Αποστολέας Θέμα: Το σύνδρομο Panerai  (Αναγνώστηκε 55178 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eisenberg

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2842
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #80 στις: Μάρτιος 26, 2007, 08:13:30 μμ »
ferengi :god:

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #81 στις: Μάρτιος 26, 2007, 09:03:21 μμ »
απο τη στιγμη που η εταιρεια ανημει στο ιδιο γκρουπ με την JLC ειναι το πιο πιθανο ,δε εχω ψαξει σχετικα,οπως ακουγεται η με μεγαλη παραδοση JLC να ανεπτυξε, οπως πολλες αλλες φορες εχει κανει ,την μηχανη για τα πανεραι.

Αποσυνδεδεμένος gson

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 212
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #82 στις: Μάρτιος 26, 2007, 09:39:07 μμ »
ferengi το βιντεακι πολυ διαφωτιστικο.

Αποσυνδεδεμένος Megalos

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2381
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #83 στις: Μάρτιος 26, 2007, 10:59:17 μμ »
ferengi το βιντεο πολυ κατατοποστικο-μπραβο-  αλλα και το ιταλικο τραγουδακι εξ ισου  :supz:

Αποσυνδεδεμένος gson

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 212
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #84 στις: Μάρτιος 27, 2007, 12:17:19 μμ »
Ρε παιδια μου φαινεται λιγο περιεργο που και στους  4 in-house μηχανισμους τους υπηρχαν απο πανω βιδωμενες μεταλικες επιφανειες.Σαν καμουφλαζ,σαν να μην ηθελαν να φαινεται με ποιον μηχανισμο μοιαζει ο δικος τους.Γιατι μην μου πειτε οτι το κανανε για ομορφια!!!!!!!
Γιατι να κρυψουν τα πιο ομορφα μερη του μηχανισμου?
 

Αποσυνδεδεμένος ferengi

  • 42mm case
  • 42mm case
  • Μηνύματα: 520
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #85 στις: Μάρτιος 27, 2007, 12:59:42 μμ »
Και μένα με προβλημάτισε αυτό. Εικάζω ότι μπορεί να το έκαναν σε μια προσπάθεια να αποφύγουν τις αντιγραφές, ειδικά σε μια περίοδο που λόγω ΕΤΑ πολλές εταιρείες είναι σε φάση σχεδίασης in-house μηχανισμών. Αν πάντως έχουν όντως αντιγράψει κάποιον, αυτό δεν θα αργήσει να γίνει εμφανές μόλις φτάσουν τα πρώτα κομμάτια στην αγορά, οπότε θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι αυτός ο λόγος. Εξάλλου από τις φωτό της παρουσίασης είναι εμφανές ότι στους δημοσιογράφους έδειξαν αναλυτικά διάγραμματα του μηχανισμού. Αυτό επίσης που δηλώνουν ανοιχτά είναι ότι το βασικό ελατήριο προέρχεται από την JLC ενώ το ελατήριο του μπαλανσιέ από την A. Lange and Sohne.

Αποσυνδεδεμένος trelovet

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1209
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #86 στις: Μάρτιος 27, 2007, 01:58:56 μμ »
Μα είναι δυνατό μια εταιρεία να προσπαθήσει να αντιγράψει από φωτογραφίες ? Θ' αγοράσει ένα ρολόι, 2, 3 όσα χρειαστεί και θα τα κάνει φύλλο και φτερό !!  Εμένα μου φαίνεται πιο πιθανό να αποτελεί το καπάκι δομικό μέρος του μηχανισμού για την στήριξη γραναζιών ή κάτι τέτοιο. !!
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΦΛΩΡΙΝΑ
Αν η δουλειά ήταν καλή δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε !!!

