:35 πμ »

Αποσυνδεδεμένος asteris78

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2083
  • P L A N E T O C E A N
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2065 στις: Απρίλιος 12, 2019, 10:07:24 πμ »
Αστερη αν το παρεις μακρια απο μαναβικα ;D
θα το παρω και θα στο φερω να το φροντισεις , ταισμα κτηνιατρο κουρεμα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος GREDA

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1805
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2066 στις: Απρίλιος 12, 2019, 10:21:20 πμ »
Καλημερα σε όλους.Μολις πριν από λίγο με ενημέρωσε το Chrono24 ότι ο πωλητής παρέλαβε το ρολοι και θα επιστρέψει τα χρήματα την επόμενη εβδομάδα.

Αποσυνδεδεμένος fovos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 5549
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2067 στις: Απρίλιος 12, 2019, 10:25:04 πμ »
Καλημερα σε όλους.Μολις πριν από λίγο με ενημέρωσε το Chrono24 ότι ο πωλητής παρέλαβε το ρολοι και θα επιστρέψει τα χρήματα την επόμενη εβδομάδα.
Mπράβο Γρηγόρη  :up:
Καλή (αναμενόμενη) εξέλιξη
Να υποθέσω ότι θα το αγοράσεις από άλλον;

Το καλύτερο ρολόι στον κόσμο;
Αυτό που έχεις τώρα στον καρπό σου.

Αποσυνδεδεμένος GREDA

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1805
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2068 στις: Απρίλιος 12, 2019, 10:27:47 πμ »
Δύσκολα Δημήτρη,γιατί πάλι σε Ιταλό θα πρέπει να πέσω!!!

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4477
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2069 στις: Νοέμβριος 19, 2019, 09:07:00 πμ »
Να ρωτήσω κάτι γιατί απέχω αρκετό καιρό κι ενδεχομένως να έχω χάσει κάτι;
Creation εμπιστευόμαστε; Βλέπω ότι έχει μπει στο παιχνίδι των refurbished και δε μου πολυαρεσει αυτό.



Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4477
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2070 στις: Φεβρουάριος 24, 2020, 10:58:53 πμ »
Έχει αγοράσει κανείς προσφάτως από watchgecko;
Βλέπω ότι αναφέρει δωρεάν μεταφορικά από £25 και πάνω, αλλά σε μια παραγγελία γύρω στα €100 που προσπαθώ να βάλω, εξακολουθεί να μου ζητάει μεταφορικά.

Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Αποσυνδεδεμένος Deaf

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2071 στις: Φεβρουάριος 27, 2020, 08:15:58 πμ »
Καλημέρα ,

Από chrono24 παρηγγειλα το speedy πριν από 5 ημερες. Μετά από 3 ημέρες ο Πωλητης μου ανέφερε πως δυστυχώς δεν το έχει πλέον και έτσι δεν μπορεί να το στείλει ( ενώ έγραφε πως ήταν άμεσα διαθέσιμο ) ενώ θα προσπαθήσει να το ξανά προμηθευτεί αλλά μάταια

Η τιμή ήταν πολύ καλη 3500€ για καινούριο από Αγγλία αλλά όπως φαίνεται δεν ίσχυε :)
Ο Πωλητης είχε 800 reviews ... όποτε απορώ τι ακριβώς γίνεται στο site




Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4477
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2072 στις: Φεβρουάριος 27, 2020, 08:33:27 πμ »
Όταν έκανες την κράτηση, είχε πράσινη ένδειξη το ρολόι που να μαρτυράει ότι είναι άμεσα διαθέσιμο;
Αν ναι, τότε είναι φάουλ του πωλητή.
Σε κάθε περίπτωση όμως, καλό είναι να επικοινωνείς πρώτα μαζί τους.
Έχω κάνει τρεις αγορές πάντως μέσω του chrono και θεωρώ ότι έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε σχέση με το παρελθόν.
Έχει πολλούς πιστοποιημένους εμπόρους, πολύ ανταγωνιστικές τιμές και αρκετές φορές συμφέρει να αγοράσεις από εκεί.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Αποσυνδεδεμένος Deaf

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2073 στις: Φεβρουάριος 27, 2020, 08:51:37 πμ »
Φυσικά είχε πράσινο , ήταν πιστοποιημένος κι είχα επικοινωνήσει από πριν




Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4477
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2074 στις: Φεβρουάριος 27, 2020, 08:56:10 πμ »
Κατάλαβα......τι να πω;
Μήπως κατάλαβε ότι η τιμή που το δίνει είναι όντως πολύ καλή και το μετάνιωσε;
Στο site του μπήκες; Οι περισσότεροι εξ αυτών έχουν και ιστοσελίδα. Για δες εκεί αν το εμφανίζει διαθέσιμο.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, καλό θα ήταν να γνωστοποιήσεις και στην chono το τι ακριβώς συνέβη.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Αποσυνδεδεμένος patsouris

