Αποστολέας Θέμα: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ROLEX NA ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ?!...  (Αναγνώστηκε 9193 φορές)

Digitran και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fovos

  • 46mm case
  • Μηνύματα: 912
    • Προφίλ
εν κατακλειδι η ROLEX ειναι ROLEX και ακολουθουν ολοι οι αλλοι

ειναι απο μονη της κατεστημενο στο θεμα ρολοι, με τα πολλα καλα της και οσα κακα της...
πολλοι θελουν να της μοιασουν, αλλα ακολουθει το δικο της δρομο μονοτονο ισως αλλα παντα σταθερο και ανοδικο, θα μπορουσε να μοιασει σε ολους αυτους της Υ.Ω., και τα μεσα εχει και τον τροπο και τις γνωσεις, αλλα με το δικο της τροπο δηλωνει ROLEX ...

Συνδεδεμένος karteo

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2279
    • Προφίλ
αυτη ακριβως η νοοτροπια ειναι που με κανει να αντιπαθω τη rolex (αν και ορισμενα της ρολογια μ'αρεσουν). οτι αυτη ειναι και καμμια αλλη.
ειλικρινα respect. δεν θα μπορουσα ειλικρινα να το διατυπωσω με καλυτερο τροπο παρα βαζοντας μια αρνηση μπροστα απο αυτη τη σταση.


Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13058
    • Προφίλ
   Ένας φίλος(κολλητός) παντρεύεται. Μου λέει λοιπόν ότι θα του κάνουν δώρο τα πεθερικά ένα ρολόι και να πάμε παρέα να δούμε τι μπορεί να πάρει. H μόνη προσωπική του σχέση με τη Rolex είναι από ένα Εxplorer ενός αλλου φίλου που τρέχει μπροστά μισό λεπτό τη μέρα. Κι όμως... η πρώτη του ερώτηση είναι: Rolex παίρνω με 3-3,5 χιλιάρικα? Όχι του λέω, μόνο μεταχειρισμένο. Να δούμε και μεταχειρισμένα? Να δούμε του λέω. Πάμε λοιπόν και βλέπουμε διάφορα. Βλέπω στα μάτια του πως το Sub δεν τον ικανοποιεί, δεν τον ευχαριστεί, του φαίνεται "λίγο". Ενώ όμως του αρέσουν διάφορα Breitling, Omega, IWC κλπ κι ενώ το Sub φαίνεται ξεκάθαρα στα μάτια του ότι δεν του αρέσει, ξέρετε τι λέει? Είναι όμως Rolex βρε φίλε!!!

   Η Rolex έκανε πολλά ώστε να φτάσει σ'αυτό το σημείο. Πάρα πολλά. Και μπράβο της!!! Κάποια απ'αυτά τα πολλά έχουν να κάνουν με την ωρολογιακή αξία, κάποια όμως είναι ξεκάθαρα θέμα πετυχημένης διαφήμισης, προώθησης ακόμη και συγκυρίας.

   Αλίμονο αν η ωρολογοποιία ήταν 50% Rolex και 50% οι υπόλοιποι. Ευτυχώς δεν είναι έτσι, ευτυχώς η ωρολογοποιία έχει και Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Patek Philippe, Blancpain, Zenith, Breguet, IWC, JLC, Ulysse Nardin, Frank Muller, Lange&Sohne, αλλά και Panerai, Breitling, Omega, Tag Ηeuer, Εbel, Girard-Perregaux, Sinn, Doxa, Longines, Eterna κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ



   YΓ. Ο φίλος μου τελικά πήρε Breitling...φυσικά ;) :D

Ποσες ελβετικες εταιριες ξερεις ,που τα φτιαχνουν ολα μονοι τους?



Ποιες απο αυτες θα αγορασεις?Τι κοστος σερβις εχει π.χ η  Audemars Piguet,ξερεις?

Audemars Piguet, Vacheron Constantin, Patek Philippe, Blancpain, Zenith, Breguet

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 9182
    • Προφίλ
E ναι τώρα...τι είναι η Audemars Piguet μπρος στη Rolex? Αμ η Zenith? H JLC? H IWC? Νάνοι μπρος στο μεγαθήριο...

Αποσυνδεδεμένος time_ keeper

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 375
    • Προφίλ
E ναι τώρα...τι είναι η Audemars Piguet μπρος στη Rolex? Αμ η Zenith? H JLC? H IWC? Νάνοι μπρος στο μεγαθήριο...


η ρολεξ και  ο πάπας εχουν το αλάθητο!