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #87 στις: Μάρτιος 27, 2007, 02:31:27 μμ »
η παραδοση και η εξειδικευση της jlc στις μηχανες δε μπορει να κρυφτει,in house με την ευρεια εννοια !στο σπιτι του γκρουπ που ανηκει ,διοτι οπως ειπαν καποιοι μα καλα τοσα χρονια πως δε εκανε τετοια εξελιξη δικη της μηχανης?θεμα τεχνογνωσιας και κοστους .

Αποσυνδεδεμένος stardrive

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1632
  • The clock is ticking!!!
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #88 στις: Μάρτιος 27, 2007, 02:33:25 μμ »
+1
Πότε ή Ποτέ

Λιγότερες λέξεις οδηγούν σε λιγότερες σκέψεις  «Δος μοι πα στώ και ταν γαν κινήσω»

Αποσυνδεδεμένος eisenberg

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2842
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #89 στις: Μάρτιος 27, 2007, 02:44:37 μμ »
Δηλαδη,για να καταλαβω,η ιδια η μεγαλη JLC,πηρε δικες της μηχανες,τις εξελιξε κι ενα βημα πιο περα,και μετα τις εδωσε στην Panerai;Περιεργο μου κανει.

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #90 στις: Μάρτιος 27, 2007, 02:50:55 μμ »
οχι ακριβως,η JLC εχει μια μεγαλη παραδοση στην κατασκευη μηχανων και παροχη και σε τριτους ,ισως ο βασικος λογος που αγοραστηκε και ενσωματοθηκε στο γκρουπ.

Αποσυνδεδεμένος gson

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 212
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #91 στις: Μάρτιος 27, 2007, 02:56:47 μμ »
ferengi αποκλειετε να ειναι ενα μετρο για την αποφυγη αντιγραφης.
Παντως ειναι εντελως αντιαισθητικο και δεν μπορω να καταλαβω τον σκοπο αυτου του πραγματος.Εδω εταιριακλες και εχουν ακαλυπτους τους μηχανισμους τους,και βγαζουν και σκελετον μοντελα.
Αυτος που περιφανευεται για τον μηχανισμο του θελει να φαινεται η περιτεχνη δουλεια που εχει κανει.Ειναι αυτονοητο μην τρελαθουμε κιολας.

Αποσυνδεδεμένος eisenberg

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2842
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #92 στις: Μάρτιος 27, 2007, 03:12:55 μμ »
Παράθεση από: "george_"
οχι ακριβως,η JLC εχει μια μεγαλη παραδοση στην κατασκευη μηχανων και παροχη και σε τριτους ,ισως ο βασικος λογος που αγοραστηκε και ενσωματοθηκε στο γκρουπ.
Αυτο πιθανοτατα θα σημαινει και αναλογη αυξηση τιμης,γιατι αλλο movt ETA κι αλλο movt JLC.Οποτε οσοι πιστοι προλαβετε να ψωνισετε!!! :)

Αποσυνδεδεμένος gson

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 212
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #93 στις: Μάρτιος 27, 2007, 03:31:33 μμ »
Ισα ισα που αυτο μπορει να σημαινει απαξιωση των ρολογιων με μηχανισμους πριν IN-house εποχης.Αρα περιμενετε!

Αποσυνδεδεμένος eisenberg

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2842
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #94 στις: Μάρτιος 27, 2007, 03:39:35 μμ »
Αυτο εννοω gson.Μαλλον δε το εξεφρασα καλα :^^:

Αποσυνδεδεμένος trelovet

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1209
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #95 στις: Μάρτιος 27, 2007, 07:48:54 μμ »
Γιατί αποκλείετε να έφτιαξε πράγματι δικό της μηχανισμό η Panerai ? Τόσο απίθανο είναι,που θα πρέπει η τεχνολογία να είναι αποκλειστικά δανεική ? Μπορεί μετά από την πράγματι μεγάλη επιτυχία της στην αγορά , να βρήκε τα κεφάλαια και τους τεχνίτες για να εξελίξει τον δικό της In house ,χωρίς JLC κλπ.
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΦΛΩΡΙΝΑ
Αν η δουλειά ήταν καλή δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε !!!

