Σπυρο δεν αντιλαμβάνομαι τον τροπο αντιμετώπισης για το συγκεκριμενο θεμα.
Το easy change system αν δεν κανω λαθος (μπορει και να κανω) ειναι μια απο τις καινοτομίες της Πανεραι που την καθιέρωσαν στο κυνήγι λουριων και οτι αυτο σημαινει για εναν κάτοχο.
Φανταζομαι οτι ειναι ενα σύστημα που ειναι μερος της κασας οπου και ο χρήστης δεν εχει καμια μα καμια επίδραση πανω του.
Ποιος ο λογος να ζήτησαν αλλαγη ολόκληρης κασας για μια δυσλιτουργια του συστήματος? μου ακουγεται αστείο πραγματικα οσα χρονια και να εχουν περασει.
Να πω τι έχω καταλάβει από την εμπειρία μου με το 305.
Ο μηχανισμός εύκολης αλλαγής λουριών φιλοξενείται στα δύο μπροστινά lugs (αυτά που είναι προς την κορώνα) και είναι τοποθετημένος με τρόπο που δεν μπαινοβγαίνει.
Κατά συνέπεια, όταν για κάποιο λόγο χαλάσει, δεν μπορεί να επισκευασθεί ή να αντικατασταθεί και προφανώς γιαυτό πηγαίνει "πακέτο" στα σκουπίδια ολόκληρη η κάσα.
Σίγουρα τέτοια εξέλιξη δεν είναι κάτι συνηθισμένο.
Οι μηχανισμοί που μπορεί να παρουσιάσουν πρόβλημα είναι οι εξαιρέσεις, σε ένα κατά τα άλλα πρακτικό σύστημα για την αλλαγή λουριών.
Εξυκαπούεται ότι σημασία θα έχει και ο βαθμός καταπόνησης του μηχανισμού, γιατί άλλο είναι ένα ρολόι στο οποίο λουράκι αλλάζεται μία φορά στα δύο χρόνια και άλλο ένα στο οποίο λουράκια αλλάζονται 5 φορές την εβδομάδα..
Υπό αυτες τις συνθήκες αν χαλαςουν οι βολτες στην κάσα γιατι βιδώθηκαν εκτος προδιαγραφων του καταςκευαςτη θα ζητήσουν να αλλαχθει η κάσα. Τελικα εκτος απο το ροποκλειδο για το ποδηλατο πρεπει να παρω και ροποκλειδο για να βιδώνω τις βίδες στα Πανέρια μου.
Αν χαλάσουν οι βόλτες σε μια πανεράι κάσα, τα πράγματα είναι πιο απλά.
Υπάρχει η δυνατότητα στερέωσης της μπαρέτας με κόλλα ή με τεφλόν.
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα χρησιμοποίησης κάποιων εναλλακτικών spring bars για πανεράι και να σωθεί η κατάσταση, αφού δεν θα απαιτείται βίδωμα.
Έχει υποστηριχθεί σε προηγούμενη σχετική συζήτηση ότι στις βιδωτές κάσες δεν χαλάνε οι βόλτες της κάσας αλλά της μπαρέτας, οπότε αρκεί αντικατάσταση της τελευταίας για να λυθεί οποιοδήποτε τυχόν πρόβλημα.
Αυτό σε γενικές γραμμές μπορεί πράγματι να είναι έτσι.
Όμως, διάβασα πρόσφατα για μια αξιοσημείωτη περίπτωση που το ρολόι είχε δεχθεί χτύπημα στο ένα lug (αυτό, με τις βόλτες) και επειδή χάθηκε η ευθυγράμμιση με την αντίστοιχη τρύπα, οι βόλτες σιγά-σιγά φαγώθηκαν στην κάσα.
Ακόμα και σε αυτή την ακραία περίπτωση, μικρό το κακό, γιατί μπορούν να εφαρμοσθούν οι προαναφερόμενες λύσεις.
Μόνο θέμα παραμένει η αξιοπιστία σε βάθος χρόνου του easy change system.