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7641
  • ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ
    • Προφίλ
Διαβαζω-διαβαζω και ακρη δεν βγαζω!!! (Αndrey ετοιμασου να διαβασεις!!!!)
Ειδικα οι -απολυτοι- υποστηρικτες της ROLEX κανουν σαν να μην καταλαβαινουν τι διαβαζουν,τι τους γραφουν ολοι οι υπολοιποι,καταλαβαινουν μονο αυτο που εχουν στο μυαλο τους!!!!
Σε κανενα ποστ δεν διαβασα καποιον να απαξιωνει τη ROLEX.Κανενας δεν εγραψε οτι δεν αξιζει μια σαν εταιρεια,οτι δεν φτιαχνει καλα προιοντα,οτι δεν ειναι σοβαρο brand,οτι δεν εχει ακτυπητο marketing,οτι δεν ειναι απο τις λιγες μαρκες με καλη μεταπωληση.
Ειναι πανθομολογουμενως μια εταιρεια κολοσσος,με ενα απο τα πιο αναγνωρισημα σηματα,με προιοντα που αποτελουν ονειρο και προκαλουν τον ποθο εκατομμυριων ανθρωπων.Και βεβαια με κορυφαιες πωλησεις,που κανουν ολες τις αλλες εταιρειες να κλαινε με μαυρο δακρυ.
Το ερωτημα λοιπον που τιθεται ειναι αν αυτες οι τρελες πωλησεις,δικαιολογουνται απο την ποιοτητα των προιοντων της και απο την ιστορια της.
Συμφωνουμε ολοι οτι τα προιοντα της ειναι ποιοτικα;νομιζω οτι ναι!!
Συμφωνουμε ομως οτι και αλλα ρολογια ειναι εξ ισου ποιοτικα;OMEGA,GS,PANERAI,ZENITH,JLC,AP,VC,etc.Νομιζω οτι κι εδω η απαντηση ειναι καταφατικη.
Πως εξηγουνται λοιπον οι απιθανες πωλησεις της;
Εκτος των αλλων που εχουν ειπωθει περι''νεοπλουτισμου''κλπ,κατα τη γνωμη μου γεμιζει τον μεσο χωρο-οικονομοτεχνικα- αναμεσα στα καλα brands με σχετικα προσιτες τιμες(Ω,PANERAI,ZENITH) και στα ακριβα brands(ΑP,PP,VC,.....)που δυσκολα πλησιαζονται.
Ετσι αυτος που πιστευει οτι θελει να παρει κατι παραπανω απο τα συνηθη και δεν μπορει να φτασει ΥΩ,εχει ετοιμη τη λυση.
ROLEX,ενα κατασκευαστη που τα κανει και τα εχει ολα(ποιοτητα,αναγνωρισημοτητα,service,μεταπωληση,....)Kαι οδηγειται εκει απο το καταπληκτικο marketing της εταιρειας αλλα και απο το πολυ καλο προιον που αγοραζει.
Και ρωταω τωρα εγω:δεν θα μπορουσε με τα λεφτα που θα δωσει για το sub,να παρει ενα αλλο εξ ισου ποιοτικο ρολοι και να του μεινουν και λεφτα να παρει διαρκειας για την ΑΕΚ(λεμε τωρα);
Και βεβαια θα μπορουσε,απλα διαλεγει ROLEX.Και αυτη ειναι η μεγαλη επιτυχια της εταιρειας,οτι με τον τροπο της οδηγεισαι να προτιμησεις τα προιοντα της.
Αυτο ομως δεν σημαινει επ ουδενι οτι η τεραστια διαφορα στιε πωλησεις,εκφραζει και ποιοτικη,κατασκευαστικη,σχεδιαστικη,ιστορικη διαφορα.
Ειναι ενας συνδυασμος πραγματων,οπου ομως,εκτος απο την καθομολογουμενη ποιοτητα των προιοντων της,καθοριστικο ρολο παιζει και το επισης καταπληκτικο marketing της!!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2013, 06:45:48 μμ από gerogian »
Στ'αυτοκινητα ειναι πολυ ευκολη η επιλογη:ALFA ROMEO.Στις ομαδες ακομη ευκολοτερη:AEK
Στα ρολογια ομως,ποιο απ'ολα;BREITLING,OMEGA,TAG HEUER, PANERAI,ZENITH,SEIKO,CASIO,CITIZEN,VENUS,etc  Μηπως και ROLEX;
Μαλλον ΟΛΑ (ακομα και ROLEX)

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6042
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Η αλληλουχια της συζητησης μευπερβαινει λιγο κι εμενα..
Αν ο Γιαννης λεει οτι ενας απο τους λογους που η ρολεξ ειναι φαινομενο ειναι και το πολυ δυνατο της μαρκετιγκ, τοτε συμφωνω. Ομως τελικα τα ρολογια της ειναι τοσο αξιοπιστα που επιβεβαιωνουν τη φημη της. Το γεγονος ομως οτι η ρολεξ δε θεωρειται ΥΩ απο τους γνωστες εχει κι αυτο τη σημασια του...
«Δε μ' εκανε ο θεος, αλιμονο, μητε ηρωα, μητε κιοτη· αναμεσα στα δυο αυτα βωλοδερνει η ψυχη μου.»


Συνδεδεμένος trikat

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 790
    • Προφίλ
Πως εξηγουνται λοιπον οι απιθανες πωλησεις της;
Εκτος των αλλων που εχουν ειπωθει περι''νεοπλουτισμου''κλπ,κατα τη γνωμη μου γεμιζει τον μεσο χωρο-οικονομοτεχνικα- αναμεσα στα καλα brands με σχετικα προσιτες τιμες(Ω,PANERAI,ZENITH) και στα ακριβα brands(ΑP,PP,VC,.....)που δυσκολα πλησιαζονται.
!


Το προβλημα με τα ακριβά brands ειναι οτι επι της ουσιας δεν αποτελουν ρεαλιστική αγορά. Πολύ σωστά η rolex καλυπτει αυτό το κενό και το προσπερνάει, καθως οι χρηματικές της ροές δεν μειώνονται οσο αυξάνει το αγοραστικο επιπεδο. Αυτο ειναι κατόρθωμα της εταιρείας, ενδειξη ισχυρου cool factor.
Κοιμιζει τους παντες...