Αποσυνδεδεμένος ferengi

  • 42mm case
  • 42mm case
  • Μηνύματα: 520
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #96 στις: Μάρτιος 27, 2007, 07:52:27 μμ »
Παράθεση από: "trelovet"
Μα είναι δυνατό μια εταιρεία να προσπαθήσει να αντιγράψει από φωτογραφίες ? Θ' αγοράσει ένα ρολόι, 2, 3 όσα χρειαστεί και θα τα κάνει φύλλο και φτερό !!  Εμένα μου φαίνεται πιο πιθανό να αποτελεί το καπάκι δομικό μέρος του μηχανισμού για την στήριξη γραναζιών ή κάτι τέτοιο. !!


Δεν αντιλέγω, στο κάτω κάτω μια εικασία έκανα απλώς, από την άλλη όμως τα μοντέλα θα αρχίσουν να διατίθενται από το Σεπτέμβριο και μετά, οπότε οι όποιοι αντιγραφείς μόνο από φωτό μπορούν να δουλέψουν μέχρι τότε. Πάντως έριξα μια ματιά και στον in-house μηχανισμό της Omega που παρουσιάστηκε πρόσφατα και είναι και αυτός καλυμμένος σε μεγάλο βαθμό, οπότε το πιθανότερο είναι ότι γίνεται για κατασκευαστικούς λόγους. Ίσως οφείλεται στα διπλά και τριπλά βαρελάκια αποθήκευσης ισχύος που έχουν Omega και Panerai αντίστοιχα;

Αποσυνδεδεμένος trelovet

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1209
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #97 στις: Μάρτιος 27, 2007, 07:55:15 μμ »
Ισως να έχουν κι αυτό το ρόλο !!
ΓΙΩΡΓΟΣ-ΦΛΩΡΙΝΑ
Αν η δουλειά ήταν καλή δεν θα μας πλήρωναν για να την κάνουμε !!!

Αποσυνδεδεμένος ferengi

  • 42mm case
  • 42mm case
  • Μηνύματα: 520
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #98 στις: Μάρτιος 27, 2007, 07:57:20 μμ »
Στην παρουσίαση του Horomundi τα πράγματα είναι ξεκάθαρα: την σχεδίαση των νέων μηχανισμών έκανε ή τέλος πάντων επέβλεψε ο Erik Klein, ο οποίος είναι ο τεχνικός διευθυντής του Richemont group. Παραθέτω το σχετικό απόσπασμα:

Eric Klein who collaborated with Panerai CEO Angelo Bonati on this movement [εννοεί τον Ρ.2002] as well as the new movements (Klein is the head of Richemont movements overseeing the vast in-house facility located at Val Fleurier) explains, “In creating the in-house movements for Panerai we wanted to make sure we respected the military history of the brand and as such we created only functional innovation.” In addition having established the core features of Panerai’s movements it was important that all new movements also had these features.

και λίγο πιο κάτω:
The P 2004 is a vertical clutch activated, column wheel, manual wind chronograph. In this movement Klein has offset the clutch to the side (as you find in Chopard L.U.C’s movement, De Bethune’s in-house chrono and also in the old Lemania 5100)
When asked why he decided to go with an offset vertical clutch he explained, “I have created other calibers using a central vertical clutch but in this case because the movement configurations for the future may have hands that are mounted at different heights the best solution was to have an offset clutch. In the centralized configuration every time you change the height of the chrono hand you have to redesign the clutch. With the offset clutch you don’t have to keep redesigning the clutch.” Reading not too far behind the lines it means that Panerai has even further plans for this chronograph, a split second, a perpetual chronograph? We’ll just have to wait and see!

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Το σύνδρομο Panerai
« Απάντηση #99 στις: Μάρτιος 28, 2007, 01:36:07 πμ »



η ομοιοτητα των δυο ειναι εμφανης μια και μοιραζονται  την ιδια μηχανη στην ουσια,της jlc