Αποστολέας Θέμα: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ  (Αναγνώστηκε 16720 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jimko7

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 638
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 11:44:27 πμ »


Επί του προκειμένου τώρα...ειδικά σε ό,τι αφορά τα ρολόγια (και μάλιστα τα ακριβά) δείχνει τουλάχιστον επαρχιωτισμό, υπεροψία και ασχετοσύνη να βάζεις (όπως κάνουν πολλοί καταστηματάρχες στην Ελλάδα) κακοπληρωμένους, ανεκπαίδευτους και χωρίς κίνητρα ανθρώπους να τα πουλήσουν..Με τη λογική αυτή έχει δημιουργηθεί μια κάκιστη κατηγορία πωλητών, οι οποίοι αντιμετωπίζουν τον υποψήφιο πελάτη με κόμπλεξ και καχυποψία και ούτε λίγο ούτε πολύ θεωρούν ότι χάνουν το χρόνο τους με το να εξυπηρετήσουν κάποιον που απλά κάνει έρευνα αγοράς! Με άλλα λόγια προσπαθούν να "κόψουν" τον πελάτη (από το ντύσιμο, τη συμπεριφορά κτλ) και προσπαθούν να τον κρατήσουν μόνο αν τους φανεί ματσομένος, "ζεστός" κτλ..όλους τους άλλους τους αντιμετωπίζουν σαν θλιβερά υποκείμενα που τους τρώνε το χρόνο...Δε χρειάζεται βέβαια να επιχειρηματολογήσω για το πόσο κοντόφθαλμη και αντιεπαγγελαμτική είναι η συμεριφορά αυτή, την οποία δυστυχώς συναντάει κανείς σε αρκετά "ακριβά" μαγαζιά στην Ελλάδα αλλά πολύ σπάνια στο εξωτερικό..

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου!!
Και ούτε βέβαια ξεκίνησα το θέμα για να θίξω την κατηγορία των πωλητών που είναι σκληρά εργαζόμενοι και ακούν και ανέχονται πολλά...Εγώ απλά θέλω να επισημάνω την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά των συγκεκριμένων επιχειρήσεων!!
Αν οι υπάλληλοι εκεί δεν κάνουν καλά τη δουλεία τους,είναι υπερόπτες,βαριούνται ή οτιδήποτε άλλο,δε φτάινε αυτοί..αλλά τα αφεντικά τους που ανέχονται τέτοιου είδους συμπεριφορές!!
Και να διευκρινήσω...στο εν λόγω μαγαζί, η κυρία που ήταν αραχτή στην καρέκλα της και ούτε έκανε τον κόπο να σηκωθεί,και μου ζήτησε να επιστρέψω Κομοτηνή για να βρω το REF. ,ήταν το αφεντικό!!Η πωλήτρια με υποδέχτηκε στην πόρτα...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
      

Αποσυνδεδεμένος Panagiotis_1975

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 01:54:14 μμ »
Φίλε Δημήτρη, ο αντιεπαγγελματισμός από τα αφεντικά ξεκινάει...Αλλά φταίνε και οι πελάτες που πάνε και ξαναπάνε σ' αυτούς αντί να τους παρατήσουν σύξυλους...Τι να κάνεις όμως όταν στην έρημη αυτή χώρα οι πελάτες τέτοιων μαγαζιών είναι στην πλειονότητά τους νεόπλουτοι, χωρίς παιδεία και καταναλωτική συνείδηση, οι οποίοι ακόμα μπερδεύουν το γλείψιμο με την καλή συμπεριφορά; Φαύλος κύκλος!

Αποσυνδεδεμένος kostas

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 359
  • Παρανέστι
    • Προφίλ
    • IMAGESHACK
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 19, 2009, 11:01:37 μμ »
Ρε παιδιά τί συζητάμε τώρα;
Πήγε ο άνθρωποσ στο μαγαζί έχοντας κάνει τσξίδι από την επαρχία, και δεν σηκώθηκαν από την καρέκλα τους.
Και του είπαν να τους πάρει και τηλέφωνο...αντί να τσακιστούν να πάρουν αυτοί έναν κατάλογο να τον εξυπηρετήσουν.
Μπράβο φίλε στην αντοχή σου. Στη θέση σου θα έκανα μεγάλο σκηνικό, μπράβο που κράτησες τα νεύρα σου.
Τί να λέμε τώρα...δεν σηκώθηκαν από την καρέκλα...βαρέθηκαν...
Δύσκολο χόμπι τα ρολόγια.....