Αποσυνδεδεμένος Istar

  • 46mm case
  • Μηνύματα: 945
    • Προφίλ
δεν θα άξιζε να το δώσεις ούτε μισό ευρώ παρακάτω από την τραβηγμένη τιμή του, αφού ούτως ή άλλως θα την έπαιρνες !!! ;D


Eίδα αυτό με το Fat Four και ξαναθυμήθηκα το marketing της Rolex και πόσο καλή δουλεία κάνουν.
Εδώ βέβαια βοηθάνε και τα θύματα γιατί δεν είναι μόνο αυτός που τολμά και πουλάει τέτοια πράγματα, είναι και ο χαζός που πάντα βρίσκεται να πάει να τα αγοράσει.



Και να βγάλει η Rolex κανένα ρολόι με ελλατωματικό εξάρτημα, πιο ευαίσθητο, θα σου το πουλήσουν σαν Sub 11 166 θα το ονομάσουν 'the sensitive" και φυσικά θα υπάρχουν λίγα κομμάτια γιατί θα έχουν αντικατασταθεί και η τιμή θα πάρει τα πάνω της καθώς οι φίλοι θα το θεωρούν ως πολύ ζωντανό ρολόι που χρειάζεται προσοχή και ιδιαίτερη φροντίδα.

Fat Four φοβερο!!! Ενώ αν απλά ήταν new και old θα το έδινες καμία σημασία?
Υπάρχουν fans και όταν ο άλλος είναι fan τον φτύνει ο τραγουδιστής και αυτός κάνει party και κρατάει άπλυτη την μπλούζα
σε ειδικό μπαούλο.
Οι γυναίκες ποτέ δεν χρησιμοποιούν τη λογική, γι’ αυτό σπάνια έχουν άδικο.

Συνδεδεμένος trikat

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 790
    • Προφίλ
Η αλληλουχια της συζητησης μευπερβαινει λιγο κι εμενα..
Αν ο Γιαννης λεει οτι ενας απο τους λογους που η ρολεξ ειναι φαινομενο ειναι και το πολυ δυνατο της μαρκετιγκ, τοτε συμφωνω. Ομως τελικα τα ρολογια της ειναι τοσο αξιοπιστα που επιβεβαιωνουν τη φημη της. Το γεγονος ομως οτι η ρολεξ δε θεωρειται ΥΩ απο τους γνωστες εχει κι αυτο τη σημασια του...

Η αληθεια ειναι οτι το τμημα marketing της rolex ειναι το πιο ευτυχισμένο στον κοσμο. Απο τον che και τον fidele castro μεχρι που να τελειώσεις. Πιστευω οτι απλά ξυνουν τα αρχι@ια τους.
Κοιμιζει τους παντες...

Συνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8198
    • Προφίλ
Το internet hype δεν έχει καμία σχέση με το marketing της Rolex. 

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 9182
    • Προφίλ
Διαβαζω-διαβαζω και ακρη δεν βγαζω!!! (Αndrey ετοιμασου να διαβασεις!!!!)
Ειδικα οι -απολυτοι- υποστηρικτες της ROLEX κανουν σαν να μην καταλαβαινουν τι διαβαζουν,τι τους γραφουν ολοι οι υπολοιποι,καταλαβαινουν μονο αυτο που εχουν στο μυαλο τους!!!!
Σε κανενα ποστ δεν διαβασα καποιον να απαξιωνει τη ROLEX.Κανενας δεν εγραψε οτι δεν αξιζει μια σαν εταιρεια,οτι δεν φτιαχνει καλα προιοντα,οτι δεν ειναι σοβαρο brand,οτι δεν εχει ακτυπητο marketing,οτι δεν ειναι απο τις λιγες μαρκες με καλη μεταπωληση.
Ειναι πανθομολογουμενως μια εταιρεια κολοσσος,με ενα απο τα πιο αναγνωρισημα σηματα,με προιοντα που αποτελουν ονειρο και προκαλουν τον ποθο εκατομμυριων ανθρωπων.Και βεβαια με κορυφαιες πωλησεις,που κανουν ολες τις αλλες εταιρειες να κλαινε με μαυρο δακρυ.
Το ερωτημα λοιπον που τιθεται ειναι αν αυτες οι τρελες πωλησεις,δικαιολογουνται απο την ποιοτητα των προιοντων της και απο την ιστορια της.
Συμφωνουμε ολοι οτι τα προιοντα της ειναι ποιοτικα;νομιζω οτι ναι!!
Συμφωνουμε ομως οτι και αλλα ρολογια ειναι εξ ισου ποιοτικα;OMEGA,GS,PANERAI,ZENITH,JLC,AP,VC,etc.Νομιζω οτι κι εδω η απαντηση ειναι καταφατικη.
Πως εξηγουνται λοιπον οι απιθανες πωλησεις της;
Εκτος των αλλων που εχουν ειπωθει περι''νεοπλουτισμου''κλπ,κατα τη γνωμη μου γεμιζει τον μεσο χωρο-οικονομοτεχνικα- αναμεσα στα καλα brands με σχετικα προσιτες τιμες(Ω,PANERAI,ZENITH) και στα ακριβα brands(ΑP,PP,VC,.....)που δυσκολα πλησιαζονται.
Ετσι αυτος που πιστευει οτι θελει να παρει κατι παραπανω απο τα συνηθη και δεν μπορει να φτασει ΥΩ,εχει ετοιμη τη λυση.
ROLEX,ενα κατασκευαστη που τα κανει και τα εχει ολα(ποιοτητα,αναγνωρισημοτητα,service,μεταπωληση,....)Kαι οδηγειται εκει απο το καταπληκτικο marketing της εταιρειας αλλα και απο το πολυ καλο προιον που αγοραζει.
Και ρωταω τωρα εγω:δεν θα μπορουσε με τα λεφτα που θα δωσει για το sub,να παρει ενα αλλο εξ ισου ποιοτικο ρολοι και να του μεινουν και λεφτα να παρει διαρκειας για την ΑΕΚ(λεμε τωρα);
Και βεβαια θα μπορουσε,απλα διαλεγει ROLEX.Και αυτη ειναι η μεγαλη επιτυχια της εταιρειας,οτι με τον τροπο της οδηγεισαι να προτιμησεις τα προιοντα της.
Αυτο ομως δεν σημαινει επ ουδενι οτι η τεραστια διαφορα στιε πωλησεις,εκφραζει και ποιοτικη,κατασκευαστικη,σχεδιαστικη,ιστορικη διαφορα.
Ειναι ενας συνδυασμος πραγματων,οπου ομως,εκτος απο την καθομολογουμενη ποιοτητα των προιοντων της,καθοριστικο ρολο παιζει και το επισης καταπληκτικο marketing της!!!!!!!