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1952
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2075 στις: Φεβρουάριος 27, 2020, 08:58:05 πμ »
Καλημέρα,
έκανες προσπάθεια να το βρεις στην Αθήνα? Δεν ξέρω που μένεις κι όλας, αλλά πριν 1,5 μήνα που το έψαχνα υπήρχε stock.
Απόστολος

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4477
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2076 στις: Απρίλιος 04, 2020, 10:47:32 πμ »
Καλημέρα και από εδώ....
Επειδή κάπως πρέπει να γεμίσω κι εγω τις ώρες μου, είπα να καταθέσω την εμπειρία μου από τον solojapan και τη μεταξύ μας συναλλαγή.
Σκοπός μου δεν είναι να τον διαβαλλω, αλλά να τονίσω πόσο απαραίτητο είναι τελικά το pp, ακόμα κι όταν έχεις να κάνεις με έναν τόσο αξιόπιστο πωλητή.
Άλλωστε έχω αγοράσει ξανά στο παρελθόν από τον συγκεκριμένο, όπως και πολλά άλλα μέλη του φόρουμ, χωρίς να ακουστεί ποτέ το παραμικρό.

Όπως θα γνωρίζετε οι περισσότεροι, την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα ένα πανέμορφο SARX033.
Αυτό το πανέμορφο ρολόι λοιπόν, την τρίτη μέρα σταμάτησε να λειτουργεί. Έτσι απλά.
Κουνώντας λίγο το χέρι μου έδειξε ότι πήρε τα πάνω του, αλλά μετά από 12 ώρες ξανασταματησε στιγμιαία. Γενικά δείχνει να δουλεύει, αλλά δεν είναι να του έχεις κι εμπιστοσύνη. Δοκιμάζοντας να το κουρδισω μια δυο φορές, κατάλαβα ότι το κούρδισμα δεν ήταν πια τόσο απαλό. Δείχνει να μαγκωνει κάπως η κορώνα και να κάνει το κούρδισμα λίγο τραχύ. Έτσι λοιπόν το άφησα στην ησυχία του και όταν με το καλό βγούμε γεροί και δυνατοί απ' όλο αυτό, θα το φτιάξω. Δε χάλασε κι ο κόσμος.

Πρώτη φορά μου τυχαίνει πάντως σε Seiko και δη με την 6r15 κάτι τέτοιο. Όχι πως είναι κάτι σημαντικό. Από τη μικρή εμπειρία που έχω, κανα ελατήριο εικάζω ότι θα είναι.

Εκείνο πάντως που μου έκανε περισσότερο εντύπωση, ακόμα και από τη δυσλειτουργία του Seiko, είναι η αντιμετώπιση της οποίας έτυχα από τον solojapan.
Θεώρησα αυτονόητο ότι θα μου το αντικαθιστούσε, όχι μόνο γιατί είμαι παλιός πελάτης, όχι μόνο γιατί το ρολόι ήταν εξαρχής ελαττωματικό, όχι μόνο γιατί γνωρίζω ότι έχει ακόμα ένα σε stock, αλλά και γιατί του έχω ήδη παραγγείλει ακόμα ένα. Συγκεκριμένα το SBDC053.
Η απάντηση σου ήταν λιτή και ξεκάθαρη, χωρίς να αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για το ποια είναι η πρόθεσή του. "That's why the warranty card is for", μου είπε και κάπου εκεί τελείωσαν όλα.
Ούτε καν να μου προτείνει "στείλτο μου στην Ισπανία και θα αναλάβω εγώ να το πάω στο επίσημο service" ή κάτι εν πάση περιπτώσει που να φανερώνει ευσυνειδησία και καλό after sales support. Το μόνο που έκανε ήταν να μου στείλει το link από το vrisko.gr για να μου υποδείξει που βρίσκεται η επίσημη αντιπροσωπεία της Seiko στη χώρα μου. Που; Στη χώρα μου!!!
Εγώ απλά αρκεστηκα στο να του στείλω ένα e-mail, κόσμιο μεν αλλά με νόημα δε, περί σωστής συμπεριφοράς, ευγένειας και εν γένει επαγγελματικής αντιμετώπισης.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 04, 2020, 11:06:05 πμ από episkeptis »

Αποσυνδεδεμένος Triainoforos

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2077 στις: Απρίλιος 04, 2020, 12:36:46 μμ »
Καλημέρα και από εδώ....
Επειδή κάπως πρέπει να γεμίσω κι εγω τις ώρες μου, είπα να καταθέσω την εμπειρία μου από τον solojapan και τη μεταξύ μας συναλλαγή.
Σκοπός μου δεν είναι να τον διαβαλλω, αλλά να τονίσω πόσο απαραίτητο είναι τελικά το pp, ακόμα κι όταν έχεις να κάνεις με έναν τόσο αξιόπιστο πωλητή.
Άλλωστε έχω αγοράσει ξανά στο παρελθόν από τον συγκεκριμένο, όπως και πολλά άλλα μέλη του φόρουμ, χωρίς να ακουστεί ποτέ το παραμικρό.