Αποσυνδεδεμένος pontioz1

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3345
  • Πισγιουνίκ.
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 12:21:34 πμ »
Ο πωλητής είναι πωλητής! Είναι εργαζόμενος! Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να χαμογελάει και να τρέχει να εξυπηρετήσει έναν -πιθανό ή μη- πελάτη!
Δεν με απασχολεί πόσο κουρασμένος είναι, τι προβλήματα μπορεί να έχει σπίτι του, με την γυναίκα του ή με όποιον άλλο!!!
Ο λόγος είναι απλός: ΔΕΝ τον απασχολεί ΚΑΘΟΛΟΥ για τα προβλήματα που μπορεί να έχω εγώ...
Δεν τον γνωρίζω, δε με γνωρίζει!
Ο σκοπός του πωλητη είναι αρχικά ενημερωτικός, να καθιερώσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τις γνώσεις και την συμπεριφορά του (και με το ντύσιμο και με την κινησιολογία του και με την υγιεινή του...) και κατ' επέκτασιν, στο τελικό στάδιο της πώλησης, η επίτευξη του μέγιστου κέρδους για αυτόν ή την επιχείρησή του.

Αυτό δεν επιτυγχάνεται με τη συμπεριφορά  της καρέκλας...
Απλά στρογγυλεύει περισσότερο ο απαυτός τους...

Είναι κανείς από εμάς διατεθειμένος να παραχωρήσει κάποιες χιλιάδες Ευρώ σε άτομα που του συμπεριφέρονται έτσι;
Εάν υπάρχει κάποιος θέλω να τον γνωρίσω, εάν είναι γυναίκα θέλω να την παντρευτώ...

Όλοι μας εργαζόμαστε -ξεπατωνόμαστε- για να μας περισσέψουν αυτά τα λίγα, ή πολλά, χρήματα για να κάνουμε το κέφι μας!
Είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ προσβλητικό να επιδιώκει ο κάθε τυχαίος να ξεφτιλίσει με αυτή την συμπεριφορά τον κόπο μας!

Δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να δικαιολογήσω κάποιον "επαγγελματία" για τυχόν απαράδεκτη συμπεριφορά του!
Απλά θα τον διαγράψω -και πιστέψτε με μου έχει τύχει οικτρή κατάσταση...

Πιστεύετε, τουλάχιστον οι γονείς από εσάς, ότι υπάρχουν δικαιολογίες προς εμένα ως Εκπαιδευτικό για τυχόν απαράδεκτη συμπεριφορά μου απέναντι στα παιδιά;;;
Δεν υπάρχει κορεσμός από κουτές ερωτήσεις -είμαι καθηγητής σε Σχολείο (δημόσιος υπάλληλος ;) ...), τί θα έπρεπε να κάνω τους εκατοντάδες μαθητές που μου κάνουν χιλιάδες ανόητες ερωτήσεις κάθε μέρα;;;
Πρέπει μέσα σε 45 λεπτά να κάνω την πώληση: να καταφέρω 16 τουλάχιστον παιδιά να συγκρατήσουν ένα 20% από αυτά που λέω!
Πόση σημασία έχει για την Εκπαιδευτική, Παιδαγωγική διαδικασία το σε τι κατάσταση και διάθεση είμαι εγώ;

Τελικά όποιο επάγγελμα άπτεται των διαπροσωπικών σχέσεων, το αν θα είναι κάποιος επιτυχημένος είναι ΚΥΡΙΩΣ θέμα χαρακτήρα και εμπειρίας που έρχεται με την τριβή.

Κουρασμένος πωλητής; Του εμπιστεύεστε τα χρήματά σας;
Κουρασμένος καθηγητής; Του εμπιστεύεστε τα παιδιά σας;




Ρε σεις το πρόβλημα είναι καθαρά σεξουαλικό!

Αποσυνδεδεμένος jimko7

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 638
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 12:46:33 πμ »
Έτσι ακριβώς είναι φίλε μου..αλλά όπως είδες και διάβασες δε σκέφτονται όλοι το ίδιο!Είναι βασικά νομίζω και θέμα παιδείας,κατάρτισης και χαρακτήρα!!
Ο τεμπέλης,ο ανειδίκευτεος,ο αντιεπαγγελματίας, θα βρει πολλές δικαιολογίες για τη χαμηλή του απόδοση...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
      

Αποσυνδεδεμένος jimko7

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 638
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 12:49:39 πμ »
Ο πωλητής είναι πωλητής! Είναι εργαζόμενος! Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να χαμογελάει και να τρέχει να εξυπηρετήσει έναν -πιθανό ή μη- πελάτη!
Δεν με απασχολεί πόσο κουρασμένος είναι, τι προβλήματα μπορεί να έχει σπίτι του, με την γυναίκα του ή με όποιον άλλο!!!
Ο λόγος είναι απλός: ΔΕΝ τον απασχολεί ΚΑΘΟΛΟΥ για τα προβλήματα που μπορεί να έχω εγώ...
Δεν τον γνωρίζω, δε με γνωρίζει!
Ο σκοπός του πωλητη είναι αρχικά ενημερωτικός, να καθιερώσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τις γνώσεις και την συμπεριφορά του (και με το ντύσιμο και με την κινησιολογία του και με την υγιεινή του...) και κατ' επέκτασιν, στο τελικό στάδιο της πώλησης, η επίτευξη του μέγιστου κέρδους για αυτόν ή την επιχείρησή του.




ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΩΛΗΤΕΣ!!!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
      

Αποσυνδεδεμένος pontioz1

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3345
  • Πισγιουνίκ.
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 01:15:01 πμ »
Είναι απλό:
οφείλω να σέβομαι τον χρόνο και τον κόπο σου!
εάν δεν το κάνω αυτό, δεν αξίζω την ανταμοιβή σου...

Ρε σεις το πρόβλημα είναι καθαρά σεξουαλικό!

Αποσυνδεδεμένος philosopher

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 370
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 08:42:10 πμ »
Βοηθάει πάντως να το πεις κιόλας μερικές φορές.
Εγώ σε παρόμοιες περιπτώσεις κάνω το εξής αν δω τέτοιου είδους συμπεριφορά, απλά λέω "προφανώς δε σας ενδιαφέρουν τα χρήματα που σκέφτομαι να δώσω οπότε ας μη ταλαιπωρούμαστε και δυο, γειά σας".
Στο 90% έχει πολύ πλάκα να βλέπεις την αντίδρασή τους και την αλλαγή αμέσως του ύφους, γιατί πολύ θεωρούν τους πελάτες τους δεδομένους και χωρίς άποψη. Το υπόλοιπο 10% απλά δε πρόκειται να με ξαναδέι...  ;)

Αποσυνδεδεμένος pontioz1

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3345
  • Πισγιουνίκ.
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #28 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 09:28:33 πμ »
Σωστότατος...

Ρε σεις το πρόβλημα είναι καθαρά σεξουαλικό!

Αποσυνδεδεμένος omegasnik

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3142
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #29 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 09:36:50 πμ »
Καλημέρα σας,

νομίζω ότι πάντα υπάρχουν λάθος άνθρωποι σε λάθος θέσεις! Φίλε Δημήτρη ΜΠΡΑΒΟ που δεν έπεσες στο επίπεδό τους και κράτησες την ψυχραιμία σου! Νομίζω ότι δεν είναι αναγκαίο να χαμηλώνουμε το επίπεδό μας σε κάθε πρόκληση οποιουδήποτε αδιόρθωτου "επαγγελματία". Νομίζω ότι η αυτοκάθαρση λειτουργεί στην ελεύθερη αγορά! Γι' αυτό και πολλοί από μας αν και προτιμούμε το φθηνό-σωστό προϊόν θα δώσουμε κάτι παραπάνω σε κάποιον ΠΩΛΗΤΗ που μας "κέρδισε". Για μένα η λέξη κλειδί είναι ΣΕΒΑΣΜΟΣ και λειτουργεί αμφίδρομα και αυθόρμητα (δηλ. δε μπορεί κάποιος να αναγκάσει κάποιον άλλο να τον σεβαστεί).

Φιλικά
Νίκος

ΥΓ
Δημήτρη θα πιούμε καφέ?
ΑΚΑ justnik
όποιος πρόλαβε ...

Αποσυνδεδεμένος gsb

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1246
  • ..θελω να μαθω!!
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #30 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 07:43:08 μμ »
Βοηθάει πάντως να το πεις κιόλας μερικές φορές.
Εγώ σε παρόμοιες περιπτώσεις κάνω το εξής αν δω τέτοιου είδους συμπεριφορά, απλά λέω "προφανώς δε σας ενδιαφέρουν τα χρήματα που σκέφτομαι να δώσω οπότε ας μη ταλαιπωρούμαστε και δυο, γειά σας".
Στο 90% έχει πολύ πλάκα να βλέπεις την αντίδρασή τους και την αλλαγή αμέσως του ύφους, γιατί πολύ θεωρούν τους πελάτες τους δεδομένους και χωρίς άποψη. Το υπόλοιπο 10% απλά δε πρόκειται να με ξαναδέι...  ;)

 :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs:
το 'πε και το 'κανε!!

Αποσυνδεδεμένος Panagiotis_1975

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 308
    • Προφίλ
Απ: ANTIΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΩΛΗΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
« Απάντηση #31 στις: Νοέμβριος 20, 2009, 10:12:49 μμ »
Δυστυχώς όμως δεν υπάρχουν πολλοί πελάτες που να τους βάζουν στη θέση τους, οπότε κι αυτοί το χαβά τους...