Το προβλημα με τα ακριβά brands ειναι οτι επι της ουσιας δεν αποτελουν ρεαλιστική αγορά. Πολύ σωστά η rolex καλυπτει αυτό το κενό και το προσπερνάει, καθως οι χρηματικές της ροές δεν μειώνονται οσο αυξάνει το αγοραστικο επιπεδο. Αυτο ειναι κατόρθωμα της εταιρείας, ενδειξη ισχυρου cool factor.


Συμφωνώ και με τους δυό σας 100%

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6042
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Με μενα δε συμφωνεις..;
«Δε μ' εκανε ο θεος, αλιμονο, μητε ηρωα, μητε κιοτη· αναμεσα στα δυο αυτα βωλοδερνει η ψυχη μου.»


Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 9182
    • Προφίλ
Η αλληλουχια της συζητησης μευπερβαινει λιγο κι εμενα..
Αν ο Γιαννης λεει οτι ενας απο τους λογους που η ρολεξ ειναι φαινομενο ειναι και το πολυ δυνατο της μαρκετιγκ, τοτε συμφωνω. Ομως τελικα τα ρολογια της ειναι τοσο αξιοπιστα που επιβεβαιωνουν τη φημη της. Το γεγονος ομως οτι η ρολεξ δε θεωρειται ΥΩ απο τους γνωστες εχει κι αυτο τη σημασια του...
Με μενα δε συμφωνεις..;

Συμφωνώ και με σένα ;)

Αποσυνδεδεμένος bshop

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3276
    • Προφίλ
    • Found in the Attic
Συμφωνουμε ομως οτι και αλλα ρολογια ειναι εξ ισου ποιοτικα;OMEGA,GS,PANERAI,ZENITH,JLC,AP,VC,etc.

Βρε Σπαϊρους κόλλησα... η GS ποια είναι??? Μόνο Grand Seiko μου έρχεται στο μυαλό αλλά δεν περίμενα ότι θα το έλεγες εσύ αυτό ;)
Στάλθηκε από το κομπιούτερ μου χρησιμοποιώντας τα χέρια μου, ένα πληκτρολόγιο και ένα mouse.


Συνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8198
    • Προφίλ
Βρε Σπαϊρους κόλλησα... η GS ποια είναι??? Μόνο Grand Seiko μου έρχεται στο μυαλό αλλά δεν περίμενα ότι θα το έλεγες εσύ αυτό ;)

Glashütte Original

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7641
  • ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ
    • Προφίλ
Βρε Σπαϊρους κόλλησα... η GS ποια είναι??? Μόνο Grand Seiko μου έρχεται στο μυαλό αλλά δεν περίμενα ότι θα το έλεγες εσύ αυτό ;)

Ειδες τι εκπληξεις κρυβω;
Grand Seiko εννοω!!!!
Στ'αυτοκινητα ειναι πολυ ευκολη η επιλογη:ALFA ROMEO.Στις ομαδες ακομη ευκολοτερη:AEK
Στα ρολογια ομως,ποιο απ'ολα;BREITLING,OMEGA,TAG HEUER, PANERAI,ZENITH,SEIKO,CASIO,CITIZEN,VENUS,etc  Μηπως και ROLEX;
Μαλλον ΟΛΑ (ακομα και ROLEX)

Αποσυνδεδεμένος Watch-Collector

  • Reviews/Super Moderator
  • Tourbillion
  • ***
  • Μηνύματα: 4068
  • 8/10/08 - 21/12/08
    • Προφίλ
Ειναι ενας συνδυασμος πραγματων,οπου ομως,εκτος απο την καθομολογουμενη ποιοτητα των προιοντων της,καθοριστικο ρολο παιζει και το επισης καταπληκτικο marketing της!!!!!!!