Όπως θα γνωρίζετε οι περισσότεροι, την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα ένα πανέμορφο SARX033.
Αυτό το πανέμορφο ρολόι λοιπόν, την τρίτη μέρα σταμάτησε να λειτουργεί. Έτσι απλά.
Κουνώντας λίγο το χέρι μου έδειξε ότι πήρε τα πάνω του, αλλά μετά από 12 ώρες ξανασταματησε στιγμιαία. Γενικά δείχνει να δουλεύει, αλλά δεν είναι να του έχεις κι εμπιστοσύνη. Δοκιμάζοντας να το κουρδισω μια δυο φορές, κατάλαβα ότι το κούρδισμα δεν ήταν πια τόσο απαλό. Δείχνει να μαγκωνει κάπως η κορώνα και να κάνει το κούρδισμα λίγο τραχύ. Έτσι λοιπόν το άφησα στην ησυχία του και όταν με το καλό βγούμε γεροί και δυνατοί απ' όλο αυτό, θα το φτιάξω. Δε χάλασε κι ο κόσμος.

Πρώτη φορά μου τυχαίνει πάντως σε Seiko και δη με την 6r15 κάτι τέτοιο. Όχι πως είναι κάτι σημαντικό. Από τη μικρή εμπειρία που έχω, κανα ελατήριο εικάζω ότι θα είναι.

Εκείνο πάντως που μου έκανε περισσότερο εντύπωση, ακόμα και από τη δυσλειτουργία του Seiko, είναι η αντιμετώπιση της οποίας έτυχα από τον solojapan.
Θεώρησα αυτονόητο ότι θα μου το αντικαθιστούσε, όχι μόνο γιατί είμαι παλιός πελάτης, όχι μόνο γιατί το ρολόι ήταν εξαρχής ελαττωματικό, όχι μόνο γιατί γνωρίζω ότι έχει ακόμα ένα σε stock, αλλά και γιατί του έχω ήδη παραγγείλει ακόμα ένα. Συγκεκριμένα το SBDC053.
Η απάντηση σου ήταν λιτή και ξεκάθαρη, χωρίς να αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για το ποια είναι η πρόθεσή του. "That's why the warranty card is for", μου είπε και κάπου εκεί τελείωσαν όλα.
Ούτε καν να μου προτείνει "στείλτο μου στην Ισπανία και θα αναλάβω εγώ να το πάω στο επίσημο service" ή κάτι εν πάση περιπτώσει που να φανερώνει ευσυνειδησία και καλό after sales support. Το μόνο που έκανε ήταν να μου στείλει το link από το vrisko.gr για να μου υποδείξει που βρίσκεται η επίσημη αντιπροσωπεία της Seiko στη χώρα μου. Που; Στη χώρα μου!!!
Εγώ απλά αρκεστηκα στο να του στείλω ένα e-mail, κόσμιο μεν αλλά με νόημα δε, περί σωστής συμπεριφοράς, ευγένειας και εν γένει επαγγελματικής αντιμετώπισης.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7
Μπράβο που το μοιράζεσαι μαζί μας και εύχομαι καλή υπομονή. Εννοείται απαράδεκτος αυτός. Το ρολόι ήταν από Ιαπωνία? Θέλω να πω πέρασε και τελωνείο?
Γιατί και πίσω να το έστελνες πάλι προβλήματα θα είχες...

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4477
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2078 στις: Απρίλιος 04, 2020, 12:45:38 μμ »
Ευχαριστώ.
Από Ιαπωνία το ρολόι αλλά στο στέλνει μέσω Ισπανίας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Αποσυνδεδεμένος Triainoforos

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Απ: Online αγορά;
« Απάντηση #2079 στις: Απρίλιος 04, 2020, 12:50:42 μμ »
Ευχαριστώ.
Από Ιαπωνία το ρολόι αλλά στο στέλνει μέσω Ισπανίας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7
Έχει φυσικό κατάστημα? Πως λειτουργεί? Πίεσε τον κι άλλο