Συμφωνω! Ολοκληρωμενη απαντηση υπαρχει παρακατω...

Τι ειναι αυτο που εντελει κανει τη Rolex να ξεχωριζει απο ολες τις αλλες εταιριες του χωρου?!...

Μηπως το ονομα της? Το λογοτυπο στο καντραν? Οι ''πρωτιες'' της? Η συμβολη της στο χωρο της ωρολογοποι'ι'ας? Το σχεδιο των ρολογιων της? Η ραβδωτη στεφανη σε καποια μοντελα? Η κασα τυπου ''οyster''? Oι τυπου ''mercedes'' δεικτες? Ο μεγεθυντικος φακος? Η ενδειξη της ημερας στη θεση ''12''? Το jubilee μπρασελε? Το οyster μπρασελε? Το ''ζυγισμενο'' βαρος και μεγεθος των μοντελων της? Η ισορροπημενη κατασκευη τους? Η αισθητικη τους? Η διαχρονικοτητα των μοντελων της? Η μανιωδης αντιγραφη τους? Οι ρεπλικες και οι απομιμησεις απο δεκαδες εταιριες στον κοσμο και η ποινικη διωξη που ασκειται ακομη και σε περιπτωση κλεπταποδοχης, με ενα παγκοσμιο δικτυο κατα της εγκληματικοτητας να εχει στηθει γυρω απο αυτην? Το φινιρισμα? Η ποιοτητα κατασκευης? Οι inhouse μηχανισμοι? Οι τεχνολογικες της επινοησεις? Τα κεφαλαια που επενδυει στην ερευνα που κανει? Η εξελιξη του αυτοματου μηχανισμου και η αναγνωρισιμοτητα του στο καντραν των ρολογιων της? Το οτι παραξε το πρωτο αδιαβροχο ρολο’ι’ στον κοσμο? Το πρωτο ρολο’ι’ με ημερομηνια στο καντραν? Η καθετη μοναδα παραγωγης? Τα υλικα που χρησιμοποιει? Η υψηλη αλλα συναμα προσιτη τιμη αποκτησης γι' αυτο που ειναι και γι' αυτο αυτο που εντελει πρεσβευει? Η σχεση ποιοτητας-ονοματος-τιμης συγκριτικα με αλλες εταιριες του χωρου? Το marketing? Η οργανωση-προωθηση των προ’ι’οντων της? O τροπος διαφημισης των προ’ι’οντων της? Το ''who is who'' και το ''know how''? Οι επιδοτησεις της για σημαντικα κοινωνικα εργα και καινοτομιες? Οι  φιλανθρωπιες της? To oτι ειναι χορηγος ή επισημος χρονομετρης διαφορων αθλητικων γεγονοτων υψηλου επιπεδου? Το οτι υποστηριξε ή πρωτοστατησε σε πολλες απο τις μεγαλυτερες αποστολες-εξερευνησεις του ανθρωπου? Η φιλοσοφια-πολιτικη της? Η απαρεγκλιτη συνεπεια-σταθεροτητα στις αρχες και τους στοχους της απο το ετος ιδρυσεως της μεχρι σημερα? Η ταυτοτητα της? Το οτι εθεσε εξαρχης υψηλα standards στα ρολογια της? Το οτι διατηρησε αυτα τα standards στη μεχρι τωρα πορεια της χωρις παρεκκλισεις ή συμβιβασμους? Το οτι φροντισε τα standards να πληρουν τις υψηλοτερες των προδιαγραφων και να ειναι η εισοδος στην υψηλη ωρολογοποι'ι'α? Οτι αντιληφθηκε πολυ νωρις πως το δυσκολο δεν ειναι να ανεβεις στην κορυφη αλλα το να διατηρηθεις σε αυτην και να κανει ο,τι χρειαζεται χωρις εκπτωσεις γι' αυτο? Οτι κατανοησε οσο καμια αλλη εταιρια τη χρηστικοτητα και τη σημασια του ρολογιου στη σημερινη εποχη, προσδινοντας του το αναλογο κυρος και αξια προκειμενου να συντροφευει επαξια τον συγχρονο επιτυχημενο ανθρωπο σε ολες τις αναγκες-δραστηριοτητες του? Το οτι μπορει και συνδυαζει αρμονικα στα ρολογια της την αντοχη για καθημερινη χρηση, με τη φινετσα, την αξιοπιστια και την υψηλη ποιοτητα κατασκευης? Το οτι χαραξε το δικο της δρομο και δεν παρεκκλινε απο αυτον? Το οτι δεν αντιγραφει μοντελα αλλων εταιριων? Το οτι απεφυγε -οσο μπορουσε- τα εξεζητημενα μοντελα (δεν αναφερομαι στις εκδοσεις για Σαουδαραβες) και τους ''πειραματισμους''? To after sales service? Η σταθερη της αξια? Η μεταπωλητικη της αξια? Το οτι φορεθηκε απο ''θρυλους'' του Ηοllywood? To oτι υπηρξε το αγαπημενο ρολο’ι’ του ηρωα των μυθιστορηματων του Ιαν Φλεμινγκ? Το οτι αποτελει αγαπημενη επιλογη σημαντικων και μεγαλων προσωπικοτητων σε πολλους και διαφορους τομεις δραστηριοτητων σε ολο τον κοσμο? Το ''status symbol'' που την ακολουθει? Η αναγνωρισιμοτητα? Ο ακαταρριπτος μυθος? Οι τοσοι φανατικοι εχθροι αλλα και φιλοι? Το οτι μπορει να αποτελει το διακαη ποθο παρα πολλων και ταυτοχρονα να προκαλει την αντιπαθεια αλλων τοσων? Η πολεμικη που δεχεται αλλα και ο θαυμασμος και το δεος που προκαλει? Το οτι ολοι την ''κυνηγουν'' αλλα πολλοι θα ηθελαν να ειναι στη θεση της? Οτι οσο αμφισβητειται τοσο τρεφεται ο μυθος της? Το οτι ''δανεισε'' κασες και μηχανισμους της στην Panerai? To oτι χωρις αυτην δε θα υπηρχε ή δε θα ηταν αυτο που ειναι σημερα η Panerai? Οτι δυο-τρια βασικα σχεδια της εμελλε να στιγματισουν ολοκληρες εποχες στη συγχρονη ωρολογοποι’ι’α (κασες oyster-panerai)? Το οτι ερχεται πρωτη σε πωλησεις? Οτι οι πωλησεις της ξεπερνουν το συνολο των πωλησεων ολων των αλλων ελβετικων εταιριων μαζι? Η χρηση του πιστοποιητικου (cosc) στα ρολογια της? Οτι καμια αλλη εταιρια δεν εχει παραξει τον αριθμο των πιστοποιητικων που εχει παραξει η ιδια? Το οτι αποτελει μονη της μια ολοκληρη βιομηχανια παραγωγης ρολογιων και στεκεται μονη απεναντι σε ολες τις αλλες ωρολο-βιομηχανιες του χωρου? Οτι εδω και δεκαετιες καθοριζει το μεγεθος και τις τασεις στο ρολο'ι'? Οτι καθε μοντελο της μολις σταματησει η παραγωγη του, χωρις να εχει παραξει ποτε συλλεκτικη εκδοση (δεν αναφερομαι σε ειδικες παραγγελιες), γινεται αναρπαστο, διακαης ποθος και αποκτα μεγαλη μεταπωλητικη αξια?
Ποια αλλη εταιρια μπορει και συνδυαζει ολα τα παραπανω μαζι σε ενα ρολο’ι’?!...
Τελικα ποσο αξιζει αυτη η εταιρια?
Τι θα ηταν σημερα η ελβετικη ωρολογοποι’ι’α χωρις αυτην?
Ποιες εταιριες κρατησαν ορθια την ελβετικη βιομηχανια στην ''κριση του quartz''?
Τι θα ηταν σημερα η Οmega?
Ποια εταιρια εδωσε ''το φιλι της ζωης'' εκεινη την περιοδο στο μηχανικο ρολο'ι'?
Για τι ρολο'ι' θα μιλουσαμε σημερα και ποια θα ηταν τα ''ωρολογιακα δρωμενα'', εαν δεν επεμενε να παραγει υψηλης ποιοτητας μηχανικα ρολογια, εφαμιλλης σχεδον ακριβειας με αυτην ενος quartz?
Τι εντελει σημαινει Rolex και ποσο ακριβη ή υπερτιμημενη εταιρια θεωρειται?!...
Αληθεια, ολα αυτα δικαιολογουν τη θεση που κατεχει και τη διαφορα της συγκριτικα με τις αλλες ωρολογοποι'ι'ες του χωρου?!...

Καποιες σκεψεις, σιγουρα οχι οι μονες, απλως για τροφη και επεξεργασια.

(Απο εναν φιλο της Rolex και οχι μονον αυτης…)


και σε αυτο το πολυ ωραιο, τεκμηριωμενο αρθρο...

GiannisH, το ειχα γραψει αλλου πιο παλια,αλλα θα στο ποσταρω και εδω,μια μικρη ιστορια με την ανοδο και την πτωση δυο εταιριων...


1935: ενώ η συλλογή της  U.N. δυσκολευεται να επιβληθεί, αν και προσφατα εχει κατασκευασει ενα νεο χρονογραφο με λειτουργια flyback, δεν επενδύει  τίποτα στη διαφήμιση. Ο ιδιοκτήτης, Alfred Nardin εξηγεί στο προσωπικό του: «Ο κόσμος μας γνωριζει και αν θέλει ,ξερει που μπορει να βρει τα ρολόγια μας.." Αποτέλεσμα: Οι πώλησεις δεν  απογείωνονται , ενώ η  Rolex - με τις καινοτομίες της, αλλά και την διαφήμιση ,εχει εντυπωσιακα αποτελεσματα

1945:Το  Datejust δημιουργει μια νέα κατηγορία ρολογιών (πολυτέλεια και άνεση την ίδια στιγμή), ενώ για πρώτη φορά η U.N. , έχει ενα  νεο ανταγωνιστή στα θαλάσσια χρονόμετρα, την αμερικανική Χάμιλτον.

1955/1958:  Η U.N λαμβανει την τρίτη και δεύτερη θέση,στον διαγωνισμο χρονομετρου του Παρατηρητηρίου του Neuchatel.Στην κατηγορία ρολόγια χειρός . Η εταιρια κανει χρηση μηχανων απο τριτους . Η Rolex ,απο την αλλη  έχει εγκαταλείψει τους διαγωνισμους χρονομετρου , προτιμώντας να επικεντρωθεί στην ακρίβεια και σε μεγάλα νουμερα παραγωγης ,με δικες της μηχανες...

1963: Η U.N βρισκεται σε οικονομικές δυσκολίες και αποφασιζει να κλεισει το τμημα  U.N. chronometry. Το πιο σοβαρό λάθος, η αρχή του τέλους.... Ενώ η Rolex, μετά από μια δεκαετία επιτυχίων(Submariner, Explorer, GMT, Day-Date), εχει ανοδικη πορεια .

δεκαετια '70 : η πτωση της U.N. φαίνεται ασταμάτητη, για τη σωτηρία και την "αναγέννηση" της πρέπει να περιμένει έως το 1983 και την έλευση του Rolf Schnyder. Εν τω μεταξύ η Rolex κανει ακομα μια επιτυχη κινηση ! Συνεχίσε να πιστεύει  στο  μηχανικο ρολόι,ενω η Ωμέγα επικεντρώνεται στα quartz... σε λιγότερο από πέντε χρόνια, βρίσκεται στο χείλος της αβύσσου.

1985-2010: H U.N επενδυει  στην καινοτομία: U.N Freak.Ενώ η Rolex έχει  τόσο ισχυρή φήμη που εχει μετατραπει ι σε ένα μύθο...

Ουσιαστικα προκειται για πραγματα που δεν ειχαν, ουτε φροντισαν τουλαχιστον να τηρησουν αλλες μεγαλες εταιριες του χωρου, ειδικα στην κρισιμη περιοδο της εποχης του quartz και το πληρωσαν...
Ενδεικτικο παραδειγμα η ποιοτητα των ρολογιων της Omega εκεινης την περιοδου, η οποια υπηρξε μετρια εως παρα πολυ χαμηλη σε σχεση με το ονομα, την ιστορια και αυτο που πρεσβευει (σωρεια quartz, επιχρυσων, φανταχτερων -συμφωνα με τις επιταγες της εποχης- μοντελων, ασυμβατων προς το υφος και την ταυτοτητα της)!

Και οπως ηδη ανεφερα...

Αυτο που συνθετει την αξια και κατ' επεκταση την επιλογη ενος προ'ι'οντος δεν ειναι απλως ενα πραγμα αλλα πολλα... Και σε αυτο η Rolex, διαχειριζοντας σωστα τα δεδομενα, δημιουργωντας τις απαραιτητες προ'υ'ποθεσεις και αξιοποιωντας ολες τις παραμετρους, αποδειχτηκε ασυναγωνιστη! Δεν το λεω εγω -αλλωστε δε θα ειχε καμια σημασια η γνωμη μου εαν δεν ανταποκρινοταν στην πραγματικοτητα- το αποδεικνυουν τα νουμερα, η αγοραστικη της δυναμη, η παραμονη της τοσα χρονια στην κορυφη απεναντι στον ανταγωνισμο και τη σκληρη πραγματικοτητα της αγορας! Για να παραμεινεις τοσα χρονια στην κορυφη -ο,τι και να κανεις, περαν των αλλων- πρεπει να εχεις αναμφισβητητη ποιοτητα, να εχεις αξια και πανω απ' ολα να δουλευεις σκληρα!

Εκει ειναι η διαφορα. Στην απαρεγκλιτη πορεια απο τους υψηλους στοχους και τις αρχες που εθεσε και τις ευστοχες κινησεις-επιλογες με γνωμονα τη ''χρυση τομη'' σε ολα!
Αυτο σε πρωτη φαση την εστειλε στην κορυφη και εκανε τη διαφορα απο τις υπολοιπες εταιριες!...

Απομονωνω την παρακατω φραση απο την τριτη παραθεση μου:

Το οτι φροντισε τα standards να πληρουν τις υψηλοτερες των προδιαγραφων και να ειναι η εισοδος στην υψηλη ωρολογοποι'ι'α?

Το ιδιο εκανε και εδω. Επιασε το ''μεσο σφυγμο'' στο ρολο'ι', δηλαδη τη χρυση τομη (οπως ανεφερα παραπανω).

Υψηλη ωρολογοποι'ι'α = αποθεωση της τεχνης, της ανθρωπινης δεξιοτεχνιας και της δημιουργικης φαντασιας = ρολο'ι' για λιγους.

Κατι τετοιο δεν την ενδιαφερε και γι' αυτο δεν καταπιαστηκε (εννοειται πως ειχε τις δυνατοτητες να το πραξει), ομως αλλου στοχευσε και το πετυχε καθοριζοντας μαλιστα και τα standards (!) Αυτο αποτελει τη σημαντικοτερη επιτυχια της!! Δουλεψε σκληρα γι' αυτο, προετοιμαστηκε χρονια (βλ. ιστορικη διαδρομη της), εθεσε τα standards, επενδυσε, δεν παρεκκλινε απο αυτα, εχτισε το ονομα της και κατοπιν με ενα καταπληκτικο marketing (οταν αλλες εταιριες ουσιαστικα δε γνωριζαν τι ειναι ή δεν ηξεραν πως να το διαχειριστουν), απογειωσε τη διαφορα που την εκανε ''μυθο''!

Κορυφη ωρολογοποι'ι'ας = ευφυης, ικανη διαχειριση + standards που εθεσε η Rolex = σεμιναριο για μαρκετινγκ = ρολο'ι' για πολλους.

Το ερωτημα λοιπον που τιθεται ειναι αν αυτες οι τρελες πωλησεις,δικαιολογουνται απο την ποιοτητα των προιοντων της και απο την ιστορια της.
Πως εξηγουνται λοιπον οι απιθανες πωλησεις της;

Bασει ολων των παραπανω, απ' ο,τι φαινεται δικαιολογουνται...
Γι' αυτο αλλωστε αποκαλειται και ''φαινομενο''!

Και κατι τελευταιο που δεν αναφερθηκε. Ειναι τυχαιο οτι καθορισε ακομη και τη τιμολογιακη πολιτικη της ελβετικης ωρολογοποι'ι'ας?!
Τουλαχιστον μεχρι προτινος, ολες οι εταιριες περιμεναν να δουν τι τιμολογιακες αυξησεις θα κανει η Rolex προκειμενου να καθορισουν το κοστος των προ'ι'οντων τους!...

Φιλικα,
Αρης
Eνας Ελλην σοφος, ειπε καποτε:

«Η Δημοκρατια μας αυτοκαταστρεφεται διοτι κατεχρασθη το δικαιωμα της ελευθεριας και της ισοτητας, διοτι εμαθε τους πολιτες να θεωρουν την αυθαδεια ως δικαιωμα, την παρανομια ως ελευθερια, την αναιδεια του λογου ως ισοτητα και την αναρχια ως ευδαιμονια».

Αποσυνδεδεμένος Watch-Collector

  • Reviews/Super Moderator
  • Tourbillion
  • ***
  • Μηνύματα: 4068
  • 8/10/08 - 21/12/08
    • Προφίλ
Ακομη και ο αριθμος των μοντελων που επελεγει να κυκλοφορουν (δεν αναφερομαι στις διαφορετικες εκδοσεις), μονο τυχαιος δεν κρινεται σε σχεση με το πληθος μοντελων αλλων εταιριων, ο οποιος λειτουργει σε βαρος της αναγνωρισιμοτητας και του κυρους μιας εταιριας!
''Λιγα και καλα!", οπως λεει η λα'ι'κη ρηση. Τιποτε δε γινεται τυχαια σε αυτην την εταιρια...
Eνας Ελλην σοφος, ειπε καποτε:

«Η Δημοκρατια μας αυτοκαταστρεφεται διοτι κατεχρασθη το δικαιωμα της ελευθεριας και της ισοτητας, διοτι εμαθε τους πολιτες να θεωρουν την αυθαδεια ως δικαιωμα, την παρανομια ως ελευθερια, την αναιδεια του λογου ως ισοτητα και την αναρχια ως ευδαιμονια».

Συνδεδεμένος karteo

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2279
    • Προφίλ
Ακομη και ο αριθμος των μοντελων που επελεγει να κυκλοφορουν (δεν αναφερομαι στις διαφορετικες εκδοσεις), μονο τυχαιος δεν κρινεται σε σχεση με το πληθος μοντελων αλλων εταιριων, ο οποιος λειτουργει σε βαρος της αναγνωρισιμοτητας και του κυρους μιας εταιριας!
''Λιγα και καλα!", οπως λεει η λα'ι'κη ρηση. Τιποτε δε γινεται τυχαια σε αυτην την εταιρια...

αυτο ειναι τμημα του branding, της διαδικασιας διατηρησης του brand σε υψηλα επιπεδα, δηλαδη κατι τελειως ασχετο με το ρολοι αυτο καθεαυτο.

την ιδια ωρα που αλλες εταιρειες προσπαθουν να ικανοποιησουν τον καταναλωτη και ξεσκιζονται για να σχεδιασουν ενδιαφεροντα μοντελλα, με διαφορες δυνατοτητες, ο Θοδωρος Αγγελοπουλος της ωρολογοποιιας παραγει βαρετα ΄αριστουργηματα'. με εξαιρεση το Θιασο και το Ταξιδι στα Κυθηρα. σορρυ, τη Daytona και το datejust με αραβικους εννοουσα. Η' εναλλακτικα βουταει τα παλιοτερα μοντελα στο χρυσο η' τους βαζει διαμαντακια και here you are...evolution.

δεν ειναι κακο, σε πολλους αρεσει, αλλα σε αλλους δεν αρεσει αυτη η τακτικη. δε σημαινει οτι κανουν λαθος καποιοι που αγοραζουν ρολεξ, ιδιως οι συνειδητοποιημενοι φιλοι εδω.

ουτε ολα αυτα σημαινουν οτι η Ρολεξ δεν ειναι μια τεραστια και σημαντικη εταιρεια. Απλα εξηγουν γιατι καποιοι δεν ειναι θετικοι σε αυτη σαν εταιρεια αν και καποια ρολογια μπορει να τους αρεσουν.

αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι ο οριακος καταναγκασμος που προσπαθουν μερικοι φιλοι της ρολεξ να επιβαλλουν. "οχι πρεπει να σας αρεσει". γιατι? με το στανιο? μια χαρα αντεπιχειρηματα στη ρολεξ υπαρχουν.